Mandagsprat

Nå er jeg kommet hjem fra jobb. Daniel er fortsatt syk, så han og pappaen har ikke hatt den kjekkeste dagen hjemme uten meg. Han ligger nå og sover i sofaen ved siden av meg. Håper han føler seg bedre etter en lang og god blund.

Nå er jeg kommet hjem fra jobb. Daniel er fortsatt syk, så han og pappaen har ikke hatt den kjekkeste dagen hjemme uten meg. Han ligger nå og sover i sofaen ved siden av meg. Håper han føler seg bedre etter en lang og god blund.
Uffda, god bedring!!

God morgen :)
Ønsker dere som skal på jobb, lykke til ;) Her er det regn og litt vind :( kjeeedelig.. men gjør egentlig ikke så mye, fordi idag skal jeg på første ultralyd :D er spent og gleder meg :) hååååper vi får vite kjønnet og at alt er som det skal være :)

Nå er jeg spent på hva det ble:-)

Da var første dagen overstått, snuppa gråt når hun så meg komme opp trappa, tydelig at hun merka først da at jeg hadde vært borte.
Alt har gått fint, men hodet har vært splittet for å si det slik:-)

Heihei damer!! Idag har jeg vært å ordna dep.konto, så nå mangler vi bare å begynne å pakke!
Shoppegale mamman min har vært her idag, og passet ems mens jeg var i banken. Hadde med seg en ny kompis til lillemor :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi hadde klart varme vann på termos og ei flaske med oppmålt avkjølt vann på badet pluss ferdig oppmålt pulver når vi ga melk om natta. Da er det bare å ha oppi varmt vann og pulver. Visst du bruker mme da..kan også tipse om vannkoker som kan stilles inn på 40 grader.
har flaska med ferdig mme i kjøleskapet, så hiver jeg den i mikroen i 25 sek så det er fort gjort! MEN må jo likevel opp av senga og opp på kjøkkenet for å varme flaska :P ;)

Hei kompis :)

Vedlegg

• 1368450085682.jpg
    1368450085682.jpg
    43,2 KB · Visninger: 13
God morgen :)
Ønsker dere som skal på jobb, lykke til ;) Her er det regn og litt vind :( kjeeedelig.. men gjør egentlig ikke så mye, fordi idag skal jeg på første ultralyd :D er spent og gleder meg :) hååååper vi får vite kjønnet og at alt er som det skal være :)
Så spennende da!
Jeg gjetter på jente :P

Da var første dagen overstått, snuppa gråt når hun så meg komme opp trappa, tydelig at hun merka først da at jeg hadde vært borte.
Alt har gått fint, men hodet har vært splittet for å si det slik:)
like greit at de ikke savner en før de oppdager at du kommer tilbake ;)
Hermine holder på sånn der når pappan kommer hjem...ooog når hun ser han dra!

stakkars liten da! Ikke så lett for de pappane som ikke lukter pupp ;)
God bedring!

Ja den er kjempekul! Emilie nærmest freste til meg når jeg la den vekk da hun skulle spise :p haha :)

Hermine setter i å hyle når jeg tar noe fra henne :eek:

har flaska med ferdig mme i kjøleskapet, så hiver jeg den i mikroen i 25 sek så det er fort gjort! MEN må jo likevel opp av senga og opp på kjøkkenet for å varme flaska :P ;)

Det er nok uansett litt mer tungvint enn å amme ja ;-) vi får satse på at hun ikke trenger flaske på natta så veldig lenge :-) men det er jo litt kos å mate de også..savner det av og til jeg :-)

God formiddag!
Urolig natt her o_O Vet ikke hva det er som gikk av henne, men hun gråt og sutra og fant ikke roen. Måtte opp både kl 00 og 05 og varme flaske :eek: Etter 05 flaska fikk hun sove i mi seng, og da roa hun seg greit og sov til 08.30! Litt trøtt idag bare! Liker ikke at hun vil spise så mye på natta, men hun roa seg ikke på bare vann så da tok jeg letteste utvei :p Puppen NEKTER hun å ta lengre, selv på natta, så den rulles inn nå :p

Satte å spiste frokost da vi hørte klaging fra hun som lekte under bordet...og da hadde hun, bokstavelig talt, SATT seg fast :rolleyes: :p ...mammans reaksjon var såklart å hente kameraet før jeg reddet henne :D

CIMG29372_zps73b9099e.jpg

CIMG29292_zps11872781.jpg

haha så søt.. samme sjedde meg Emira når hun var liten :P samme reaksjon fra pappan å :D først kamera, så hjelpe :P

Det blir en liten gutt :D og alt sto kjempe bra til :)

945215_411350935630629_1294342452_n.jpg

Back
Topp