Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda, god bedring!!Nå er jeg kommet hjem fra jobb. Daniel er fortsatt syk, så han og pappaen har ikke hatt den kjekkeste dagen hjemme uten meg. Han ligger nå og sover i sofaen ved siden av meg. Håper han føler seg bedre etter en lang og god blund.
God morgen
Ønsker dere som skal på jobb, lykke tilHer er det regn og litt vind
kjeeedelig.. men gjør egentlig ikke så mye, fordi idag skal jeg på første ultralyd
er spent og gleder meg
hååååper vi får vite kjønnet og at alt er som det skal være
![]()
har flaska med ferdig mme i kjøleskapet, så hiver jeg den i mikroen i 25 sek så det er fort gjort! MEN må jo likevel opp av senga og opp på kjøkkenet for å varme flaskaVi hadde klart varme vann på termos og ei flaske med oppmålt avkjølt vann på badet pluss ferdig oppmålt pulver når vi ga melk om natta. Da er det bare å ha oppi varmt vann og pulver. Visst du bruker mme da..kan også tipse om vannkoker som kan stilles inn på 40 grader.
så hyggelig av henne da! De der er skikkelig fine!Hei kompis
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så spennende da!God morgen
Ønsker dere som skal på jobb, lykke tilHer er det regn og litt vind
kjeeedelig.. men gjør egentlig ikke så mye, fordi idag skal jeg på første ultralyd
er spent og gleder meg
hååååper vi får vite kjønnet og at alt er som det skal være
![]()
like greit at de ikke savner en før de oppdager at du kommer tilbakeDa var første dagen overstått, snuppa gråt når hun så meg komme opp trappa, tydelig at hun merka først da at jeg hadde vært borte.
Alt har gått fint, men hodet har vært splittet for å si det slik![]()
stakkars liten da! Ikke så lett for de pappane som ikke lukter puppNå er jeg kommet hjem fra jobb. Daniel er fortsatt syk, så han og pappaen har ikke hatt den kjekkeste dagen hjemme uten meg. Han ligger nå og sover i sofaen ved siden av meg. Håper han føler seg bedre etter en lang og god blund.
så hyggelig av henne da! De der er skikkelig fine!![]()
Hermine setter i å hyle når jeg tar noe fra henneJa den er kjempekul! Emilie nærmest freste til meg når jeg la den vekk da hun skulle spisehaha
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hermine setter i å hyle når jeg tar noe fra henne![]()
har flaska med ferdig mme i kjøleskapet, så hiver jeg den i mikroen i 25 sek så det er fort gjort! MEN må jo likevel opp av senga og opp på kjøkkenet for å varme flaska![]()
![]()
God formiddag!
Urolig natt herVet ikke hva det er som gikk av henne, men hun gråt og sutra og fant ikke roen. Måtte opp både kl 00 og 05 og varme flaske
Etter 05 flaska fikk hun sove i mi seng, og da roa hun seg greit og sov til 08.30! Litt trøtt idag bare! Liker ikke at hun vil spise så mye på natta, men hun roa seg ikke på bare vann så da tok jeg letteste utvei
Puppen NEKTER hun å ta lengre, selv på natta, så den rulles inn nå
Satte å spiste frokost da vi hørte klaging fra hun som lekte under bordet...og da hadde hun, bokstavelig talt, SATT seg fast![]()
...mammans reaksjon var såklart å hente kameraet før jeg reddet henne
![]()
![]()
Ååå... Gratulerer så masse med den lille tassen!!♡
Ååå... Gratulerer så masse med den lille tassen!!♡
Når har du termin?
Så spennende!!Tusen takkterminen er 10 oktober
![]()