Mandagsprat

Vi var hos legen forrige mandag, det var ikke noe å finne, fikk fortalt at så små barn ikke kan få bihulebetennelse fordi de ikke har utviklet bihulene ferdige enda, for jeg trodde det var det også:) Heldigvis ikke slim i brystet, bare i nesa. Håper han har fått igjen matlysten sin nå, Anette spiser heldigvis godt. Håååper det forsvinner snart.
Det skjønner jeg, de bor jo enda lengre bort :(

Ah, jeg har fått beskjed om motsatt:( Er nå så rare de legene, sier jo tusen forskjellige ting alle sammen:( Ja, han spiser som bare det:) Bra Anette også spiser godt:)

GUD hvor dere har skravla de strakkars 2 timene jeg har vært ute! :eek: Har sitti pal med pc'n i dagesvis og venta på action her inne, og når jeg endelig får rompa ut av sofaen så skravler dere jammen meg alle sammen samtidig :p

Jeg har vært på rema og kjøpt Rema-bleier, må jo teste de siden flere av dere mener de er så bra :p Men synes de lukta rart jeg o_O Libero lekker, og snuppa får utslett av Pampers :( Så har jeg kjøpt Hipp's mosa kylling på apotek, synes de glassene så fine ut når vi skal begynne med litt kjøtt. Så blander jeg bare ei ts kyllingmos i grønnsakene hennes :)

hehe, har fått skravlet litt idag;):)
Brukte Libero til jentene, men Emmeth tisser seg ut av de og får utslett på pungen sin:( Han blir helt hudløs av Libero sine på pungen:( Så jeg bruker kun Pampers til han:) Synes også det lukta rart av pampers sine i førsten, men er vant med det nå:) Håper Rema bleiene funker:)

Hermine var våken fra 09.30-12.45 :eek: :D Gjennom hele handlerunden, var innom 4 butikker på samme senter, hun var våken hele bilturen hjem også. Men mens jeg dreiv å pakka varer ut av bilen og over på vogna så sovna hun jammen meg :p Måtte trille de 200m fra bilen og hjem med alle varene under vogna og bilstolen oppå vogna, og så lasse alt av og legge henne ned i vogna ;) MEN det er plutselig 4+ grader og hun hadde to lag ull på seg så ble jo aaaltfor varmt for skinnposen :confused: Endte med at jeg glida posen helt opp og bare la overdelen løst oppå henne, håper det kommer litt lufting inn i posen så hun ikke smelter oppi der, sammen med all snøen :p

WOW, hu er utholdene den lille snuppa di;) Men er vel som jenter flest og elsker shopping:D Oi, ja da blei det varmt for henne, stakkars. Er -2 her nå og blåser som bare det her nå også:p Ja, men da går det nok bra:) Og får hu det for varmt våkner hu garantert av det:) Emmeth ville ikke sove mer enn 20 min han o_O :eek: Så kanskje han sover mindre på dagen nå som han sover mer på natta, forsåvidt greit det:) Foretrekker og sove på natta, så:D:p

WOW, hu er utholdene den lille snuppa di;) Men er vel som jenter flest og elsker shopping:D Oi, ja da blei det varmt for henne, stakkars. Er -2 her nå og blåser som bare det her nå også:p Ja, men da går det nok bra:) Og får hu det for varmt våkner hu garantert av det:) Emmeth ville ikke sove mer enn 20 min han o_O :eek: Så kanskje han sover mindre på dagen nå som han sover mer på natta, forsåvidt greit det:) Foretrekker og sove på natta, så:D:p
Hun sov i nesten 2 timer :D Måtte trekke opp glidelåsen litt, for hun våkna så tror hun synes det ble litt kaldt, men så sovna hun igjen :) Da hun våkna hørte jeg bare pludring på babycallen, gikk ut og møtte på den solstråla, hun hadde klart å få av seg vottene og var SÅ happy for det! :D :rolleyes:

Så flotte:) De skal jeg kjøpe.
her gikk mesteparten på gulvet av riskaka da, men hun synes den var gøy å leke med ;) ...trodde hunden ville ta restene på gulvet, men han liker visst ikke riskaker :p ;)

Jeg holder på å bli gal av den hylinga hennes, hun har vent seg til å hylvræle med fulle lungerskraft når hun er sinna. Hva i all verden går av henne i dag?
hehe, herlig! Her går det mest i sutring, ikke like ille for ørene, men ille for sjela! o_O Hun har heldigvis vært blid siden hun våkna fra lur nr. 2, ligger nå i sofaen og slikker meg på leggen :eek: :)

Hun sov i nesten 2 timer :D Måtte trekke opp glidelåsen litt, for hun våkna så tror hun synes det ble litt kaldt, men så sovna hun igjen :) Da hun våkna hørte jeg bare pludring på babycallen, gikk ut og møtte på den solstråla, hun hadde klart å få av seg vottene og var SÅ happy for det! :D :rolleyes:

Så herlig og bli møtt med et smil nedi vogna:D Emmeth og er alltid blid når han våkner:D Er så kos med blide babyer, men er nå ofte om dagen han er skikkelig irritert fordi han ikke får bidt på leken som han selv vil:p hehe.. Jaaah, votter er pyton her i gården også og er såre fornøyd når han får de av og kan putte fingrene inn i munn:D

Så herlig og bli møtt med et smil nedi vogna:D Emmeth og er alltid blid når han våkner:D Er så kos med blide babyer, men er nå ofte om dagen han er skikkelig irritert fordi han ikke får bidt på leken som han selv vil:p hehe.. Jaaah, votter er pyton her i gården også og er såre fornøyd når han får de av og kan putte fingrene inn i munn:D
AHAHAHAHAA!!! Åh, jeg tror jeg dauer! At jenter ikke kan tisse stråle er bare tull! Tok av snuppa bleia på stellebordet, kom et "hngh" fra henne og så sto DEN strålen utover gulvet, og rett i hodet på hunden som sto under :laughing025 :laughing001 :laughing005 :laughing021 Han ble litt forvirra først, og det vare varte og varte så han begynte liksågodt å "vaske" det opp fra gulvet :eek:

blir herlig når det går mot vår og hun ikke trenger votter mer, tok sv vottene i bilen idag og ga henne Libero-flua å leke med, og da var det ikke noe sutrings i bilen :)

Oh no!
Så typisk! Tullete katt :o
Hørtes deilig ut å kose seg i solveggen da.
Vi har formiddagssolen på "feil" side, altså ikke ved inngangsdøren hvor det er måkt, men på andte siden. Vi bor i midten av tre rekkehusleilieheter, så det er litt trøblete å komme seg til den riktige siden med vognen og alt.
Håper vi kan måke frem plattingen litt snart :D
Vi har vestvendt veranda på huset, så nå om dagene har vi sol fra 09 til 17.30ca. (På lyseste sommer, 04-23.30) :eek::cool:
Håper på strålende sol og puddersnø i påska nå, men så kan det bli vår!! ;)

Vi har vestvendt veranda på huset, så nå om dagene har vi sol fra 09 til 17.30ca. (På lyseste sommer, 04-23.30) :eek::cool:
Håper på strålende sol og puddersnø i påska nå, men så kan det bli vår!! ;)
Håper på perfekt påske ja :)

Vi har kost oss med deilig mat
ImageUploadedByBV Forum1363623271.340925.jpg
Ser litt brent ut men det var den ikke :)

AHAHAHAHAA!!! Åh, jeg tror jeg dauer! At jenter ikke kan tisse stråle er bare tull! Tok av snuppa bleia på stellebordet, kom et "hngh" fra henne og så sto DEN strålen utover gulvet, og rett i hodet på hunden som sto under :laughing025 :laughing001 :laughing005 :laughing021 Han ble litt forvirra først, og det vare varte og varte så han begynte liksågodt å "vaske" det opp fra gulvet :eek:

blir herlig når det går mot vår og hun ikke trenger votter mer, tok sv vottene i bilen idag og ga henne Libero-flua å leke med, og da var det ikke noe sutrings i bilen :)

Ha ha ha:D:D:D:D Så genialt;):D:p hunden skulle hjelpe til og vaske opp han da:p;) Så bra, sutring i bilen er pyton:eek::oops: ja.. blir så godt når snøen er borte og sola har fått ordentlig tak:):):):)

Da har jeg skjært banan og pære i biter og lagt utover flatt i poser og fryst ned. Skal visstnok være en god idè å gi frossen frukt i baby safe fedder'n når gommene klør fælt, og det tror jeg de gjør her! Biteringer er hun totalt uinteressert i, så da må hun få noe med smak å gnage på ;)

Signerer Marian87, for når jeg har kommet inn etter en trilletur har dere skravla noe helt vanvittig. :)
Flinke er dere!!
Vesla slo seg vrang halvveis i turen, og ble nødt å sette opp ryggen litt siste biten hjem. Da ble det stilt ja! Sovna gjorde hun også, så da la jeg henne ned igjen.. Satte vogna utenfor når vi kom hjem, og sulten som jeg var sprang jeg inn etter en kopp kaffe og de siste brødskivene, og tenkte at jeg skulle kose meg i solveggen. Satt fra meg koppen og fatet på trappa mens jeg henta mobilen, og når jeg kommer tilbake så står den hersens katta og spiser maten min!!! Faen asså!!! Blir så sint! Er det nødvendig liksom?:mad:

Fy fabian:mad: da hadde jeg klikket i vinkler selv også:mad::mad::mad::( kjedelig snuppa våknet. Fikk hu ikke sove igjen?:)

Da har jeg skjært banan og pære i biter og lagt utover flatt i poser og fryst ned. Skal visstnok være en god idè å gi frossen frukt i baby safe fedder'n når gommene klør fælt, og det tror jeg de gjør her! Biteringer er hun totalt uinteressert i, så da må hun få noe med smak å gnage på ;)

Tusen takk for tipset:):):):)

her gikk mesteparten på gulvet av riskaka da, men hun synes den var gøy å leke med ;) ...trodde hunden ville ta restene på gulvet, men han liker visst ikke riskaker :p ;)

Hehe, det var dumt, sånn sett er det kjekt å ha hatt hund tenker jeg:-)

Back
Topp