Mandagsprat

Helios har mye bra :D

Har aldri tenkt at de lukter rart. Nå har vi ingen jeg kan sjekke heller, for vi handlet Libero da vi var på Kiwi sist.
Blir å kjøpe Rema sine igjen, liker de definitivt best!

Spennende med kjøtt da :D
Jeg blir nok å spare de glassene i et par uker tenker jeg, til hun passerer 7 måneder, men er kjekt å ha de klare ;)
Virker som at det er fruktmåltider som gir mageknip på natta her, for lørdag fikk hun melk og så 1/2 beger frukt og det var skrikings på natta, i går fikk hun kun melk til lunsj og da var det ikke skriking på natta :confused: Likevel fikk hun jo et jordbær i fruktnettet i går, og hele forsvant nesten så er litt usikker på om det er tilfeldig med skrikinga eller ikke o_O
Pampers bleiene er mye "tettere" enn Libero da, for nå hadde hun bæsja i bilstolen på tur til butikken (igjen) og endelig slapp jeg å bytte alle klærne, tross bæsj opp til begge kantene :D :eek: ;) Skal la Remableiene lufte seg litt for å se om den rare lukta forsvinner :p

Har allerede begynt p middag jeg :p
Koker torsk som jeg deretter på rense og kutte i terninger.
Kom på at jeg har quinoa-pastaskruer, så jeg skal bruke de i gratengen. Spent på de altså, koker de nå for å teste først. Er der vonde kan mannen handle :p
Så skal jeg straks lage hvit saus. Håper det går med speltmel!

Jeg blir nok å spare de glassene i et par uker tenker jeg, til hun passerer 7 måneder, men er kjekt å ha de klare ;)
Virker som at det er fruktmåltider som gir mageknip på natta her, for lørdag fikk hun melk og så 1/2 beger frukt og det var skrikings på natta, i går fikk hun kun melk til lunsj og da var det ikke skriking på natta :confused: Likevel fikk hun jo et jordbær i fruktnettet i går, og hele forsvant nesten så er litt usikker på om det er tilfeldig med skrikinga eller ikke o_O
Pampers bleiene er mye "tettere" enn Libero da, for nå hadde hun bæsja i bilstolen på tur til butikken (igjen) og endelig slapp jeg å bytte alle klærne, tross bæsj opp til begge kantene :D :eek: ;) Skal la Remableiene lufte seg litt for å se om den rare lukta forsvinner :p
Hehe ja, kanskje det hjelper å lufte.
Jeg synes pampers lukter forferderlig med litt tiss i jeg da :o

Håper hun sover litt mer da :D
åh, den dumme naboen altså! Nå hakker hun is så det slår inn på babycallen :mad: Frister å gå ut og be henne om å kutte ut ishakkinga, plattingen hennes vil jo likevel komme fram når sola får smelta snøen! Ungen min SOVER 2 meter unna!!! :smiley-angry016

åh, den dumme naboen altså! Nå hakker hun is så det slår inn på babycallen :mad: Frister å gå ut og be henne om å kutte ut ishakkinga, plattingen hennes vil jo likevel komme fram når sola får smelta snøen! Ungen min SOVER 2 meter unna!!! :smiley-angry016
Uff så kjedelig :o

Hehe ja, kanskje det hjelper å lufte.
Jeg synes pampers lukter forferderlig med litt tiss i jeg da :eek:
Syntes nyfødtbleiene til Pampers stinka hele tida jeg! :eek: Men nå merker jeg ikke noe spesielt på de lengre ;)

Da var gardiner og sengetøy i hus! Ble ikke noe metervarekjøp - fant ut at jeg ikke orker å prøve meg på det i denne omgang - men kanskje jeg plutselig ombestemmer meg.
Huff dyre unger - 1000,- i gardiner og sengtøy! Måtte jo kjøpe to sett med sengtøy sånn jeg har når han skal over til jr dyne også :p og så måtte jeg ha rullegardin i største størrelsen i tillegg :p
hehe, ja det koster med barn, iallfall når ting skal matche :p ;) Du får legge ut bilde når du er ferdig! :D

Hehe, tviler ikke på at du greier det:D Moro og prøve på og lage noe selv;):D Kult om du får til og lage det:D Er nå igang med det andre finger hekle pleddet til Emmeth:) Det andre blei ødelagt, pga ene katta tissa på det :smiley-angry017 Det lå på kjøkkengulvet for emmeth hadde liggi på det, og på morran da vi hadde vært på butikken hadde hu tissa på det, men skjønner ikke hvorfor hu har gjort det? Hu pleier aldri og tisse inne :dontknow men vasket det på 30 grader, men krympa jo selvsagt en del siden det er ordentlig ull:( Så er nå igang med ett til;)
jeg bruker alltid vaskenett til ulltøy i maskina, eller putter det inni et putetrekk, og så bruker jeg ullprogram og milo ;)

Har aldri tenkt at de lukter rart. Nå har vi ingen jeg kan sjekke heller, for vi handlet Libero da vi var på Kiwi sist.
Blir å kjøpe Rema sine igjen, liker de definitivt best!

Spennende med kjøtt da :D
Kjenner ingen lukt jeg heller.. DIGGER de bleiene. :D

Signerer Marian87, for når jeg har kommet inn etter en trilletur har dere skravla noe helt vanvittig. :)
Flinke er dere!!
Vesla slo seg vrang halvveis i turen, og ble nødt å sette opp ryggen litt siste biten hjem. Da ble det stilt ja! Sovna gjorde hun også, så da la jeg henne ned igjen.. Satte vogna utenfor når vi kom hjem, og sulten som jeg var sprang jeg inn etter en kopp kaffe og de siste brødskivene, og tenkte at jeg skulle kose meg i solveggen. Satt fra meg koppen og fatet på trappa mens jeg henta mobilen, og når jeg kommer tilbake så står den hersens katta og spiser maten min!!! Faen asså!!! Blir så sint! Er det nødvendig liksom?:mad:

OG mens jeg rasende jager katten, våkna vesla med gråt.. så nå er dagen ødelagt.:p;)
Oh no!
Så typisk! Tullete katt :o
Hørtes deilig ut å kose seg i solveggen da.
Vi har formiddagssolen på "feil" side, altså ikke ved inngangsdøren hvor det er måkt, men på andte siden. Vi bor i midten av tre rekkehusleilieheter, så det er litt trøblete å komme seg til den riktige siden med vognen og alt.
Håper vi kan måke frem plattingen litt snart :D

Nam! Var litt småfysen, men er jo ikke lenge til middag.
LAget meg en kokoskaffe :D
Det var deilig det :D

Jeg holder på å bli gal av den hylinga hennes, hun har vent seg til å hylvræle med fulle lungerskraft når hun er sinna. Hva i all verden går av henne i dag?

Jeg holder på å bli gal av den hylinga hennes, hun har vent seg til å hylvræle med fulle lungerskraft når hun er sinna. Hva i all verden går av henne i dag?
Slik er det her også noen ganger. Men ofte roper han også veldig høyt når han er glad :o

Slik er det her også noen ganger. Men ofte roper han også veldig høyt når han er glad :eek:

Bedre av glede synes jeg, hun har sannelig vilje den kroppen.

Back
Topp