Mandagsprat

Så bra han sovnet igjen:) Har dere hatt en grei natt?:) Godt og sove litt lenger på morran enn til kl 6;) Herlig han sover godt i vogna, den er så FLOTT:):D Vurderer en dag og lage fiskegrateng selv også, håper sånn på og kunne lære og like det;):)

Har hatt en fin natt ja =)
Faktisk ingen babling og styr midt på natten denne gangen :p
Han sovnet kl 19 i går, og jeg husker ikke helt tidene for amming, men det var bare to ganger tror jeg :p

Jeg brukte Trysil garn;) Ja, katter er virkelig noen rare, men utrolig gode vesener:p<3 Men hu fikk ganske bra med kjeft da altså, guri jeg var sint!
Ja det skjønner jeg.
Trysil-garnet skal jo tåle vask :o
Har du høy sentrifugering på ullprogrammet ditt?

Det er deg vel unt med en avslapningsdag!! For du er helt rååå ellers.. ;)

hehe, takk :smiley-ashamed005*rødme* Kjenner godt jeg er litt slapp idag og det er litt godt og kunne sitte i go`stolen og snakke med alle dere søte frøkner:D;) Nesten ikke fått vært her den sist uka, og vil jo gjerne delta i skravlingen :talk017

Ja det skjønner jeg.
Trysil-garnet skal jo tåle vask :eek:
Har du høy sentrifugering på ullprogrammet ditt?

Nei, 8 skrudde jeg ned på, og vanlig vask er 14 eller 16 mener jeg... Så skjønner ikke det altså :(, men men, det er det nesten ikke noe og gjøre med nå;) Er igang med ett nytt og har kjøpt masse garn så jeg kan lage til jentene også:D :thumleft Tenkte og prøve meg på og strikke igjen også, men får bli når jeg har litt mer tid og overskudd:) Hadde blitt så glad for og kunne strikke noen klær til unga sjøl, så skal ikke se bort ifra du blir spurt om litt av hvert når den tid kommer:D :smiley-bounce015

Nei, 8 skrudde jeg ned på, og vanlig vask er 14 eller 16 mener jeg... Så skjønner ikke det altså :(, men men, det er det nesten ikke noe og gjøre med nå;) Er igang med ett nytt og har kjøpt masse garn så jeg kan lage til jentene også:D :thumleft Tenkte og prøve meg på og strikke igjen også, men får bli når jeg har litt mer tid og overskudd:) Hadde blitt så glad for og kunne strikke noen klær til unga sjøl, så skal ikke se bort ifra du blir spurt om litt av hvert når den tid kommer:D :smiley-bounce015
hehe spør i vei, om det er noe jeg kan hjelpe med da =)
Jeg har for mange ting på en gang nå og blir aldri ferdig!
Fikk et nydelig garn i posten og mptte begynne på votter til meg selv. MEn det trengs virkelig da, så det må jeg bare la meg selv gjøre :p

Har hatt en fin natt ja =)
Faktisk ingen babling og styr midt på natten denne gangen :p
Han sovnet kl 19 i går, og jeg husker ikke helt tidene for amming, men det var bare to ganger tror jeg :p

Ikke sett denna før nå, jeg;) Går litt fort i svinga:D haha.. OI, det er jo veldig bra:) Amming er forsåvidt greit når det bare er og slenge ut puppen for så og sove videre igjen uten gråt eller babling :angel9 Oi, da sovner han jo tidlig:) Når pleier dere og legge han?:)

Tror du har tatt igjen mi ukesskravling på denne tråden, for DAMN GIRL!! YOU FAST! :D

Hahahahah :laughing025 :laughing002 Bare vært her for lite og har skravleabstinenser så det HOLDER:D :cool14

Ikke sett denna før nå, jeg;) Går litt fort i svinga:D haha.. OI, det er jo veldig bra:) Amming er forsåvidt greit når det bare er og slenge ut puppen for så og sove videre igjen uten gråt eller babling :angel9 Oi, da sovner han jo tidlig:) Når pleier dere og legge han?:)
Han sovner så tidlig om det passer seg slik, utfra hvordan han har duppet på dagen.
I går sov han ikkr så mye på dagtid og ble så trøtt mot kvelden. Legger seg mellom kl 19 og 21 ca!

hehe spør i vei, om det er noe jeg kan hjelpe med da =)
Jeg har for mange ting på en gang nå og blir aldri ferdig!
Fikk et nydelig garn i posten og mptte begynne på votter til meg selv. MEn det trengs virkelig da, så det må jeg bare la meg selv gjøre :p

Du er jo helt fantastisk på info om alt fra bleier, forskjellige mat-garn-leketøysprodukter :wav*WHOOP WHOOP* Gått fra og være linke- og strikkedama til og blir LEKSIKONdama :computer005 :thumleft Du kan jo alt, virker det som:D Vettu, det skal du jaggu meg få lov og unne deg selv også, ett par med votter, det trengs på denne tia av året:D:)

Han sovner så tidlig om det passer seg slik, utfra hvordan han har duppet på dagen.
I går sov han ikkr så mye på dagtid og ble så trøtt mot kvelden. Legger seg mellom kl 19 og 21 ca!

Ja, skjønner godt dere la han litt tidlig da:) Kommer ann på når Emmeth sover på dagen også, men legger seg rundt 19.30-20.00 hver dag:) Om han sto opp 4 fra lur får han en siste lur rundt 17.30 tia og sover en times tid så han ikke blir overtrøtt:) Søvn avler søvn, og stemmer med vår erfaring:)

Ja, skjønner godt dere la han litt tidlig da:) Kommer ann på når Emmeth sover på dagen også, men legger seg rundt 19.30-20.00 hver dag:) Om han sto opp 4 fra lur får han en siste lur rundt 17.30 tia og sover en times tid så han ikke blir overtrøtt:) Søvn avler søvn, og stemmer med vår erfaring:)
Ja, søvn avler søvn her også =)
Men han var i full fart til kl ble 18, så da fant jeg ut at vi heller brukte litt tid på badet og ammet lenge i sengen, så fikk vi roet ned litt og han sov godt :D
Men sånn ellers får han som regel tatt en dupp til på sen ettermiddag, og tar kvelden rundt kl 20.

Du er jo helt fantastisk på info om alt fra bleier, forskjellige mat-garn-leketøysprodukter :wav*WHOOP WHOOP* Gått fra og være linke- og strikkedama til og blir LEKSIKONdama :computer005 :thumleft Du kan jo alt, virker det som:D Vettu, det skal du jaggu meg få lov og unne deg selv også, ett par med votter, det trengs på denne tia av året:D:)

Hahaha, du er morsom! :p
Er vel heller interessert og slår opp det meste :o :D

Ja, søvn avler søvn her også =)
Men han var i full fart til kl ble 18, så da fant jeg ut at vi heller brukte litt tid på badet og ammet lenge i sengen, så fikk vi roet ned litt og han sov godt :D
Men sånn ellers får han som regel tatt en dupp til på sen ettermiddag, og tar kvelden rundt kl 20.

Ja, da gjør vi ganske likt vi da:D
Roer også ned siste halvtimen før det er natta:) Han får pupp, mos, og flaske;) Også er det kveldskos med med vask, rein bleie og ny pysj, da vet han det er natta og legger seg til og sove med en gang han blir lagt i senga:) Mhm, han sover bedre og desto mer han sover på dagen også:)

Ja, da gjør vi ganske likt vi da:D
Roer også ned siste halvtimen før det er natta:) Han får pupp, mos, og flaske;) Også er det kveldskos med med vask, rein bleie og ny pysj, da vet han det er natta og legger seg til og sove med en gang han blir lagt i senga:) Mhm, han sover bedre og desto mer han sover på dagen også:)
Han var så trøtt i går at han sovnet ved amming og våknet ikke av å bli lagt fra vår til hans seng :p
DET er lenge siden :p

Hahaha, du er morsom! :p
Er vel heller interessert og slår opp det meste :eek: :D

hehehe, er bare fint og være nysgjerrig på viten:D Det er jo da man lærer noe også;):p Du, jge kjøpte sånne riskaker på butikken, men de hadde ingen uten tilsatt salt:( Wasa sine var saltet og first price str det at det er 0.03% salt:( Så da får jeg spise de selv;):p

Han var så trøtt i går at han sovnet ved amming og våknet ikke av å bli lagt fra vår til hans seng :p
DET er lenge siden :p

Oi, da har han vært skikkelig trøtt:p Det funka kun de første ukene med Emmeth, ellers har det aldri gått;) Pga kolikk det da, men har ikke kunnet det etterpå heller:D Helt ubeskrivelig følelse og se på de små når de sover :love7 Så stille og fredfulle de ser ut. Noe helt spesielt og vakkert over dem :love2

hehehe, er bare fint og være nysgjerrig på viten:D Det er jo da man lærer noe også;):p Du, jge kjøpte sånne riskaker på butikken, men de hadde ingen uten tilsatt salt:( Wasa sine var saltet og first price str det at det er 0.03% salt:( Så da får jeg spise de selv;):p
fines de ikke uten salt?
så teit!!!

Har falt for disse
1003

Og det er sengetøy som matcher så må ha det også. Og lurer på å kjøpe metervare og sy ny sprinkelbeskytter selv :p
Anette har akkurat slike i lilla på rommet sitt:-)

fines de ikke uten salt?
så teit!!!

Nei, jeg fant mange variasjoner(handlet på kiwi) Noen med ostekrydder og noenmed karamellsmak, også 2 varianter uten noe, men ene var med salt på og firstprice`n var det med minst salt i. Men den spiser jeg selv;) Prøve og se om jeg finner på rema1000 uten salt i, men skal ikke dit før til slutten av uka!

Back
Topp