• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mandagsprat

God morgen!
Skjønner jeg ikke skal klage jeg som var så furten fordi vesla våkna 06.30 idag :p Fikk ikke sove før midnatt selv da, så kan jo være derfor ;) Sendte henne opp sammen med pappaen og så hadde han henne til han skulle dra på jobb så jeg fikk ligge litt til, men fikk ikke sove noe mer da o_O Nå snorker hun på trappa men jeg pumper meg og koser meg med en cappuccino :)
Snuppa har sovet rekordlenge i strekk i natt, fra kl 20-03 før hun ville ha mat :D Var sinnsykt melkesprengt da kan man si, og hun ville bare ha en pupp da så måtte vente til 05 før hun ville ha den andre :eek: Men det går jo rette veien, og det spiller tydeligvis ingen rolle hva hun får å spise på kvelden for hun sov så lenge kun på ei flaske velling :)

Idag blåser det noe sinnsykt her, hadde lyst til å gå på bæretur og teste det nye bæreomslaget meeen det blåser for mye til at jeg tørr å la henne ha ansiktet i vinden o_O Så da skal vi heller gjøre noen ærender på apotek og jula, og handle litt mat!
Gratulerer med rekordnatt!!:)

Lille våknet da pappaens klokke ringte kl 6.30 og var helt vill.
Men på mirakuløst vis sovnet han igjen, og jeg våknet av T som stod opp kl 7.30
Vi måtte til slutt vekke Lillebror for å rekke at T spiste frokost i bhg - det hadde han så lyst til i dag =)
Lillebror har nettopp blitt trillet i søvn i den store bagvognen og sover nå utenfor stuevinduet =)
Jeg har ikke store planene i dag, men har tatt opp torst med planer om å lage fiskegrateng =)
T skal bli med fetteren hjem fra bhg i dag da, så det blir bare mannen og jeg som skal ha middag!

så koselig de var da!
Kontoret/gjesterommet vårt skal bli barnerom på sikt, det er malt helt lyslys grønt og gardinene er hvite med små roser på, så det passer egentlig fint som jenterom allerede, trenger bare litt barnemøbler ;)
Huska jeg plukla dem ut selv som 4-åring..:p
Så greit å slippe å gjøre så mye med rommet da.:) Veldig fint med grønt så lenge nyansene er rett. Barnerommet her var grønt før vi malte det, men akkurat den nyansen var skjærende og satt en støkk langt inni sjela på en!! :eek:

Vi måtte til slutt vekke Lillebror for å rekke at T spiste frokost i bhg - det hadde han så lyst til i dag =)
Lillebror har nettopp blitt trillet i søvn i den store bagvognen og sover nå utenfor stuevinduet =)
Jeg har ikke store planene i dag, men har tatt opp torst med planer om å lage fiskegrateng =)
T skal bli med fetteren hjem fra bhg i dag da, så det blir bare mannen og jeg som skal ha middag!
Jøss.. Det var en soveglad lillebror.:) Så deilig da!! Bare kose seg hjemme og lage fiskegrateng. :)

Da var gardiner og sengetøy i hus! Ble ikke noe metervarekjøp - fant ut at jeg ikke orker å prøve meg på det i denne omgang - men kanskje jeg plutselig ombestemmer meg.
Huff dyre unger - 1000,- i gardiner og sengtøy! Måtte jo kjøpe to sett med sengtøy sånn jeg har når han skal over til jr dyne også :P og så måtte jeg ha rullegardin i største størrelsen i tillegg :P

Da var gardiner og sengetøy i hus! Ble ikke noe metervarekjøp - fant ut at jeg ikke orker å prøve meg på det i denne omgang - men kanskje jeg plutselig ombestemmer meg.
Huff dyre unger - 1000,- i gardiner og sengtøy! Måtte jo kjøpe to sett med sengtøy sånn jeg har når han skal over til jr dyne også :p og så måtte jeg ha rullegardin i største størrelsen i tillegg :p
det blir superfint da :)

ååååh, så herlig da! Flinke snorkedyret ;)

Ja, han våknet ikke igjen før 8, så vi har hatt en kjempegod natt:D Håper det fortsetter sånn:p Jeg har hatt oppi 2 spiseskjeer med grøtpulver i mosen hans, og det virker som det funker som bare det:) Nå har vi vært på butikken og Emmeth er lagt ut i vogna si:D

Hehe.. Han kosa seg vel da, luringen.;) Koselig å ordne til barnerommet da. Vi malte rommet fiolett mens jeg var gravid (visste ikke om det ble jente eller gutt, så vi tok en "midt i mellom-farge") og nå lurer jeg på om jeg skal sy om gardinene jeg hadde på mitt eget rom som barn..
Vis vedlegget 8653

Så utrolig søte gardiner:) Kjempestas og ha noe man selv har brukt som liten<3

Har falt for disse
1003

Og det er sengetøy som matcher så må ha det også. Og lurer på å kjøpe metervare og sy ny sprinkelbeskytter selv :P

De var fine :-) blir ekstra fint med matchende sengesett og kant :-)

God morgen!
Skjønner jeg ikke skal klage jeg som var så furten fordi vesla våkna 06.30 idag :p Fikk ikke sove før midnatt selv da, så kan jo være derfor ;) Sendte henne opp sammen med pappaen og så hadde han henne til han skulle dra på jobb så jeg fikk ligge litt til, men fikk ikke sove noe mer da o_O Nå snorker hun på trappa men jeg pumper meg og koser meg med en cappuccino :)
Snuppa har sovet rekordlenge i strekk i natt, fra kl 20-03 før hun ville ha mat :D Var sinnsykt melkesprengt da kan man si, og hun ville bare ha en pupp da så måtte vente til 05 før hun ville ha den andre :eek: Men det går jo rette veien, og det spiller tydeligvis ingen rolle hva hun får å spise på kvelden for hun sov så lenge kun på ei flaske velling :)

Idag blåser det noe sinnsykt her, hadde lyst til å gå på bæretur og teste det nye bæreomslaget meeen det blåser for mye til at jeg tørr å la henne ha ansiktet i vinden o_O Så da skal vi heller gjøre noen ærender på apotek og jula, og handle litt mat!

Oi, så fantastisk dere også har hatt en kjempegod natt:D:D De begynner virkelig og finne roa våre små og sover godt på natta, måtte det fortsette sånn også:p:D*krysser fingrene* Lov og håpe;) hehe.. Kjedelig det skulle blåse sånn idag:( Her er det mellomting mellom overskya og solskinn og -0 grader i skyggen, så nå er smeltingen igang:) Kan tenke meg du da var mega melkesprengt, var det selv også :eek:

Spørs om jeg får det til da.. men har i det minste lyst :p hehe

Hehe, tviler ikke på at du greier det:D Moro og prøve på og lage noe selv;):D Kult om du får til og lage det:D Er nå igang med det andre finger hekle pleddet til Emmeth:) Det andre blei ødelagt, pga ene katta tissa på det :smiley-angry017 Det lå på kjøkkengulvet for emmeth hadde liggi på det, og på morran da vi hadde vært på butikken hadde hu tissa på det, men skjønner ikke hvorfor hu har gjort det? Hu pleier aldri og tisse inne :dontknow men vasket det på 30 grader, men krympa jo selvsagt en del siden det er ordentlig ull:( Så er nå igang med ett til;)

Hehe, tviler ikke på at du greier det:D Moro og prøve på og lage noe selv;):D Kult om du får til og lage det:D Er nå igang med det andre finger hekle pleddet til Emmeth:) Det andre blei ødelagt, pga ene katta tissa på det :smiley-angry017 Det lå på kjøkkengulvet for emmeth hadde liggi på det, og på morran da vi hadde vært på butikken hadde hu tissa på det, men skjønner ikke hvorfor hu har gjort det? Hu pleier aldri og tisse inne :dontknow men vasket det på 30 grader, men krympa jo selvsagt en del siden det er ordentlig ull:( Så er nå igang med ett til;)

Anbefaler å velge noe som kan vaskes når det er til unger, altså ;)
Mye av ullgarn skal kunne tåle 30 graders vask!
Men så rart at katten tisset på teppet.. De er litt snåle da, og kan sikkert få ett eller annet behov for markering ut av det blå?

Ser man det!:) Høres ut som ei grei natt det da.. Godt med en dag uten for mange gjøremål også?:)

Ja, natten kunne ikke blitt bedre:D
Mhm, kjenner det er godt og bare kunne ha en slappe av-dag :dance008 Gjør så mye ellers, så idag skal jeg kun støvsuge og lage middag;)

God morgen! Vi også våkna klokka fem og fikk ikke sove igjen. Venter på at hun skal bli trøtt. Jeg må ringe tannlegen for tror jeg har hull i tanna mi. Like greit å fikse det før det blir vondt! Så da blir det bytur i dag eller i morgen på oss :)

AUA, vondt med hull i tanna:( Har ett hull jeg også, eller en tann som har knekt av en bit og mista fyllingen, men kjenner ikke noe til det, men må få ordnet det, gått med det noen mnder nå o_O Er bare ikke så veldig glad i tannlegen akkurat, men det er det vel ingen som er;)

Anbefaler å velge noe som kan vaskes når det er til unger, altså ;)
Mye av ullgarn skal kunne tåle 30 graders vask!
Men så rart at katten tisset på teppet.. De er litt snåle da, og kan sikkert få ett eller annet behov for markering ut av det blå?

Ja, men det hadde krympa, selvom det sto det kunne vaskes på 30 grader?!:( Skikkelig kjipt... Ja, synes det er kjemperart selv også, for hu pleier aldri og tisse inne, kan det ha noe med at det lukter ull og gjøre? :confused013Eller kanskje markerer hu overfor Emmeth, men hvorfor hu skulle gjøre det aner jeg heller ikke?!

Ja, men det hadde krympa, selvom det sto det kunne vaskes på 30 grader?!:( Skikkelig kjipt... Ja, synes det er kjemperart selv også, for hu pleier aldri og tisse inne, kan det ha noe med at det lukter ull og gjøre? :confused013Eller kanskje markerer hu overfor Emmeth, men hvorfor hu skulle gjøre det aner jeg heller ikke?!
Aner ikke jeg, katter er rare :p
Men hva slags garn brukte du?

Så bra han sovnet igjen:) Har dere hatt en grei natt?:) Godt og sove litt lenger på morran enn til kl 6;) Herlig han sover godt i vogna, den er så FLOTT:):D Vurderer en dag og lage fiskegrateng selv også, håper sånn på og kunne lære og like det;):)

Aner ikke jeg, katter er rare :p
Men hva slags garn brukte du?

Jeg brukte Trysil garn;) Ja, katter er virkelig noen rare, men utrolig gode vesener:p<3 Men hu fikk ganske bra med kjeft da altså, guri jeg var sint!

Back
Topp