• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mandagsprat

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen! :)
Her våkna vesla kl.05 og fikk ikke sove igjen, uansett hvilke triks mamsen prøvde seg på.:p
Jeg benytta sjansen til å få dusja, og lot vesla ligge igjen i senga sammen med pappa'n. Tok ikke lang tid før jeg hørte hyyyylgrining fra ei som ikke var interessert i å ligge sammen med en kjedelig, sovende mann,men jeg forstår igrunn den..:p Nå har hun nettopp sovna på flaska, og jeg skal spise. Etter ei helg på reisefot skal vi slappe av hjemme og har ingen store planer for dagen.
Hva skal dere i dag da?

God morgen! Vi også våkna klokka fem og fikk ikke sove igjen. Venter på at hun skal bli trøtt. Jeg må ringe tannlegen for tror jeg har hull i tanna mi. Like greit å fikse det før det blir vondt! Så da blir det bytur i dag eller i morgen på oss :-)

God morgen!
Hadde "2" amminger i natt (sovnet ved første amming og da jeg våknet 1,5 time senere forsynte han seg fortsatt - eller på nytt), og så ny amming i 4 tiden og frokostpupp kl 6.
I dag er planen å kjøpe gardiner til rommet til Daniel.

God morgen! Vi også våkna klokka fem og fikk ikke sove igjen. Venter på at hun skal bli trøtt. Jeg må ringe tannlegen for tror jeg har hull i tanna mi. Like greit å fikse det før det blir vondt! Så da blir det bytur i dag eller i morgen på oss :-)
Skikkelig tidlig morgen med oss da.. men hun sover natta gjennom selv om hun våkner tidlig eller?
Uff.. Har et hull jeg også, men er ei pyse med å komme meg til tannlegen.:confused:

Skikkelig tidlig morgen med oss da.. men hun sover natta gjennom selv om hun våkner tidlig eller?
Uff.. Har et hull jeg også, men er ei pyse med å komme meg til tannlegen.:confused:

Vel..natt til lørdag og søndag sov hun hele natta kun avbrutt av at hun ville ha smokken en gang. Før sov hun hele natta,
Men ca siste 1,5 måneden har hun våkna for å få flaske 1-2 ganger og i tilleg vil hun stå opp mellom halv fire og seks. Hun sovner så tidlig om kveldene så vi prøver å dra de litt ut, men det er ikke så enkelt, og så prøver vi å gi vann i steden for melk for tror egentlig ikke hun er spesielt sulten pga hun spiser lite melk om natta. Men mamman e nok litt svak for gullet sitt ;-) håper hun stabiliserer seg og sover hele natten igjen snart for da er hun mer opplagt på dagtid. Hvordan sover hun?
Jeg liker ikke tannlegen jeg heller, men vet at det bare blir vondere visst jeg ikke går. Dyrt er det også! Hadde hull i samme tanna i fjor også.

God morgen!
Hadde "2" amminger i natt (sovnet ved første amming og da jeg våknet 1,5 time senere forsynte han seg fortsatt - eller på nytt), og så ny amming i 4 tiden og frokostpupp kl 6.
Hehe.. Han kosa seg vel da, luringen.;) Koselig å ordne til barnerommet da. Vi malte rommet fiolett mens jeg var gravid (visste ikke om det ble jente eller gutt, så vi tok en "midt i mellom-farge") og nå lurer jeg på om jeg skal sy om gardinene jeg hadde på mitt eget rom som barn..
1363592952333.jpg

God morgen!

Høres ut som en grei natt d et da :-) hvilke gardiner tenker du å kjøpe? Vi har arva gardiner foreløpig. Finner ikke ut hvilke jeg vil ha på rommet hennes. Men de rosa vi arva matcher absolutt ikke rosafargen på veggen så se må byttes ut på sikt.

Høres ut som en grei natt d et da :) hvilke gardiner tenker du å kjøpe? Vi har arva gardiner foreløpig. Finner ikke ut hvilke jeg vil ha på rommet hennes. Men de rosa vi arva matcher absolutt ikke rosafargen på veggen så se må byttes ut på sikt.
Har falt for disse
1003

Og det er sengetøy som matcher så må ha det også. Og lurer på å kjøpe metervare og sy ny sprinkelbeskytter selv :P

God morgen. Emmeth la seg 20.00, skulle ha smokk da jeg la meg halv 1 og sov til halv 5 før han skulle ha pupp:D:D:D:D:D har vært en super natt:) Skal bare innom butikken idag, ellers skal jeg kun slappe av. Jentene er levert i Bhgen:)

God morgen!
Skjønner jeg ikke skal klage jeg som var så furten fordi vesla våkna 06.30 idag :p Fikk ikke sove før midnatt selv da, så kan jo være derfor ;) Sendte henne opp sammen med pappaen og så hadde han henne til han skulle dra på jobb så jeg fikk ligge litt til, men fikk ikke sove noe mer da o_O Nå snorker hun på trappa men jeg pumper meg og koser meg med en cappuccino :)
Snuppa har sovet rekordlenge i strekk i natt, fra kl 20-03 før hun ville ha mat :D Var sinnsykt melkesprengt da kan man si, og hun ville bare ha en pupp da så måtte vente til 05 før hun ville ha den andre :eek: Men det går jo rette veien, og det spiller tydeligvis ingen rolle hva hun får å spise på kvelden for hun sov så lenge kun på ei flaske velling :)

Idag blåser det noe sinnsykt her, hadde lyst til å gå på bæretur og teste det nye bæreomslaget meeen det blåser for mye til at jeg tørr å la henne ha ansiktet i vinden o_O Så da skal vi heller gjøre noen ærender på apotek og jula, og handle litt mat!

God morgen. Emmeth la seg 20.00, skulle ha smokk da jeg la meg halv 1 og sov til halv 5 før han skulle ha pupp:D:D:D:D:D har vært en super natt:) Skal bare innom butikken idag, ellers skal jeg kun slappe av. Jentene er levert i Bhgen:)
ååååh, så herlig da! Flinke snorkedyret ;)

Har falt for disse
1003

Og det er sengetøy som matcher så må ha det også. Og lurer på å kjøpe metervare og sy ny sprinkelbeskytter selv :P

Det stoffet er så stilig, har så lyst på grønt sengesett med samme trykket:) så flink du er som vil sy det selv;)

Hehe.. Han kosa seg vel da, luringen.;) Koselig å ordne til barnerommet da. Vi malte rommet fiolett mens jeg var gravid (visste ikke om det ble jente eller gutt, så vi tok en "midt i mellom-farge") og nå lurer jeg på om jeg skal sy om gardinene jeg hadde på mitt eget rom som barn..
Vis vedlegget 8653
så koselig de var da!
Kontoret/gjesterommet vårt skal bli barnerom på sikt, det er malt helt lyslys grønt og gardinene er hvite med små roser på, så det passer egentlig fint som jenterom allerede, trenger bare litt barnemøbler ;)

Vel..natt til lørdag og søndag sov hun hele natta kun avbrutt av at hun ville ha smokken en gang. Før sov hun hele natta,
Men ca siste 1,5 måneden har hun våkna for å få flaske 1-2 ganger og i tilleg vil hun stå opp mellom halv fire og seks. Hun sovner så tidlig om kveldene så vi prøver å dra de litt ut, men det er ikke så enkelt, og så prøver vi å gi vann i steden for melk for tror egentlig ikke hun er spesielt sulten pga hun spiser lite melk om natta. Men mamman e nok litt svak for gullet sitt ;-) håper hun stabiliserer seg og sover hele natten igjen snart for da er hun mer opplagt på dagtid. Hvordan sover hun?
Jeg liker ikke tannlegen jeg heller, men vet at det bare blir vondere visst jeg ikke går. Dyrt er det også! Hadde hull i samme tanna i fjor også.
Ja, det er svindyrt! Må planlegges ifht økonomien det der. Skulle vært egenandel på det syns jeg..:confused:
Her er det litt samme regla som hos dere; har sovet hele natta fra 2-3mnd alder, men i januar snudde det om. Har roa seg litt lå da, med enkelte unntak så klart.. Men jeg skal absolutt ikke klage!!:)

Ser man det!:) Høres ut som ei grei natt det da.. Godt med en dag uten for mange gjøremål også?:)

God morgen! :)
Her våkna vesla kl.05 og fikk ikke sove igjen, uansett hvilke triks mamsen prøvde seg på.:p
Jeg benytta sjansen til å få dusja, og lot vesla ligge igjen i senga sammen med pappa'n. Tok ikke lang tid før jeg hørte hyyyylgrining fra ei som ikke var interessert i å ligge sammen med en kjedelig, sovende mann,men jeg forstår igrunn den..:p Nå har hun nettopp sovna på flaska, og jeg skal spise. Etter ei helg på reisefot skal vi slappe av hjemme og har ingen store planer for dagen.
Hva skal dere i dag da?
Det var tidlig morgen! :o
Håper dere får en herlig rolig dag :D

God morgen! Vi også våkna klokka fem og fikk ikke sove igjen. Venter på at hun skal bli trøtt. Jeg må ringe tannlegen for tror jeg har hull i tanna mi. Like greit å fikse det før det blir vondt! Så da blir det bytur i dag eller i morgen på oss :)

AU med hull :o
Håper du får time fort da :D

Har falt for disse
Og det er sengetøy som matcher så må ha det også. Og lurer på å kjøpe metervare og sy ny sprinkelbeskytter selv :p

Utrolig fint stoff!!!!!!! :D

Back
Topp