Mandagsbarn!

Ja, det der må være en liten luring!
Digger det fjeset der! Han ser så overraska ut.:D

Ja, mamma sin lille luring det, jah;):p
Hahah, ja, med en gang jeg drar fram mobilen får han det fjeset på og gjør i grunn alt for og få tak i den også;) lille mobilråneren sin det:D Litt vel tidlig, kanskje?!;) hahah:D

Her er rampen vår. Blid og fornøyd med at pappaen kom hjem fra jobb og lot henne sitte på ham.:)
Vis vedlegget 9396

Ååååh, hu er SÅÅÅ skjønn:D Hu har så karakter<3:p Den lille bolla, go`klumpen sin det tenker jeg:D;) Får lyst og bare klemme på henne :rolleyes: :love7

Akkurat nå kjemper han mot søvnen som mora mener han trenger :p
BDF65259-AED9-4B3A-8889-A46463F974A8-5339-000005855887CFC3_zpsc74e6400.jpg

Åååh, lille herlige bollekinneguttebassen som er til og spise opp :smiley-angelic003 Mammaen ekke verst hu heller^^ :thumleft:D Og er helt knall med ulltøy, veldig fint også, Emmeth bruker for det meste det han også:)

Aaahaaa!! Ikke overraska, men konsentrert asså. Åkki som, han er kjempesøt!!;)

Tror han er begge deler, blir paralysert på en måte når mobilen kommer fram;) raringen;) Taaakk, det er nå tulla di også<3 Skikkelig søtnos:)

Hehe.. Ja, hun har attitude den jenta der. Lar seg ikke pille på nesen så lett for å si det sånn!;) Skikkelig godklump.. Eeeelsker de store, runde kinna!!! :D

Jaaaah, bollekinn er så utrolig søtt og herlig:D<3 Mhm, det kan jeg trygt skrive under på at hu har:p Helt herlige ansiktutrykk og kroppsspråk:D;)

De er så nydelige de små go'klumpene deres! :D:rolleyes::p Til å spise opp alle sammen! :D

Vi hadde kosedag med hele familien på kjøpesenter i dag, og det var en liten klump som var rimelig fornøyd da han fikk sitte alene i barnestol for første gang i dag :D

IMG_0222b.jpg

Nååå, lille søtnosen! Som han ordner! Er "kaste på gulvet" leken like populær hos dere som her? ;)

Oh yes:D går rett i gulvet, for så og legge det til han på bordet igjen, han smatter litt på det for så og hive det ned igjen;):D

De er så nydelige de små go'klumpene deres! :D:rolleyes::p Til å spise opp alle sammen! :D

Vi hadde kosedag med hele familien på kjøpesenter i dag, og det var en liten klump som var rimelig fornøyd da han fikk sitte alene i barnestol for første gang i dag :D

Vis vedlegget 9407

Så fantastisk skjønn han er<3:D Såååå stolt"se på meg a, mamma:D Se hva jeg KAN":p Herlig med en kosedag på senteret;) Skal vi ha på torsdag:D Ut og spise og kose oss;) Jentene skal være hos svigermor fra torsdag til lørdag, så gøy og bare ha med Emmeth, blir veldig rolig iallfall;)

Vis vedlegget 9407
Så herlig!!!:D
Skikkelig fin gutt du har. Ser ut til at han kosa seg i stolen der..:)

Vis vedlegget 9407
Så herlig!!!:D
Skikkelig fin gutt du har. Ser ut til at han kosa seg i stolen der..:)

Vis vedlegget 9407
Så stor Asle har blitt :) så fornøyd godgutt da!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Back
Topp