Mandagsbarn!

Ååå, de klærne var skikkelig stilige! Feminin uten å være rosa!!! :D også så søt og blid jente da:rolleyes:

Hermine har på seg bukse og smekke fra NameIt og body og sokker fra Cubus:) fult opptatt av å turne i sofaen på hytta;)
ImageUploadedByBV Forum1364224799.394947.jpg

Så fine klær jentene har!
Jeg tror dere er lei av å se på ullundertøyet til Lillebror :p

Akkurat nå kjemper han mot søvnen som mora mener han trenger :p
BDF65259-AED9-4B3A-8889-A46463F974A8-5339-000005855887CFC3_zpsc74e6400.jpg

Akkurat nå kjemper han mot søvnen som mora mener han trenger :p
hehe, ja, han ser noe smal ut i øynene! Søtingen der han henger! :) Hjelper han til med pakkingen? ;)

hehe, ja, han ser noe smal ut i øynene! Søtingen der han henger! :) Hjelper han til med pakkingen? ;)
Han hjelper med pakkingen men måtte få slippe nå. Den knytingen var ikke god for puppene mine, og han er overtrøtt :o
Lurer på å stelle han og la han legge seg for natten, selvom jeg vet det blir maraton da...

Så nydelige barn i dag:-)

Nasse er akkurat lagt, halvtime senere enn vanlig, men hun tok en ganske sen dupp når vi var ute å gikk tur:-)

Så nydelige barn i dag:-)

Nasse er akkurat lagt, halvtime senere enn vanlig, men hun tok en ganske sen dupp når vi var ute å gikk tur:-)
Håper hun sover godt da :)
Lille var skikkelig sliten i dag!

Håper hun sover godt da :)
Lille var skikkelig sliten i dag!

Det håper jeg også, men det er vel meg som lider her, savner senga mi hehe:-)

Får håpe lillebror finner roen og sover godt igjennom natten:-)

For en gjeng med herlige skjønninger:rolleyes::);) Idag har vi vært på sjukehuset med sambo. Han har tatt stinga, fått på ny gips og fått en sko til gipsen;):D her er noen bilder av lille luringen:p:D:rolleyes:
POFF

Så søt han er:-)

Her er rampen vår. Blid og fornøyd med at pappaen kom hjem fra jobb og lot henne sitte på ham.:)
1364241735623.jpg

Back
Topp