Stortrives når han bare får sitte oppEllers skriker han og hyler, for nekter og ligge lenger
![]()
Hehe kjenner til den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stortrives når han bare får sitte oppEllers skriker han og hyler, for nekter og ligge lenger
![]()
Hermine snorker i vogna nå, men tok dette bildet da vi var på tur ut i sted! Ut på tur, bare litt sur!!!
Vis vedlegget 8691Vis vedlegget 8692
Akkurat lagt ut Emmeth jeg også, så nå snorker han nok noen timerEn som er trøtt igjen her og!!!Hehe, ja han tipper framoverTakk for tipset, skal jeg prøve på etterpå
Nå er han lagt ut i vogna og snorker i vei
Han var så utrolig trøtt. Skjer mye hele tiden nå. Han foretrekker og sitte opp
![]()
Jasså, vil hu bare sitte hu også?![]()
Helst det ja, så blir hun så sur når hun ikke får til å reise seg, prøver hele tiden![]()
En som er trøtt igjen her og!!!
Pleier å holde 2-3 timer, men i dag har han ikke holdt så lenge i mellom før han har virket trøtt igjenSier du detHvor lenge er Eskil våken i slengen? Her holder Emmeth ut max 2 timer også er han trøtt igjen
![]()
Pleier å holde 2-3 timer, men i dag har han ikke holdt så lenge i mellom før han har virket trøtt igjen![]()
Ja, regner med jeg putter han i vognen snart =)kommer nok også ann på hvor aktive de erEmmeth skal enten stå eller sitte og skal skje litt hele tia nå, så han er en trøttfis allerede etter halvannen times tid, men holder han våken hvertfall 2, så han sover godt
Skal han ut og sove i den kuuuule vogna snart, da?
![]()
hehe, jeg kjører hele plagget i maskinen hver gang den er utgulpa jeg daSå skjønn HErmine er inni der
Du, den bodyen blir vasket, altså, hehe. Men den er en klar favoritt.
Om det kommer flekker på den skyller jeg bare flekkene. Naturlig, ren ull skal være ganske møkkete før det trenger en helvask. Den blir hengt opp til lufting som regel![]()
Høres lurt ut!hehe, jeg kjører hele plagget i maskinen hver gang den er utgulpa jeg da
Må jo ha regntrekk på bilstolen når det blåser så fælt, så ikke pusten blir blåst ut av henne![]()
hahahha, ja, heldigvis!Dagen begynte så bra, men så snudde det om og da ble hun så utrolig morsk!! Litt morro da, så lenge det ikke er langvarig..Syns det er helt grusomt når hun klikker når vi er ute på tur.
Skjønner ikke hva som har skjedd med jentene våre asså.. For tidlig å skylde på mensen og vettu!
nåå, søtnosen!Her er sitter han for første gang i tripptrappstolen, med litt pledd støtte på siden
Vis vedlegget 8701
Vis vedlegget 8703
Vis vedlegget 8705
her blåser det stort sett hele året, og blåser det ikke så regner eller snør detHøres lurt ut!
Har ikke sett behovet her, men det er ikke ofte det blåser skikkelig mye da![]()
Ja, regner med jeg putter han i vognen snart =)
Så får han en dupp og kommer seg i seng i passe tid i kveld!
hahahha, ja, heldigvis!Blir smårar jeg når det er sutrings hele dagen
Men etter 2 timers blund var hun blid som ei sol igjen, enn så lenge!
![]()
nåå, søtnosen!Har du sånn ryggforlenger i plast på tripptrappen? Er kjempekjekk når de er litt ustødige og hiver seg bakover
Jeg har pute (som hører til stolen da), og så måtte jeg rulle sammen et lite babyteppe og legge ved siden hennes, eller så tipper hun mot siden
![]()
![]()
her blåser det stort sett hele året, og blåser det ikke så regner eller snør det![]()
Må være vind for å være klar himmel her
...så det er stort sett iskaldt hele sommeren
![]()