Mandagsbabyer

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, få se :D
Lillebror skal bare få ny bleie og noen andre klær enn "undertøy", så skal vi ta bilde :D
:p
 
Eneste bildet jeg har tatt idag.. venter på at mamman skal komme seg ut av senga :):p
 

Vedlegg

  • 1363603714610.jpg
    1363603714610.jpg
    37,3 KB · Visninger: 59
Skal ta bilde av Emmeth når han står opp:) Her hjemme går det for det meste i body og strømpebukser;):p
 
Her er vi sånn i dag...
1363604289699.jpg
Blid og koselig sier du? Ikke akkurat!! Du ser at den jenta der er morsk i dag liksom.. Haha.:)
 
Her er vi sånn i dag...
Vis vedlegget 8671
Blid og koselig sier du? Ikke akkurat!! Du ser at den jenta der er morsk i dag liksom.. Haha.:)

Hahha, hu er så utrolig grom<3:D Skikkelig kosemosetroll, enten hu vil eller ei;):p Er det tenner på gang eller tidlig moodswings bare?:D;):p
 
Hun så ikke happy ut nei :p

Vi fant en kjempekul bukse! En stor størrelse 62 som vi ikke har brukt før nå :eek:

3DD8046C-AFBE-4CDE-8CE1-A4886B612341-1593-000001204C34F78A_zpsf30a04f8.jpg
 
Så fine bebiser i dag da:) Jeg skal ta bilde av Anette litt siden, hun har endelig slukna i vogga si:)
 
Hahha, hu er så utrolig grom<3:D Skikkelig kosemosetroll, enten hu vil eller ei;):p Er det tenner på gang eller tidlig moodswings bare?:D;):p
Ja, jeg venter på de tennene asså, for nå har hun sikla og styra med nevene i munnen siden desember. Men det tar vel litt tid sikkert.. Skikkelig prinsesse vil ikke i dag, med glimtvise unntak.;)
 
Hun så ikke happy ut nei :p

Vi fant en kjempekul bukse! En stor størrelse 62 som vi ikke har brukt før nå :eek:

3DD8046C-AFBE-4CDE-8CE1-A4886B612341-1593-000001204C34F78A_zpsf30a04f8.jpg

haha, så NYDELIG han er<3 Blideste gutten i miles omkrets, det er jeg sikker på:D;) Kjempekuuul bukse, elsker grønt:p Synes det er masse blått, men lite klær i grønt til gutter.Vil gjerne ha en masse farger framfor bare blått:)
 
Ja, jeg venter på de tennene asså, for nå har hun sikla og styra med nevene i munnen siden desember. Men det tar vel litt tid sikkert.. Skikkelig prinsesse vil ikke i dag, med glimtvise unntak.;)

Hu er iallfall kjempegrom og får bare lyst til og hoppe gjennom skjermen og gi hu en skikkelig kosemoseskviiiiseklem, enten hu vil eller ei:D Mhm, regnet med det var tennene som plaget hu, er dessverre noen som er veldig plaget med og få tenner:( Emmeth er likedan! Siklet siden desember han også, og fikk store buler for jekslene var på vei for noen uker siden, men neida, de har ikke kommet gjennom de:( Så alt det tannvondten var til ingen nytte:(
 
haha, så NYDELIG han er<3 Blideste gutten i miles omkrets, det er jeg sikker på:D;) Kjempekuuul bukse, elsker grønt:p Synes det er masse blått, men lite klær i grønt til gutter.Vil gjerne ha en masse farger framfor bare blått:)
Takk, han er veldig blid :D
Den buksa er utrolig kul. Vi har arvet den. Tror det er Katvig!
 
I dyyp konsentrasjon med rangla mamman hadde for 22år siden :D
 

Vedlegg

  • 1363608225770.jpg
    1363608225770.jpg
    62,4 KB · Visninger: 22
Back
Topp