Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, "våkne da, mamma!!!!"Eneste bildet jeg har tatt idag.. venter på at mamman skal komme seg ut av senga![]()
Eneste bildet jeg har tatt idag.. venter på at mamman skal komme seg ut av senga![]()
Så søt og uskyldig da.Eneste bildet jeg har tatt idag.. venter på at mamman skal komme seg ut av senga![]()
Her er vi sånn i dag...
Vis vedlegget 8671
Blid og koselig sier du? Ikke akkurat!! Du ser at den jenta der er morsk i dag liksom.. Haha.![]()
Ja, jeg venter på de tennene asså, for nå har hun sikla og styra med nevene i munnen siden desember. Men det tar vel litt tid sikkert.. Skikkelig prinsesse vil ikke i dag, med glimtvise unntak.Hahha, hu er så utrolig grom<3Skikkelig kosemosetroll, enten hu vil eller ei
Er det tenner på gang eller tidlig moodswings bare?
![]()
Hun så ikke happy ut nei
Vi fant en kjempekul bukse! En stor størrelse 62 som vi ikke har brukt før nå
![]()
Ja, jeg venter på de tennene asså, for nå har hun sikla og styra med nevene i munnen siden desember. Men det tar vel litt tid sikkert.. Skikkelig prinsesse vil ikke i dag, med glimtvise unntak.![]()
Takk, han er veldig blidhaha, så NYDELIG han er<3 Blideste gutten i miles omkrets, det er jeg sikker påKjempekuuul bukse, elsker grønt
Synes det er masse blått, men lite klær i grønt til gutter.Vil gjerne ha en masse farger framfor bare blått
![]()
Så søt =)I dyyp konsentrasjon med rangla mamman hadde for 22år siden![]()
Så utrolig fine klærSnuppa i dag
Fixoni bukse og genserVis vedlegget 8684Vis vedlegget 8683
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
næmmen titt-titt, så nusselig!Eneste bildet jeg har tatt idag.. venter på at mamman skal komme seg ut av senga![]()