Mandag....

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei hei. Ingen tråd ennå? Vært stille her i de siste ukene..
Fikk sove lenge idag. Våknet 8.30.. la meg 21.30 haha. Helt dø igår..
Ungene startet 7.30 idag..så skal vi hente de 10.30 .. skal på kontroll på HS her. Og tilbake igjen til bhg etter det.
Wael gråt masse da Khalid dro idag.
Han har vært i Stockholm fra torsdag-søndag... så han ville ikke i bhg idag :-( men ga seg fort sa de i bhg :-)

Hvordan er det med.dere? :-) planene idag? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ungene startet 7.30 idag..så skal vi hente de 10.30 .. skal på kontroll på HS her. Og tilbake igjen til bhg etter det.
Han har vært i Stockholm fra torsdag-søndag... så han ville ikke i bhg idag :-( men ga seg fort sa de i bhg :-)

Så godt at du fikk sove lenge i dag. Det hjelper virkelig på innimellom!:)

Sikkert greit for Wael med et avbrekk midt på dagen da, siden det ikke var så gøy å dra i bhg i dag. Lykke til på kontroll!! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sikkert greit for Wael med et avbrekk midt på dagen da, siden det ikke var så gøy å dra i bhg i dag. Lykke til på kontroll!! :)

Good day!
Jeg leverte Jen i bhg kl.09. Har systematisert semesterplanene mine og begynt å lese litt, men det går litt treigt altså. Må nesten ta meg en god lunsj og få opp energinivået. :)

Ingen planer her i dag. Skal koke en svineknoke og lage suppe, samt hente Jenny. :)

Sliten du ja! Godt du fikk sovet så bra!:) skulle egentlig på kontroll med Leoh idag, men ble så kluss med sovinga hans, så fikk ny time om en uke :) synd at Wael var lei seg:( har sikkert savna pappan sin!

Good day!
Jeg leverte Jen i bhg kl.09. Har systematisert semesterplanene mine og begynt å lese litt, men det går litt treigt altså. Må nesten ta meg en god lunsj og få opp energinivået. :)

Ingen planer her i dag. Skal koke en svineknoke og lage suppe, samt hente Jenny. :)

Ha en god lesedag da :) håper du fikk opp energinivået :)

Hallo :)

La oss i 22-tiden igår! Så har sovet greit :D bare våknet av tett nese noen ganger, men ungene har sovet :) Liana våknet kl 6 og vekket de to andre :P beinet mitt er litt bedre, men fortsatt ganske vondt! Hvertfall om jeg ikke har bandasje på..

Jeg nevte her for noen få dager siden at Leoh nesten satte seg opp selv.. idag så klarte han det:D:D:D jeg gikk inn på rommet for å hente han etter dubben, og der satt han i senga:D og SÅ stolt! :rolleyes:

Ingen andre planer enn å hente pakke fra Lekmer.no på posten, handle, hente snuppene, lage middag osv :)

Hallo!
Ikke rart det er stille her nå når de aller fleste er tilbake i jobb og studier;)

Hermine har sovet godt i natt, drømt litt bare. Men jeg fikk IKKE sove, uten hverken mann eller barn på rommet ble det altfor stille :oops: Var helt utkjørt i morges men kom oss opp og ut døra i tide :) Måtte være litt sammen med Hermine under frokosten i bhg men så fikk jeg gå uten gråt :)

Nå er det litt lunsjing og netthandel :P Tyrifryd.no har 70% på alle barneklær fra sommerkolleksjonen så jeg har handlet både til Hermine og noen julegaver :D

...på tide å konsentrere seg om studiene nå :P

La oss i 22-tiden igår! Så har sovet greit :D bare våknet av tett nese noen ganger, men ungene har sovet :) Liana våknet kl 6 og vekket de to andre :P beinet mitt er litt bedre, men fortsatt ganske vondt! Hvertfall om jeg ikke har bandasje på..

Jeg nevte her for noen få dager siden at Leoh nesten satte seg opp selv.. idag så klarte han det:D:D:D jeg gikk inn på rommet for å hente han etter dubben, og der satt han i senga:D og SÅ stolt! :rolleyes:

Ingen andre planer enn å hente pakke fra Lekmer.no på posten, handle, hente snuppene, lage middag osv :)
Klart lillemann var stolt!:) Morro når ting skjer - og det gjør det vel hver dag fremover.
Så godt at dere fikk sovet ut litt. Jeg la meg kl.23 og las litt, men var trøtt likevel i dag.:p

Kos deg med gjøremålene i dag. :)

Hallo!
Ikke rart det er stille her nå når de aller fleste er tilbake i jobb og studier;)

Hermine har sovet godt i natt, drømt litt bare. Men jeg fikk IKKE sove, uten hverken mann eller barn på rommet ble det altfor stille :oops: Var helt utkjørt i morges men kom oss opp og ut døra i tide :) Måtte være litt sammen med Hermine under frokosten i bhg men så fikk jeg gå uten gråt :)

Nå er det litt lunsjing og netthandel :P Tyrifryd.no har 70% på alle barneklær fra sommerkolleksjonen så jeg har handlet både til Hermine og noen julegaver :D

Du er rååå på netthandling altså!:p Ekstra kjekt å handle på salg da..

Hvor lenge blir mannen borte? Synes det er sååå godt å ha rommet for meg selv, jeg.:)

Bah, de studiene! Ødelegger litt for all surfinga.:D

Ja det var greit for han. Gråt en del ved levering på formiddagen også :-( men ga seg etter noen få minutter. De spiste okse-kjøttboller og potetmos idag.koste seg masse. -Mina som ikke likte bollene da haha..

Good day!

Hvor lenge blir hun idag? Trives hun? :-)
Kos dere med middagen idag :-)

Deilig med tidlig kveld innimellom :-)
Tidlige morgener hos dere for tiden også.. :-(

Så flink han er!!!! :-) hva har du bestilt på lekmer? Bestilt en del derfra de siste ukene jeg og :-)

Mina var 83 cm og 12.1 kg (lav syntes jeg?) Og Wael var 104 og 20,2 kg :-)
HS spurte Wael hva den ene duplo figuren het? Han tenkte lenge og sa : det er ...... det er.....
MINA! Lignet på hun haha...
Også spurte hun Mina og en gutte duplo med brunt hår og hun svarte : ehh...Wael?
Hun lo godt da :-)

Jeg er sliten idag...så det blir rolig her idag..hengt opp en vask.. og vasker noe ytterklæra til barna :-)

Hallo!

Sikkert merkelig å sove helt alene ja:eek: du får ta med deg madrassen og legge deg på gulvet hos Hermine :P haha

Kommer ikke inn på generelt fra tlf jeg.. står bare : genrelt-_OLD.... hmm

Klart lillemann var stolt!:) Morro når ting skjer - og det gjør det vel hver dag fremover.
Så godt at dere fikk sovet ut litt. Jeg la meg kl.23 og las litt, men var trøtt likevel i dag.:p

Kos deg med gjøremålene i dag. :)

Syns det er kjempe gøy når det skjer nye ting :D og skjer mye nå ja.. hvertfall hos han som har vært litt "treig" :) (i forhold til Liana da;) )

Kjedelig å være trøtt forde! Ikke så dårlig at du fikk lagt deg kl 23 da hver :P

Deilig med tidlig kveld innimellom :-)
Tidlige morgener hos dere for tiden også.. :-(

Så flink han er!!!! :-) hva har du bestilt på lekmer? Bestilt en del derfra de siste ukene jeg og :-)

Ja Liana har begynt å våkne kl 6 :( mistenker at det har noe med dagsovinga å gjøre..eller så kan det være noe tenner på vei kansje! Men får ikke lov å se i munn :P

Bestilte en løpesykkel til Liana (som Marianne har kjøpt til Hermine), og en hundebamse som lager noen lyder :) bursdagsgaver ;) men bamsen er ifra faren min da:)

Ja Liana har begynt å våkne kl 6 :( mistenker at det har noe med dagsovinga å gjøre..eller så kan det være noe tenner på vei kansje! Men får ikke lov å se i munn :P

Bestilte en løpesykkel til Liana (som Marianne har kjøpt til Hermine), og en hundebamse som lager noen lyder :) bursdagsgaver ;) men bamsen er ifra faren min da:)
Kjipt. Kam være tenner ja. Mina våkner typ 4-6 ganger ila 11-12 timer. Ukult :-(

Så flotte gaver da :-D

Kjøpte en flott katte-ull lue til M på lørdag. Trilla til babyen fikk hun på forskudd.. pluss en mamma rev med babyen :-) Ullsokker 2 par og må finne noen flere leker :-)

Mina var 83 cm og 12.1 kg (lav syntes jeg?) Og Wael var 104 og 20,2 kg :-)
HS spurte Wael hva den ene duplo figuren het? Han tenkte lenge og sa : det er ...... det er.....
MINA! Lignet på hun haha...
Også spurte hun Mina og en gutte duplo med brunt hår og hun svarte : ehh...Wael?
Hun lo godt da :-)

Jeg er sliten idag...så det blir rolig her idag..hengt opp en vask.. og vasker noe ytterklæra til barna :-)

Liten jente da:) men fine mål forde?:) Liana var 84,5 cm ved 18 mnd og veide 11,7 kg :) veier rundt 12 nå..
Wael er lang da :D hehe.. og veier like mye som Emira :P

Hahaha må le! Unger kan være morsomme :D

Back
Topp