Mandag....

Kjipt. Kam være tenner ja. Mina våkner typ 4-6 ganger ila 11-12 timer. Ukult :-(

Så flotte gaver da :-D

Kjøpte en flott katte-ull lue til M på lørdag. Trilla til babyen fikk hun på forskudd.. pluss en mamma rev med babyen :-) Ullsokker 2 par og må finne noen flere leker :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja enda verre er det jo når dem våkner mye ila natten! Men må si jeg håper dem sover lenger snart :P

Høres ut som noen fine gaver til Mina da :D

Liten jente da:) men fine mål forde?:) Liana var 84,5 cm ved 18 mnd og veide 11,7 kg :) veier rundt 12 nå..
Wael er lang da :D hehe.. og veier like mye som Emira :P

Hahaha må le! Unger kan være morsomme :D
Trodde hun var ca 90 cm jeg haha .. så feil kan man ta ;-) Jentene i familien til Khalid er "små" og tynne ift min familie. Ligger på rundt 1.55-1.65.. og nesten alle damene i min familie er over 1.70 hehe.
Ja litt høy. Men litt "bedre" nå. Syntes mer da han var yngre syntes jeg :-)
Kjøpte 30 i støvler nå til haha.... like store føtter som kusinen på straks 7 år hehe...

Ja barn er morsomme :-)
Alt bra med dere idag? Og foten din? Uff.. vondt å tråkke skikkelig over :-(

Ja enda verre er det jo når dem våkner mye ila natten! Men må si jeg håper dem sover lenger snart :P

Høres ut som noen fine gaver til Mina da :D
Ja.. håper det. Tenk hvor deilig det hadde vært, hvis de sov uavbrutt fra 19-7,8? :-D

Bestilte massasje i 1 time kl 19.30. Har vært så mye... så har ikke hatt tid til å gå fast :-( og det merkes. Hodepine og nakke/skuldresmerter hver dag.... drit kjipt

Trodde hun var ca 90 cm jeg haha .. så feil kan man ta ;-) Jentene i familien til Khalid er "små" og tynne ift min familie. Ligger på rundt 1.55-1.65.. og nesten alle damene i min familie er over 1.70 hehe.
Ja litt høy. Men litt "bedre" nå. Syntes mer da han var yngre syntes jeg :-)
Kjøpte 30 i støvler nå til haha.... like store føtter som kusinen på straks 7 år hehe...

Ja barn er morsomme :-)
Alt bra med dere idag? Og foten din? Uff.. vondt å tråkke skikkelig over :-(

Haha ja ikke alltid lett å beregne :P
Kansje hun slekter på K sin side da? Eller kansje hun havner midt i mellom :)

hehe ja, jeg husker ikke hvor høy Emira var når hun var 3 år, men mener hun gikk over til str 104 da.. hun har lissom brukt en størrelse større enn hva som er beregnet til alderen sin..

Haha 30 altså? Han blir nok høy :D

Alt er hvertfall bedre med oss :) ikke så mye snørr her lenger :P og beinet er overraskende mye bedre nå! Men så har jeg på bandasje da.. gjorde mye vondere istad når jeg gikk litt uten:( mista litt balanse når jeg skulle ned fra senga igår, og landa på ankelen! Ble kvalm, klam og varm like etter.. hehe

Ja.. håper det. Tenk hvor deilig det hadde vært, hvis de sov uavbrutt fra 19-7,8? :-D

Hadde vært perfekt det :D her kan dem sove ganske bra egentlig.. men om bare alle 3 våkner én gang hver, så er jo det 3 ganger å stå opp :P

Bestilte massasje i 1 time kl 19.30. Har vært så mye... så har ikke hatt tid til å gå fast :-( og det merkes. Hodepine og nakke/skuldresmerter hver dag.... drit kjipt

Synd du skal være så plaget :( håper det hjelper litt med massasje idag da!

Ja Liana har begynt å våkne kl 6 :( mistenker at det har noe med dagsovinga å gjøre..eller så kan det være noe tenner på vei kansje! Men får ikke lov å se i munn :P

Bestilte en løpesykkel til Liana (som Marianne har kjøpt til Hermine), og en hundebamse som lager noen lyder :) bursdagsgaver ;) men bamsen er ifra faren min da:)
Hermine har også begynt å våkne tidligere etter at det ble mørkere på kveldene/natta og lysere på morran. Stor forskjell mellom dag og natt = tidligere morgen her :eek: :p

Mina var 83 cm og 12.1 kg (lav syntes jeg?) Og Wael var 104 og 20,2 kg :-)
HS spurte Wael hva den ene duplo figuren het? Han tenkte lenge og sa : det er ...... det er.....
MINA! Lignet på hun haha...
Også spurte hun Mina og en gutte duplo med brunt hår og hun svarte : ehh...Wael?
Hun lo godt da :-)

Jeg er sliten idag...så det blir rolig her idag..hengt opp en vask.. og vasker noe ytterklæra til barna :-)

Så fine mål på ungene :)

Hermine er 86cm og 11.5kg, lang og slank ;)

Haha ja ikke alltid lett å beregne :P
Kansje hun slekter på K sin side da? Eller kansje hun havner midt i mellom :)

hehe ja, jeg husker ikke hvor høy Emira var når hun var 3 år, men mener hun gikk over til str 104 da.. hun har lissom brukt en størrelse større enn hva som er beregnet til alderen sin..

Haha 30 altså? Han blir nok høy :D

Alt er hvertfall bedre med oss :) ikke så mye snørr her lenger :P og beinet er overraskende mye bedre nå! Men så har jeg på bandasje da.. gjorde mye vondere istad når jeg gikk litt uten:( mista litt balanse når jeg skulle ned fra senga igår, og landa på ankelen! Ble kvalm, klam og varm like etter.. hehe
Gøy at hun også er lang :-) Ja svære føtter :-)
Fint å høre du er bedre :-)

Hørt noe med NAV å gamle sjefen?

Hermine har også begynt å våkne tidligere etter at det ble mørkere på kveldene/natta og lysere på morran. Stor forskjell mellom dag og natt = tidligere morgen her :eek: :p

Dumt at det skal være sånn da :P her er morgenene ganske like med tanke på lyset.. så tror det har mest å gjøre med at hun ikke sovner før 20:00-21:00 pga dagsoving.. men vet ikke sikkert!

Gøy at hun også er lang :-) Ja svære føtter :-)
Fint å høre du er bedre :-)

Hørt noe med NAV å gamle sjefen?

Nav kan ikke gjøre noe ang sjefen:( ikke innenfor det området.. arbeidstilsynet kunne heller ikke gjøre noe annet enn å veilede:confused: og kjerringa har sagt jeg kan jobbe fra 13:00-17:00 i 3 mnd fra 1 september?? Hun VET det passer dårlig å jobbe lenger enn til kl 15:30! OG oppsigelsen er over fra og med 1 okt.. haha.. tror hun virkelig jeg gidder å jobbe med hun i 2 mnd lenger? :eek::P

Nav kan ikke gjøre noe ang sjefen:( ikke innenfor det området.. arbeidstilsynet kunne heller ikke gjøre noe annet enn å veilede:confused: og kjerringa har sagt jeg kan jobbe fra 13:00-17:00 i 3 mnd fra 1 september?? Hun VET det passer dårlig å jobbe lenger enn til kl 15:30! OG oppsigelsen er over fra og med 1 okt.. haha.. tror hun virkelig jeg gidder å jobbe med hun i 2 mnd lenger? :eek::P
Sær dame. Dårlig!! Mange useriøse sjefer også tydeligvis :-(
Så du får virkelig ikke hjelp noen plass? Urettferdig at det skal bli slik. Er jo pengene dine :-(

Stikker å tar massasje :-D Mina er akkurat lagt. Og W blir lagt så fort hun har sovna :-)

Skal se på Broen 2 ikveld. Kjøpte dvd'en på lørdag. 1'ern var sååå spennende. Så gleder meg masse.
Noen som har sett sen? :-)

Lillemor er lagt, sitter inne hos henne og venter på at hun skal sovne nå :) kunne sikkert fint lagt henne 18.30 siden hun er så trøtt men vil liksom ha litt mer tid sammen med henne etter bhg så da drøyer vi litt og leser og koser oss før leggetid 19.30 ;)

Hun er blitt ekspert på å hale ut tida :eek: "NEI mamma, Mine VIL IKKE legge sæ!" og så stikker hun av :confused: Jeg jobber iherdig med tålmodigheten min om dagen :P

Når hun er sovnet er det litt rydding og så skal jeg jammen meg finne meg noe Ole Brumm kake :D

Stikker å tar massasje :-D Mina er akkurat lagt. Og W blir lagt så fort hun har sovna :-)

Skal se på Broen 2 ikveld. Kjøpte dvd'en på lørdag. 1'ern var sååå spennende. Så gleder meg masse.
Noen som har sett sen? :-)

Kos deg på massasje :)

Har sett begge sesongene av Broen ja, uhyre spennende!!! Gleder meg til sesong 3!

Sær dame. Dårlig!! Mange useriøse sjefer også tydeligvis :-(
Så du får virkelig ikke hjelp noen plass? Urettferdig at det skal bli slik. Er jo pengene dine :-(

Amerikaner vettu :P

Eneste er å kontakte advokat.. men det har jeg jo hvertfall ikke råd til! Jeg har tilbudt hun å betale meg kun halvparten av de 3 månedene.. men virker som om det ikke er bra nok heller:confused: er jo penger hun er pliktet til å gi! Loven sier at i en oppsigelsestid så er man fortsatt ansatt og arbeidsgiver har plikt til å gi jobb med lønn ELLER erstatning om man ikke kan gi jobb!

Lillemor er lagt, sitter inne hos henne og venter på at hun skal sovne nå :) kunne sikkert fint lagt henne 18.30 siden hun er så trøtt men vil liksom ha litt mer tid sammen med henne etter bhg så da drøyer vi litt og leser og koser oss før leggetid 19.30 ;)

Hun er blitt ekspert på å hale ut tida :eek: "NEI mamma, Mine VIL IKKE legge sæ!" og så stikker hun av :confused: Jeg jobber iherdig med tålmodigheten min om dagen :P

Når hun er sovnet er det litt rydding og så skal jeg jammen meg finne meg noe Ole Brumm kake :D

Kjenner til dette med å hale ut tid ja! Liana har blitt ekstrem hun også! :P

Misunnelse på sterkt nivå her! Vil også ha kake!

Back
Topp