Mandag :)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo damer!
Lillebror og jeg er oppe og de andre sover.
Mannen har fått permisjon deler av dagen pga skolestar, slik at vi får fulgt T alle sammen! Minsten og jeg bør komme oss til Bhg rundt kl 10, så han rekker å være der en stund. Så kan mannen bli igjen med T så lege det trengs :)
Veldig rart at han begynner på skolen altså :-o
Ha en super dag!

Surfer mobilt!

God morgenn:-)
Lykke til med skolen, blir spennende.
Håper alt går bra i bhg. Skal du være der med han?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er våkne hele flokken... supertrøtt.
De var ikke i bhg på torsdag og fredag. Grunnet oppkast der.
Håper barna er friske igjen der nå..9-12 og de skal få middag idag :-D :-D

Hva skal dere? :-)

God morgenn:-)
Lykke til med skolen, blir spennende.
Håper alt går bra i bhg. Skal du være der med han?

Jeg ser an hvordan dagen blir :)
Om han synes det er greit kan han godt få være litt alene og sove der. Om ikke så venter vi til i morgen eller torsdag med det :)

Surfer mobilt!

Vi er våkne hele flokken... supertrøtt.
De var ikke i bhg på torsdag og fredag. Grunnet oppkast der.
Håper barna er friske igjen der nå..9-12 og de skal få middag idag :-D :-D

Hva skal dere? :-)

Spennende dag på dere og da :) er det mange barn på tilvenning nå?

Surfer mobilt!

Nei, 2 til bare. Også kommer det et par nye i september :)
Hos dere da?

Ah ok =)
Nei, alle de 1-åringene som begynte uken før Eskil er visst ferdig tilvendt :p Ikke alle som trives like godt, men!

Gikk fort unna? :)
Vi må nok være der i dag og. I morgen er det fra 9.30-14.. Håper ikke vi må være der hele tiden da :P mange timer.... Hehe

Håper det går fint med Eskil idag :)

Sent from my iPad using BV Forum

God morgen :)

Lykke til med første skoledag for T! Og håper at E koser seg i bhg :)

Håper Wael og Mina slipper unna omgangssyken! Den er ikke noe særlig å trakte etter så skjønner godt at de ikke var i bhg torsdag og fredag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei og hå!

Vi er oppe og klar for en ny dag med nye muligheter :-D Simone er i bhg og han Brooor (som Simone kaller han) og pappaen drikker melk. Jeg skal dusje og ordne meg, så jeg ser presentabel ut når Ingrid og Jenny kommer i dag ;)

I helga har vi vært på farten hele tida, og hele fredagen også, så huset står litt på hodet, men det er helt greit for meg å la det stå opp ned et døgn til ;-p ellers så fikk veninna mi en liten sønn i helga. Han er 975g og 33cm, så jeg vasker prematurklær innimellom, og får jo nesten lyst på flere barn..hihi ;) bra det ikke er en mulighet ;-) babyen er kjempesterk og trenger bare litt cpap og sonde, så det er veldig kjekt at han klarer seg så fint! Født i uke 28.

Hei og hå!

Vi er oppe og klar for en ny dag med nye muligheter :-D Simone er i bhg og han Brooor (som Simone kaller han) og pappaen drikker melk. Jeg skal dusje og ordne meg, så jeg ser presentabel ut når Ingrid og Jenny kommer i dag ;)

I helga har vi vært på farten hele tida, og hele fredagen også, så huset står litt på hodet, men det er helt greit for meg å la det stå opp ned et døgn til ;-p ellers så fikk veninna mi en liten sønn i helga. Han er 975g og 33cm, så jeg vasker prematurklær innimellom, og får jo nesten lyst på flere barn..hihi ;) bra det ikke er en mulighet ;-) babyen er kjempesterk og trenger bare litt cpap og sonde, så det er veldig kjekt at han klarer seg så fint! Født i uke 28.

Ooooiiiii, så liiiiten da! Bra han klarer seg så godt! Bare å krysse figurene for at han ikke får noen infeksjoner. N var jo en kjempebaby i forhold ;)

Kos dere med besøk av Ingrid og Jenny :)

Hallo damer!
Lillebror og jeg er oppe og de andre sover.
Mannen har fått permisjon deler av dagen pga skolestar, slik at vi får fulgt T alle sammen! Minsten og jeg bør komme oss til Bhg rundt kl 10, så han rekker å være der en stund. Så kan mannen bli igjen med T så lege det trengs :)
Veldig rart at han begynner på skolen altså :-o
Ha en super dag!

Surfer mobilt!
Lykke til med skolestart :)

Slik som tiden flyr begynner vel septemberbarna på skolen før vi får sukk for oss :eek: ;)

Hallo :)
Litt bumpy leverig i bhg idag, sikkert mest pga at jeg er litt engstelig på Hermines vegne mht barnehagen :confused: Hun merker jo med en gang at jeg er litt bekymra og da blir hun klengete og vil ikke være der. Håper det snart er foreldresamtaler slik at jeg får snakket med ped.leder om hypersensitiviteten hennes. Hjalp liksom ikke på idag at en baby på 10 måneder begynte å klatre opp etter Hermine for å reise seg, Hermine ble redd og begynte å skrike og den ansatte på jobb sa til Hermine at "hun er liten, hun skjønner ikke at hun ikke kan ta smokken din". Fikk lyst til å svare at Hermine også er liten, men sa bare at hun er redd de som er yngre enn seg og liker ikke at de tar i henne...

Sitter på Uit og skal komme igang med dagens studieøkt nå :P

Ha en fin dag! :)

Ooooiiiii, så liiiiten da! Bra han klarer seg så godt! Bare å krysse figurene for at han ikke får noen infeksjoner. N var jo en kjempebaby i forhold ;)

Kos dere med besøk av Ingrid og Jenny :)

Ja håper han klarer seg finfint :) Rart å tenke på at N var dobbelt så stor ja!

Takk! Skal kose oss masse :) jeg tok en tur på loftet og gravde i babyklær istedet for å dusje, så nå MÅ jeg gå i dusjen ;-p

Hallo :)
Litt bumpy leverig i bhg idag, sikkert mest pga at jeg er litt engstelig på Hermines vegne mht barnehagen :confused: Hun merker jo med en gang at jeg er litt bekymra og da blir hun klengete og vil ikke være der. Håper det snart er foreldresamtaler slik at jeg får snakket med ped.leder om hypersensitiviteten hennes. Hjalp liksom ikke på idag at en baby på 10 måneder begynte å klatre opp etter Hermine for å reise seg, Hermine ble redd og begynte å skrike og den ansatte på jobb sa til Hermine at "hun er liten, hun skjønner ikke at hun ikke kan ta smokken din". Fikk lyst til å svare at Hermine også er liten, men sa bare at hun er redd de som er yngre enn seg og liker ikke at de tar i henne...

Sitter på Uit og skal komme igang med dagens studieøkt nå :P

Ha en fin dag! :)

Så kjedelig at Hermine fikk en slik start på dagen da! Hun er jo også liten. Overvurderer de ansatte hun siden hun er så flink å snakke? Håper dagen blir fin for hun likevel! :) skjønner at du selv blir litt engstelig når hun ikke trives så godt i bhg. Det er vanskelig å ikke vise slikt!

Jeg er hjemme med saga idag, hun kastet opp igår :( mannen også, så er bare jeg og Lennox som har sluppet unna foreløpig (bank i bordet) Leverte Lennox i bhg og angret med en gang vi kom inn porten. Ble en trist levering, tror jeg henter han snart. Noen av dere som har hatt denne runden med spysyken? Hvor lenge varte det for dere?

Noen i bhg hadde nå. Kun 2 stk. Kastet opp mye sa de idag.
Håper dere slipper unna... forferdelig :-(

Var i bhg 9.. og dro 9.30. Skal hente de 12. Håper alt har gått fint... ligger i senga. Super forkjøla og trøtt. Natta så lenge :-D

Gikk fort unna? :)
Vi må nok være der i dag og. I morgen er det fra 9.30-14.. Håper ikke vi må være der hele tiden da :p mange timer.... Hehe

Håper det går fint med Eskil idag :)

Sent from my iPad using BV Forum
Ja, altså, de fleste er jo med barna bare en dag før de gradvis går fra dem, så da går det fort da, men mange triste små barn :(
Det gikk supert med han - jeg er hjemme nå :o :o p

Var i bhg 9.. og dro 9.30. Skal hente de 12. Håper alt har gått fint... ligger i senga. Super forkjøla og trøtt. Natta så lenge :-D

GOD BEDRING!!

Back
Topp