Mandag

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ja, da er det mandag og hverdagen har startet her. Mannen har dratt på jobb. Skal nå dra meg ut av senga og gi snuppene litt frokost før jeg gjør meg og de klare for Bhg og SFO. :) så hjem og sove litt :P

Blitt vekt flere ganger i natt pga torden tidligere på kvelden og da fikk jeg to vett skremte frøkner :(

Har vært så mye torden og lyn i år at de har reagert for første gang. Selv ikke så veldig glad i torden og lyn så må prøve å holde masken for de. Ikke lett :P

Hva er planene deres for dagen da? :)

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Mandag og bursdagshelg er over.
Ryggen klikka plutselig igår kveld, så hr sovet kjempe dårlig med vond rygg. Nå må jeg fikse jentene og levere i bhg, så må jeg til sykehuset å ta blodprøver

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Her er det oppussing på planen, heldigvis siste finish :-)
Tror nok det kommer noe besøk også utover dagen/kvelden.

Hmmm...så bare jeg som er på jobb altså?
Heldigvis har ikke sønnen blitt redd av uvær i løpet av sommeren. Det er deilig.

Jeg kom meg altfor seint i seng i går, (Over 12...) så i dag var det tungt å stå opp. Jeg har verdens beste jobb, så det er kos på jobb da.
Kjipt med ryggen Masemamma, håper det går over. Henger det i, så anbefaler jeg å sjekke om du har fått låsning.:)

Ha en fin dag , da dere! :)

Første arbeidsdag etter ferien her :) men god og myk start siden jeg jobber i bhg på småbarn :) Tilvenning på 3 barn i dag og kun 3 som ble igjen fra forrige bhg-år :) Det skal bli en veldig koselig måned nå :) (og litt tøff...)

Her og er det jobb igjen idag.. Skal strax stå opp og spise litt frukost :) begynner ikke før 10, det er deiligt det ;) mannen reiste kl 0600, fikk han da til å opne gardina slik at det var lyst i rommet til jeg skulle våkne, så det gikk overraskende greitt :) ha en fin dag alle :)

❤️25.1.15❤️

Jeg skulle starte i dag, men er sm pga en betennelse jeg har hatt. Håper jeg føler meg god nok til neste uke. Da er det tilvenning i bhg vår, og vi får 9 nye barn!! (småbarnsavdeling) Så det blir koselig og veldig hektisk :P

Her har mannen friuke, han jobber 12-9 skift. Vi har besøk av søskenbarnet mitt og damen og lille fadderbarnet mitt :) vet ikke helt hva vi skal finne på idag, iallefall ta livet med ro.

Her starta kvardagen igjen ette tre deilige ferieveke! :) gubben klarte å snika seg på jobb uten å vekka meg serli,veeldi greit sio eg nesten ikkje har fått sove i natt!..:) mareritt om veps.. Gidd! :| heldigvis e da ein mjuk start for meg i dag då eg kun har 18-20 vakt i kveld.. :-P Blir "millionær søker kjæreste "(min guilty pleasure ;)) og setta samen ei hylla før den ti!..:).... Men aller først lyt eg stå opp.. :-P håpa de får ein finfin mandag vertfall!:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg skal være hjemme å kose meg med storebror og vente på at svigers kommer for å avlaste og pusse opp :) Vi holder på å pusse opp stua, eller de og sambo holder på. Jeg er så dårlig om dagene at jeg har kun ligget i sengen å kasta opp hele dagen :( Eneste som funker å spise er svigermors hjemmelagde boller, noe hun heldigvis kommer med nytt påfyll av hver eneste dag! ;)

Her er første arbeidsdag etter ferien. Jobb
I heile dag. 13times. Samboeren skal på ettermiddag. Vesla er i barnehagen og skal til tante etter det.

I dag skal jeg og smågutta inn til trondheim å handle inn klær og utstyr til skolestart :)
Eldste starter i 2.klasse og mini starter i 1.klasse :) SPENNENDE :D

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Her er første arbdag etter to uker ferie:) Litt tøft å ha klokken på ring, men alt går:)
Nå skal det jobbes i tre uker å så blir det to uker på Kreta;)

❤️️Termin 4.januar❤️

Vi er akkurat hjemme fra første dag i barnehage her:) gikk veldig bra og i morgen skal jeg reise fra en liten tur. Har vært hjemme i 2 år så han er veldig klar heldigvis :) nå skal vi slappe av resten av dagen og kose oss inne i gråværet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

i dag har jeg sendt samboer på første skoledag :-) alltid spennende :-P selv har jeg vært hos frisøren en tur og nyter første dag i siste ferieuke :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Planene her: Bli ferdig på jobb (ikke hatt ferie da).. Dra å sjekke vaktlista på jobb nr 2, dra å hente nyfødt bilsete, gubben er å henter en babycall nå, muligens dra på jobb igjen om jeg har vakt, om ikke så skal jeg slappe av å spise middag i sofaen!!! :p

Har allerede jobbet tre uker etter 2 uker ferie :) etter 7 lange dager i strekk med jobbing var det godt ned en fri dag i dag :) fikk hjem de to eldste som har Vært på ferie hos far. I sag har vi Vært å shoppet og spist Is :) nå blir det straks fårikål hos svigers Før ungene skal kjøres opp på hytta til mamma og pappa :) der skal de tilbringe uka mens jeg jobber :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp