Mandag!

Så bra dere fikk undersøkt Hermine :) god bedring og håper natten bøir bra :)

For en søt jente... Begynt å få langt hår den lille snuppa der ;)

Sent from my iPad <3
Takk!

Ja, endelig begynner det å bli litt lengde på håret såpass at jeg kan pynte henne med strikk og klipe ;)

Godt dere fikk hun sjekket!
Hun ser så Cool ut på bildet :)
Haha, ja, skikkelig nonchalant :p :)
Hun har tatt noen skritt alene flere ganger idag, sålenge hun har "go" (kosen) i høyre hånd så kan hun gå to-tre skritt mellom oss :p :D

Sitter du og ruger på lille ballen ennå?:);p Han trives tydeligvis godt inni magen:)
Ja, ser det er flere små som er plaget av disse tennene nå:( Hvordan går det med Liana? Har tennene hennes kommet ut?:) Og hvordan går det med den såre stumpen hennes? Her i huset har begge jentene klaga på magevondt de siste dagene, men har ikke vært dårlige i magen mht diarè?! Og bare nå idag har jeg vært på do 5 ganger og har magekramper:o Yeiii:-/ Sjiten kan bare holde seg UNNA!!!!

Uff, ja, skjønner jo de blir redde for og få kjeft, og det er nok fordi de selv veit de har gjort noe de ikke skulle gjort. Emmeth har vært skrall den siste uka, så merka ikke så stor forskjell på han etter han slo hodet, men liker ikke den avlange kulen! Den er jo så stor:O Fra øverst i hodet, rett over pannen og helt til bakhodet. Burde jeg ringe legen om kulen hans fortsatt er der i morgen?

Hahah ja her ruges det for harde livet:p snart så bare presser jeg han ut!:P hahaha.. har hatt enda mer nedpress idag, så nå burde han være ute snart.. hehe..

Går bra med Liana, hoster nesten ikke lenger på natta, og har ikke hatt så voldsomme bæsjebleier heller:) stumpen en NESTEN helt bra nå:) er bare litt rød de stedene hun begynte å blø/væske fra, men plager hun ikke lenger;):) meeen ingen tenner ute! Hun gnager mer på ting og oss, og vil helst ha smokk..og sånn har det vært tidligere når tenner er i bevegelse..

Usj da! Håper det ikke kommer noe ny sykdom i hus hos dere:eek: hvertfall ikke sånn magetull:confused:
Skjønner kulen kan skremme deg, hadde vært usikker på hva jeg burde gjøre ang. Det.. men tenker at hvis kulen er større eller verre på noen måte iløpet av imorgen, eller om han virker mer trøtt og slapp, så skader det ikke med en sjekk.. men så får de små lett kul i hode å da, og dem forsvinner stort sett fort;) så tror ikke du trenger å dra til legen.. men gå etter feelingen din;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Sniker innom i dag også jeg før jeg finner sengen.. Håper dere har hatt en fin dag alle sammen <3 I morgen skal jeg til legen med en vond ståretå (hjellp!) Redd jeg må skjære bort deler av neglen - slått den godt flere ganger + betennelse og den er en del hoven så neglen er godt nedi..:smiley-angry017 Men blir godt å slippe å gå med sandaler i øspøsvær :-P

Hahah ja her ruges det for harde livet:p snart så bare presser jeg han ut!:p hahaha.. har hatt enda mer nedpress idag, så nå burde han være ute snart.. hehe..

Går bra med Liana, hoster nesten ikke lenger på natta, og har ikke hatt så voldsomme bæsjebleier heller:) stumpen en NESTEN helt bra nå:) er bare litt rød de stedene hun begynte å blø/væske fra, men plager hun ikke lenger;):) meeen ingen tenner ute! Hun gnager mer på ting og oss, og vil helst ha smokk..og sånn har det vært tidligere når tenner er i bevegelse..

Usj da! Håper det ikke kommer noe ny sykdom i hus hos dere:eek: hvertfall ikke sånn magetull:confused:
Skjønner kulen kan skremme deg, hadde vært usikker på hva jeg burde gjøre ang. Det.. men tenker at hvis kulen er større eller verre på noen måte iløpet av imorgen, eller om han virker mer trøtt og slapp, så skader det ikke med en sjekk.. men så får de små lett kul i hode å da, og dem forsvinner stort sett fort;) så tror ikke du trenger å dra til legen.. men gå etter feelingen din;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Kulen følger der hvor fontanelen var på hodet, så er redd noe er brekt eller noe:( Får se ann formen utover natten og i morgen tidlig. Ja, de små får jo veldig fort kuler om de detter, så er ikke uvanlig det, er bare litt skeptisk til at han har en sånn rar avlang kul oppå hodet.. Neline våkna nå og kokte, så feber på gang, ja:( ÆSJ!!!

Hahahaha, akkurat dèt tror jeg på:P Presse ungen ut bare på ren trass:p hihihi:D Blir kjempespennende dager framover nå:D Kanskje noe på gang, siden du kjenner mer nedpress nå?

Ååh, det var godt hun er blitt bedre, både hva angår forkjølelse og bleieutslett:D Ikke kommet noen tannabisser der heller ennå, nei:-/ Håper de kommer ut snart hos begge 2:)

Sniker innom i dag også jeg før jeg finner sengen.. Håper dere har hatt en fin dag alle sammen <3 I morgen skal jeg til legen med en vond ståretå (hjellp!) Redd jeg må skjære bort deler av neglen - slått den godt flere ganger + betennelse og den er en del hoven så neglen er godt nedi..:smiley-angry017 Men blir godt å slippe å gå med sandaler i øspøsvær :-P
Lykke til :)

Idag har Liana gått masse :D lengste hun gikk selv var fra stuebordet til pc-stolen, som er mellom 2 og 3 meter i avstand :D:rolleyes: har også gått en del rundt på kjøkkenet.. og hvis hun faller ned på hendene, så rister hun bare på hode og reiser seg opp igjen :P

★Sender fra pipe-gjøken★
Så moro :)

Tror hu gjorde det med vilje:( Hu forstår ikke helt det andre gjør på hennes alder:-/ Emmeth hadde støtta seg til henne og da mente hu han klarte henne?! Dette fortalte hu meg når vi så barne-tv, for jeg lurte på hva som hadde skjedd med Emmeth og henne da han slo seg. Han slo seg ganske bra, men tror det går greit! Får se hvordan natten forløper seg. Hvordan går det med lille go`klumpen Eskil?:)<3 Sover han bedre om natten nå?:)
Får håpe det går bra med han da!
Går kjempefint med Eskil :)
Nettene er veldig varierende, men det går nok riktig vei :)
1-årskontroll på torsdag denne uken, blir spennende med veiing og måling!

Da er denne dama klar for sengen!
Ligger egentlig å venter på at Lillebror skal våkne igjen, gav han bare vann da han våknet kl 22 :-o
:D
Imorgen skal vi på playdate, og gå tur i det fine høstværet!
God natt :)

Ligger egentlig å venter på at Lillebror skal våkne igjen, gav han bare vann da han våknet kl 22 :-o
God natt til dere!!:) Håper dere får sove tungt og lenge alle mann.

Jeg har sett sesongstart av Farmen og skal køye selv. Må få med meg sleeping beauty som ligger og snorker på nabosofaen her også.:p
Natta!!

Uff, hørtes grusomt ut:eek::( lykke til med tåa! Håper den blir fort bra.. åssen har du klart å skade den?

★Sender fra pipe-gjøken★

Kulen følger der hvor fontanelen var på hodet, så er redd noe er brekt eller noe:( Får se ann formen utover natten og i morgen tidlig. Ja, de små får jo veldig fort kuler om de detter, så er ikke uvanlig det, er bare litt skeptisk til at han har en sånn rar avlang kul oppå hodet.. Neline våkna nå og kokte, så feber på gang, ja:( ÆSJ!!!

Hahahaha, akkurat dèt tror jeg på:P Presse ungen ut bare på ren trass:p hihihi:D Blir kjempespennende dager framover nå:D Kanskje noe på gang, siden du kjenner mer nedpress nå?

Ååh, det var godt hun er blitt bedre, både hva angår forkjølelse og bleieutslett:D Ikke kommet noen tannabisser der heller ennå, nei:-/ Håper de kommer ut snart hos begge 2:)

Skummelt når de skader seg på hodet:confused: man blir lissom litt ekstra redd.. men tror det skal en del til før det brekker noe der, de har vel litt mykere hodeskalle enn oss? Også er den jo ikke helt "grodd sammen" heller.. men ja, se ann imårra;)

Uff da:( stakkars lillemor! Håper du slipper noe voldsomme greier! Dere har jo akkurat blitt friske syns jeg:eek:

Heheh ja, hadde det gått ann å bare presse ut ungen, så hadde jeg gjort det:P
Alt skal jo ligge klart for fødsel, så syns ikke han skal drøye for lenge med å komme ut:P

Ja! Håper disse tennene kommer ut hos begge jeg å..er så kjedelig når de plages så lenge uten at de kommer ut:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Det har dere BEGGE all grunn til og være også:D;)<3<3<3 Lille flinka<3

Hehe:) syns hun er tøff.. helt motsatt av åssen Emira var, med tanke på å utfordre seg selv! Og det er så gøy å se at to personer fra samme foreldre er så forskjellige:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Kanjse han er fornøyd med vann å?:D lykke til med natten;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp