Mandag!

Mannen tok lille til legen! Hun har en virusinfeksjon i halsen men ikke betennelse! Er nok derfor hun er hes og gråter:oops: skulle gi kald drikke og paracet på natta;)
Første dag i praksis gikk kjempebra, skal få være med på observasjoner, testing og team møter:D blir spennende! Men skal få operert ut ei visdomstann i morgen, så er litt spent på hvordan resten av uka blir :eek::p

...nå nettopp kom denne tøtta spankulerende forbi meg med fjernkontrollen i hånda:p
1381160456528.jpg

*Surfer mobilt*

Dakkar liten:( er det tenner som bryter løs kanske?
Haha ja uff, lille Jack kan man gå å synge på i evigheter om man har hørt sangen én gang:P

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, jeg tror det er fortennene oppe som kommer. Ser antydninger til tenner der iallfall.. Formen blei heldigvis bedre når paraceten fikk virka inn, så nå har vi spist middag med stor apetitt begge to.;)
Off, ja.. Syns mange av de sangene på barnetv har den effekten.:p

Mannen tok lille til legen! Hun har en virusinfeksjon i halsen men ikke betennelse! Er nok derfor hun er hes og gråter:oops: skulle gi kald drikke og paracet på natta;)
Første dag i praksis gikk kjempebra, skal få være med på observasjoner, testing og team møter:D blir spennende! Men skal få operert ut ei visdomstann i morgen, så er litt spent på hvordan resten av uka blir :eek::p

...nå nettopp kom denne tøtta spankulerende forbi meg med fjernkontrollen i hånda:p
Vis vedlegget 34100

*Surfer mobilt*
Så bra dere fikk undersøkt Hermine :) god bedring og håper natten bøir bra :)

For en søt jente... Begynt å få langt hår den lille snuppa der ;)

Sent from my iPad <3

Vis vedlegget 34100

*Surfer mobilt*
Godt dere fikk hun sjekket!
Hun ser så Cool ut på bildet :)

Ja, jeg tror det er fortennene oppe som kommer. Ser antydninger til tenner der iallfall.. Formen blei heldigvis bedre når paraceten fikk virka inn, så nå har vi spist middag med stor apetitt begge to.;)
Uff tenner er vondt :(

Vis vedlegget 34100

*Surfer mobilt*

Håper Hermine blir fort frisk;)
Så godt at praksisen gikk bra:D blir nok spennende;)

Oj:eek: operere bort visdomstann, får du bare bedøvelse?har du trekt flere eller?
Jeg har akkurat fått min andre tann:P men de to visdomstennene jeg har er bare bitte litt ute, og jeg dør om jeg må trekke de i våken tilstand:P skrekk!

Fine og flinke Hermine:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja kan nok være de! Er lettere å se om det kommer tenner oppe enn nede;) hvertfall på mine unger:P
Godt formen hennes ble bedre:)
Hahah ja, glad Emira aldri har vært så interessert i barnetv:P

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!!! (er det det?) :p

Skikkelig kjip natt her :( Hermine har skreket i perioder heeeele natta, hun har ikke feber men gråt så sårt og er SÅ hes :( Tok henne mellom oss i senga, da roer hun seg fortere igjen, men selv da satte hun i å gråte rett som det var :oops: Hun og pappan skal selvfølgelig være hjemme idag også, hun hoster noe helt forferdelig og er sååå hes :( Tror hun har vondt når hun hoster, for da gråter hun :oops:
Burde vi ta henne til lege???

Har første dag i praksis hos PPT idag jeg, er skikkelig forkjøla og gruer meg fælt :p Hater nye plasser og nye folk, og iallfall når jeg er syk i tillegg med hodepine og hele pakka o_O

Huff, dette ble litt av en klagetråd:p

Ha en god mandag dere!

Jeg hadde helt klart tatt Hermine med til legen, for nå har det pågått lenge og blitt syk 2 ganger på relativt kort tid. Stakkars, får så vondt av lille snuppen:( Hvordan har første dagen i praksis gått?:) Skjønner det ikke er noe særlig med ny jobb når du er skrall og i dårlig form! Hvordan har Hermine hatt det idag? Dro pappaen til legen med henne? God bedring til dere begge 2<3

Vis vedlegget 34100

*Surfer mobilt*

Så godt og høre Hermine har vært hos legen:) Virus er noe herk, godt hu slipper antibiotika, men virus tar ofte litt tid og kvitt igjen:) Håper hu er ei av dem som blir fort frisk igjen:) Måtte natten bli god uten hoste, vondter og med mye søvn på dere alle 3:) Så bra du har hatt en super første dag i praksis:) Høres veldig spennende ut:) Oj, stakkars! Visdomstenner ekke mye moro* tisser nesten i buksene av skrekk*
Hahah, se på lille herlige tutta*kose på*

God kveld, jenter! Emmeth er IKKE seg seg selv om dagen.. Grinete, sur og tverr uten like! De dumme tennene plager han veldig, men de kommer jo ikke ut, står bare på vent og plager han:( Idag lekte han og Neline sammen på gulvet litt før middagen! Jeg skulle bare en liten tur ut på kjøkkenet også hører jeg et skikkelig smertehyl fra Emmeth. Neline ser skamfull ut, men vil ikke si hva hu har gjort. Tydelig Emmeth hadde vondt, for han gråt og gråt. Jeg trodde hu hadde klemt fingrene hans med skapsdøren i sjenken, men etter en ties tid skal jeg gi emmeth en liten kos og stryker han over hodet og der har han en mega kul:O En avlang kul som følger framsiden av hodet helt til baksiden av hodet, oppå hodet om dere forstår? Kan det være farlig?

Ellers har vi spiste hjemmelaga pizza idag:) Ungene er lagt og nå ligger jeg rett ut på sofaen;)

God kveld, jenter! Emmeth er IKKE seg seg selv om dagen.. Grinete, sur og tverr uten like! De dumme tennene plager han veldig, men de kommer jo ikke ut, står bare på vent og plager han:( Idag lekte han og Neline sammen på gulvet litt før middagen! Jeg skulle bare en liten tur ut på kjøkkenet også hører jeg et skikkelig smertehyl fra Emmeth. Neline ser skamfull ut, men vil ikke si hva hu har gjort. Tydelig Emmeth hadde vondt, for han gråt og gråt. Jeg trodde hu hadde klemt fingrene hans med skapsdøren i sjenken, men etter en ties tid skal jeg gi emmeth en liten kos og stryker han over hodet og der har han en mega kul:O En avlang kul som følger framsiden av hodet helt til baksiden av hodet, oppå hodet om dere forstår? Kan det være farlig?

Ellers har vi spiste hjemmelaga pizza idag:) Ungene er lagt og nå ligger jeg rett ut på sofaen;)
Uffda, har hun vært uheldig og skubbet han slik at han har skallet kanskje? Hun ble sikkert redd... Håper det går bra!
Om han ikke er dårlig etter å ha slått seg går det nok fint :)

Jeg har ryddet og ommøblert litt i spisestua i dag!
Vi har så mye ting og det blir rot med en gang. Savner en hylle på veggen til høyre for maleriet, så blir jeg fornøyd tror jeg. Og så bør lampa i taket flyttes :-p
ImageUploadedByTapatalk1381167964.531509.jpg
ImageUploadedByTapatalk1381167979.564639.jpg

Uffda, har hun vært uheldig og skubbet han slik at han har skallet kanskje? Hun ble sikkert redd... Håper det går bra!
Om han ikke er dårlig etter å ha slått seg går det nok fint :)

Tror hu gjorde det med vilje:( Hu forstår ikke helt det andre gjør på hennes alder:-/ Emmeth hadde støtta seg til henne og da mente hu han klarte henne?! Dette fortalte hu meg når vi så barne-tv, for jeg lurte på hva som hadde skjedd med Emmeth og henne da han slo seg. Han slo seg ganske bra, men tror det går greit! Får se hvordan natten forløper seg. Hvordan går det med lille go`klumpen Eskil?:)<3 Sover han bedre om natten nå?:)

Jeg har ryddet og ommøblert litt i spisestua i dag!
Vi har så mye ting og det blir rot med en gang. Savner en hylle på veggen til høyre for maleriet, så blir jeg fornøyd tror jeg. Og så bør lampa i taket flyttes :p
Vis vedlegget 34106
Vis vedlegget 34107

Blei jo kjempefint:)
Greit og ha litt hylleplass på veggen også:)

Stakkars lille gutten din:( er visst en tannperiode hos flere unger her!:confused::( verste er jo når de bare presser på i flere uker:eek::(

Uff, kjenner til dette med skamfull blikk og nekting av å fortelle! Emira gjør stort sett aldri noe med vilje om å skade Liana, men når hun skjønner at Liana har fått vondt av noe hun har gjort, så blir hun sånn og kan gråte av redsel stakkars, og tørr da ikke å fortelle hva som har skjedd..
Vanskelig å si om det kan være farlig med den kulen som Emmeth har fått, hvordan har han vært etter det? Er det verre imårra, så ville jeg kansje sjekket med lege, bare sånn for sikkerhets skyld;)

Kos deg masse med avslapping;);)

★Sender fra pipe-gjøken★

Idag har Liana gått masse :D lengste hun gikk selv var fra stuebordet til pc-stolen, som er mellom 2 og 3 meter i avstand :D:rolleyes: har også gått en del rundt på kjøkkenet.. og hvis hun faller ned på hendene, så rister hun bare på hode og reiser seg opp igjen :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Stakkars lille gutten din:( er visst en tannperiode hos flere unger her!:confused::( verste er jo når de bare presser på i flere uker:eek::(

Uff, kjenner til dette med skamfull blikk og nekting av å fortelle! Emira gjør stort sett aldri noe med vilje om å skade Liana, men når hun skjønner at Liana har fått vondt av noe hun har gjort, så blir hun sånn og kan gråte av redsel stakkars, og tørr da ikke å fortelle hva som har skjedd..
Vanskelig å si om det kan være farlig med den kulen som Emmeth har fått, hvordan har han vært etter det? Er det verre imårra, så ville jeg kansje sjekket med lege, bare sånn for sikkerhets skyld;)

Kos deg masse med avslapping;);)

★Sender fra pipe-gjøken★

Sitter du og ruger på lille ballen ennå?:);p Han trives tydeligvis godt inni magen:)
Ja, ser det er flere små som er plaget av disse tennene nå:( Hvordan går det med Liana? Har tennene hennes kommet ut?:) Og hvordan går det med den såre stumpen hennes? Her i huset har begge jentene klaga på magevondt de siste dagene, men har ikke vært dårlige i magen mht diarè?! Og bare nå idag har jeg vært på do 5 ganger og har magekramper:o Yeiii:-/ Sjiten kan bare holde seg UNNA!!!!

Uff, ja, skjønner jo de blir redde for og få kjeft, og det er nok fordi de selv veit de har gjort noe de ikke skulle gjort. Emmeth har vært skrall den siste uka, så merka ikke så stor forskjell på han etter han slo hodet, men liker ikke den avlange kulen! Den er jo så stor:O Fra øverst i hodet, rett over pannen og helt til bakhodet. Burde jeg ringe legen om kulen hans fortsatt er der i morgen?

Idag har Liana gått masse :D lengste hun gikk selv var fra stuebordet til pc-stolen, som er mellom 2 og 3 meter i avstand :D:rolleyes: har også gått en del rundt på kjøkkenet.. og hvis hun faller ned på hendene, så rister hun bare på hode og reiser seg opp igjen :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flink hu er:D All grunn til og være stolt mamma:D:D<3

Back
Topp