Mandag, ny uke.

ORIGINAL: *Flatula*

ORIGINAL: Trillemor82

jeg aner ikke noe om prognoesene enda.. om det bare er "vanlig" endetarmskreft er det gode prognoser.. men vi vet liksom ikke noe enda..[:)] men selvfølgelig så krysser vi fingrene her.. takk for gode tanker jenter! han er jo "bare" 74 år.. sååå han skulle jo hatt mange år til sammen med oss.. [:)] så det satser vi på at han får!

Mormoren min (72 år) hun har hatt kreft der, og hun er i dag "friskmeldt" i dag (Tror det er 5 år siden nå). [;)] [:)]

ja... det er jo en normal kreft form.. så i dag har jeg en bedre dag egentlig.. det hjalp å lese litt på denne internetten[8D] samt og sove litt...[:)] og ha morten hjemme i dag![:)]

ORIGINAL: Trillemor82

gud.. så effektive alle er på morgenen a... herregud..[:D] her sitter jeg, akkurat stått opp, og julie ligger på matta si... hadde en søndag fra helvete.. fikk vite at morfar har kreft.. sååå fikk et slag i trynet da.. og grein stort sett hele gårsdagen..[&:] så m er hjemme i dag..[:)] 

etterpå skal vi på hs og ta vaksine på julie, 5 mnd, så blir det vel å smårydde litt.. begynte på klesskapet i går.. og det er et prosjekt uten like..[:)]men godt når det er gjort..[8D]

ha en flott dag folkens!

Huff ikke morro å få den nyheten at noen av familien som har kreft.
Vet alt om det[:(] sender deg en klem

ORIGINAL: *Flatula*

Trym er i bhg og jeg er sykemeldt fra jobb denne uka (pga av den betennelsen på balansenerven min), ble jo sendt hjem fra jobb på torsdag [8D] [:)] (Kanskje best sånn [;)][:)])

Jeg har slappet av hittill dag, stort sett, bare støvsuga litt og sett på gamle episoder av Hotel Cæsar på tv2 sebra [8|][8D] Blir litt rastløs av å gå hjemme, men er nok lurt å få henta seg inn litt og.

Ush.. Den svineinfluensaen er ikke noe gøy. Håper det går bra, Anjalef. God bedring til samboeren din og håper Marcus slipper det [&o][:)]

Takk, sambo har stort sett bare ligget på rommet i dag. Skal inn og se te han etterpå, bare venter te Marcus har lagt seg. Lettere da synes jeg.
Jeg håper Marcus slipper å få det.

Lenemor: Kommunen vår begynte ikke med å vaksinere før i forgje uke (dem er trege her nede), og siden Marcus har hatt feber siden forgje lørdag så kan han ikke få den. Vi har fått Tamiflu i dag.

Vi har vært hos legen, legen fant ikke ut noen ting. Er litt irritert på han og irritert på en annen dust person (ikke sambo, men den personen som smittet alle andre på kurset i helga)

ORIGINAL: lenemor

høres ut som noe du har spist RÅsa - for da gir det seg når man har fått tømt magen for det som irriterer. Behøver ikke å ha spist noe unormalt, det kan være noe bakterier i noe du har spist, som magen din reagerer på. God bedring uansett (og så håper jeg du kommer deg på mørkekjøringen... det er ganske gøy det!)

Takk, det går mye bedre [:)]
Jeg var på mørkekjøring, eller mørkedemonstrasjon - kjørte jo ingenting. Men det var ufattelig lærerikt altså [:)]

Back
Topp