Mandag, ny uke.

Anjalef

Gift med forumet
God formiddag.

Sambo kom hjem i går kveld med en dårlig nyhet.
En som var på kurset i helga har SI og sambo har muligens blitt smittet, dem har jo spritet seg, hatt på seg hansker og maske.

Hvis han har fått det så kommer symptomene i dag.

Kjenner jeg er litt redd, Marcus tåler det hvertfall ikke.

Og Marcus har feber i dag og, 9'ende dagen.

Marcus skal te legen senere i dag, nå vil jeg ha svar på hva dette er for noe!

God morgen!

Ikke noe kjekt at Marcus er dårlig - og ikke bra dersom pappan er smittet med SI[&o] Krysser fingrene for at gutten din blir frisk snart, Anjalef[:)]

Jeg har hatt en rolig morgen - og så har jeg vært på samtale med lederen i barnehagen om hvordan det går med Amalie. Det var stort sett bare positivt - hun trives godt, er flink og oppvakt og får med seg masse. Leker bra med de andre ungene og er flink til å kle på seg selv o.l. Veldig kjekt når alt går så bra[:D] Eneste de skal jobbe litt med er at hun skal bli litt flinkere til å vente på tur og språket. Språket har utviklet seg veldig i det siste - er bare r'en som ikke sitter, så det er jo ikke mye der heller.

Skal på jobb i 12-tia og det blir sikkert kjekt. Er alltid deilig å komme igang med uka og bli ferdige med mandagen.

Ha en fin dag, alle sammen![:)]

Usj det var ikke kjekt å lese Anjalef! Håper at han slipper lett unna!

Så kjekt med gode tilbakemeldinger fra bhg Elimor!! [:D]

Nå ligger Aslak og sover i vogna si, litt urolig men ikke mer enn vanlig! Natta har også vert som vanlig.. men kvelden var ikke god! SÅ her sitter jeg i halvsøvne![&:]

Senere skal jeg til legen, få handlet litt og så gå på foreldresamtale i bhg! Solveig skal på turn i ettermiddag! Hun har gledet seg siden hun kom hjem fra turn forrige mandag![8D]

God morgen alle sammen.. [:)]
Her og fikk vi beskjed i dag om at det er påvist svineinfluensa på avdelingen til Sindre.. Men den syke er jo ikke i barnehagen da, så vi får tro det ikke er så overhengende fare.. [:D] Må jo rett og slett bare vente å se hvordan det går..
Maren sover morgenduppen sin, og jeg skal se Grey's.. [;)][:D]
Åsså har jeg ENDELIG fått bestilt julekort, så da slipper jeg å tenke mer på det.. [:D]

Sambo ligger rett ut med SI.

Jeg skal høre med legen om hva vi skal gjøre, jeg vil ikke at Marcus skal bli syk. Sitter bare å griner.

ORIGINAL: Anjalef

Jeg skal høre med legen om hva vi skal gjøre, jeg vil ikke at Marcus skal bli syk. Sitter bare å griner.

Huff, så forferdelig[&o] Skjønner godt at du blir redd for Marcus. Klemmer

ORIGINAL: Elimor

ORIGINAL: Anjalef

Huff, så forferdelig[&o] Skjønner godt at du blir redd for Marcus. Klemmer

Takk for klemmen. Trenger mange klemmer i dag.

Håper legen finner ut no i dag, jeg er litt lei sykdom nå.

gud.. så effektive alle er på morgenen a... herregud..[:D] her sitter jeg, akkurat stått opp, og julie ligger på matta si... hadde en søndag fra helvete.. fikk vite at morfar har kreft.. sååå fikk et slag i trynet da.. og grein stort sett hele gårsdagen..[&:] så m er hjemme i dag..[:)] 

etterpå skal vi på hs og ta vaksine på julie, 5 mnd, så blir det vel å smårydde litt.. begynte på klesskapet i går.. og det er et prosjekt uten like..[:)]men godt når det er gjort..[8D]

ha en flott dag folkens!

Trym er i bhg og jeg er sykemeldt fra jobb denne uka (pga av den betennelsen på balansenerven min), ble jo sendt hjem fra jobb på torsdag [8D] [:)] (Kanskje best sånn [;)][:)])

Jeg har slappet av hittill dag, stort sett, bare støvsuga litt og sett på gamle episoder av Hotel Cæsar på tv2 sebra [8|][8D] Blir litt rastløs av å gå hjemme, men er nok lurt å få henta seg inn litt og.

Ush.. Den svineinfluensaen er ikke noe gøy. Håper det går bra, Anjalef. God bedring til samboeren din og håper Marcus slipper det [&o][:)]

God mandag jenter.
I dag tar vi det helt med ro og ligger å koser oss på sofaen og tittet på tv jeg og chr.
På en måte så håper at jeg det er SI vi har så er vi ferdig med det. Men så legen på legevakta sa er det jo flertall som bare har vanelig inf.

Ønsker allen en fin mandag , god bedring til dere som er syke.

Trillemor: så fælt.. Det er nå en vond beskjed å få da, men kreft i dag kan jo helbredes..

Anjalef: skjønner GODT at du er engstelig for at Marcus skal få SI.. Like greit å ringe legen og høre hva dem sier..

God bedring til samboeren din Anjalef, håper Marcus slipper unna (har han ikke fått vaksina?)

Trillemor - så trist med bestefaren din, har dere fått vite noe om prognoser og slikt, eller er det for nytt ennå? Håper i alle fall at dere får mange gode år til med bestefar - mange krefttyper er jo mulig å kurere i dag. *klemmerpå*

Flatula; fortsatt god bedring til deg - er nok lurt å være hjemme og hente seg inn når du har det sånn som i dag

siljea - så godt at CHristian har det bedre  - håper du snart følger etter! Var det i dag dere skulle få testet om det er SI eller?

Elimor; flinke jenta - hun viser jo stor fremgang, og det er kjempebra! Ha en fin dag på jobb!

Actrine; stakkars deg vennen, det er tøft med små, og særlig når de ikke er friske. Håper snart dere kan få litt medgang (og masse søvn)!
Her startet ikke dagen før i ti - halv-ellevetida... snakk om syvsovere! Har vært litt lite søvn i helga, og etter å ha fått G og Johanna ut døra i morges la jeg meg igjen. August var sulten på et tidspunkt, men jeg tok han bare opp i senga og matet og så sovnet vi igjen begge to.

Nå har jeg spist frokost - lillemann er lys våken og lite lysten på å ligge på gulv, i vogge, eller noe sted, så jeg har slengt han i vippestolen for litt matro (kaffekoppen er ikke noe særlig om han er på fanget) Det er blå himmel ute i dag, men kaldt og frost - vi må ut og tusle en tur tenker jeg.

ORIGINAL: Trillemor82

gud.. så effektive alle er på morgenen a... herregud..[:D] her sitter jeg, akkurat stått opp, og julie ligger på matta si... hadde en søndag fra helvete.. fikk vite at morfar har kreft.. sååå fikk et slag i trynet da.. og grein stort sett hele gårsdagen..[&:] så m er hjemme i dag..[:)] 

etterpå skal vi på hs og ta vaksine på julie, 5 mnd, så blir det vel å smårydde litt.. begynte på klesskapet i går.. og det er et prosjekt uten like..[:)]men godt når det er gjort..[8D]

ha en flott dag folkens!

Off.. Det var ingen god nyhet, håper det er noe som kan gå bra selvom [&o] Så bra mannen er hjemme sammen med deg da [;)]

jeg aner ikke noe om prognoesene enda.. om det bare er "vanlig" endetarmskreft er det gode prognoser.. men vi vet liksom ikke noe enda..[:)] men selvfølgelig så krysser vi fingrene her.. takk for gode tanker jenter! han er jo "bare" 74 år.. sååå han skulle jo hatt mange år til sammen med oss.. [:)] så det satser vi på at han får!

Jeg var sinnsykt kvalm når jeg sto opp og fryktelig uvel som om jeg ikke helt hadde med meg hodet. Men tok sykkelen og syklet på jobb, og ble værre - begynte å skjelve og var helt ille. Så fikk jeg gått på do (noe om ikke var av det normale slaget) og da gikk dt nesten over, helt til jeg var på vei hjem, orket ikke sykle, bare skav og kaldsvettet.. Kom hjem og satt få min på datan og har egentlig sovet fra 10 til nå og ligget å skjelvet. Men kun skjelving nå da, men ekkelt forde [&:]
Kan IKKE bli syk nå,, jeg nekter asså!!
Skal på mørkekjøring 16.45, og da er det kjørelæreren som kjører ikke jeg - så derfor drar jeg! Håper dette er noe som går fort over [&:]

Ringte fastlegen nå å kontordama der var ikke akkurat hyggelig.[&:]
Har time hos legen i morgen pga leddsmertene mine og slik, men siden jeg er syk hadde jeg tenk å flytte den, å da hadde de ikke time før om en mnd.Så da sa jeg de ble litt lenge siden jeg går på sykemeling så går ut i morgen.
Så etter mye om og men skulle legen ringe. For jeg fikk ikke lov å komme siden jeg hadde inf.
Så spurte jeg om vi kunne få time til å teste om det var SI vi hadde.Da ble hun dritt sur å sa det hadde de ikke kapasitet til å gjøre....[&:]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Jeg var sinnsykt kvalm når jeg sto opp og fryktelig uvel som om jeg ikke helt hadde med meg hodet. Men tok sykkelen og syklet på jobb, og ble værre - begynte å skjelve og var helt ille. Så fikk jeg gått på do (noe om ikke var av det normale slaget) og da gikk dt nesten over, helt til jeg var på vei hjem, orket ikke sykle, bare skav og kaldsvettet.. Kom hjem og satt få min på datan og har egentlig sovet fra 10 til nå og ligget å skjelvet. Men kun skjelving nå da, men ekkelt forde [&:]
Skal på mørkekjøring 16.45, og da er det kjørelæreren som kjører ikke jeg - så derfor drar jeg! Håper dette er noe som går fort over [&:]

Off [&o] Kommer det i begge ender eller, kanskje det er omgangsjuka du har fått [&:] Du har ikke spist noe som du ikke tåler forresten? Men uansett så er det jo masse sjit som går om dagen da [;)][:)] God bedring!!

ORIGINAL: *Flatula*

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Off [&o] Kommer det i begge ender eller, kanskje det er omgangsjuka du har fått [&:] Du har ikke spist noe som du ikke tåler forresten? Men uansett så er det jo masse sjit som går om dagen da [;)][:)] God bedring!!

Neida, har ikke kastet opp [:)] Så bare en ende, men kun den ene gangen da.. Jaa, noe er det i allefall, men nekter å bli syk [8D] Føler det hjalp litt å være ute også - så krysserr fingrene for at det går over [:)] Har ikke spist noe unormalt heller [:D]

Takk snuppaa!! [:)][:D]

høres ut som noe du har spist RÅsa - for da gir det seg når man har fått tømt magen for det som irriterer. Behøver ikke å ha spist noe unormalt, det kan være noe bakterier i noe du har spist, som magen din reagerer på. God bedring uansett (og så håper jeg du kommer deg på mørkekjøringen... det er ganske gøy det!)

ORIGINAL: Trillemor82

jeg aner ikke noe om prognoesene enda.. om det bare er "vanlig" endetarmskreft er det gode prognoser.. men vi vet liksom ikke noe enda..[:)] men selvfølgelig så krysser vi fingrene her.. takk for gode tanker jenter! han er jo "bare" 74 år.. sååå han skulle jo hatt mange år til sammen med oss.. [:)] så det satser vi på at han får!

Mormoren min (72 år) hun har hatt kreft der, og hun er i dag "friskmeldt" i dag (Tror det er 5 år siden nå). [;)] [:)]

Back
Topp