Mandag. Ny uke

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Og nye muligheter :)

Planene deres for i dag da?

Her vil jeg aller helst bli i senga, men får stå opp og komme meg på jobb :)
Jobbe en halv dag :P

Noen av barna sover enda :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Skal se om jeg får gjort huset i stand.
Skal kjøre til Sandefjord i dag, og får overnattingsgjester på torsdag eller fredag, når vi kommer tilbake.

Da kan jeg ikke sitte her!!

God mandag!

Gubben jobber tidligvakt, så jeg er oppe med minstemann og skal etterhvert levere i bhg. Størstemann sover enda da...
Håper jeg klarer å sove litt etterpå, for jeg har sovet syyyyykt dårlig inatt og er kvalm og uggen:(
Etterpå idag blir det bursdagsselskap for svigerinnen min

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er vi oppe og straks klar for frokost.
Skal ringe litt rundt å høre om pris på oppussing av bad, samt bli med svigermor på en visning. Ellers bare være rolig. Ikke så spennende mandag kanskje :-)

Vanskelig å få unna så mye når jeg er sliten. Angrer litt på at jeg inviterte til å sove her til helgen...

Jeg ligger på sofaen;) barna er hos besteforeldre, så jeg sov "helt" til 8.30;) 2,5 t lengee enn vanlig da! Skal bake litt boller og rundstykker etterhvert:)

Jeg og hunden sto opp nå nettopp, spist litt frokost. Senere idag skal vi gå en tur, må på butikken å handle litt mat ellers rolig dag :)

Jeg er ikke i form til å planlegge 1-årsdag! Frøkna har bursdag til lørdag og det kommer en skokk av folk! Ææææ!!! Gi meg styrke ❤️

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

På jobb akkurat nå,har time til ul halv ett:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Fridag:-D skal å lunsje med svigerinna mi etterhvert:-) så blir det å hjelpe en venninne å flytte i ettermiddag:)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg skal på senvakt.. Så er oppe og leker med lillemor på 15 mnd :) rydde litt her og der. :) skulle gjerne hatt fri, hehe!

22. januar 2015 <3

I dag er plana å gjøre ingenting:D Kanskje ta en dupp før gutta hentes i bhgen ;)

Her er det fridag, så blir husarbeid og noen praktiske gjøremål.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jobber til 18.00 og så blir det å hjelpe mannen med oppussing og rydding hjemme:)

Mamma for første gang i des/jan <3

I dag har jeg vært på kontroll hos fastlege. Fikk jo også se minsten :-D hadde vokst litt de siste tre ukene! Magisk å se den lille romstere rundt inni der :-P også hikka han(legen tror det er gutt) morsomt å se :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ligge i fosterstilling i senga mi å kasteopp som en gris i bøtta. :(

Fant ut at passet mitt hadde gått ut og vi skal til syden om 8 dager :/ så da blir det nødpass.
Spent på om jeg blir liggende på hotellrommet hele ferien gitt :(

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Back
Topp