Mandag kveld

ToSmå2010

Forumet er livet
Idag er det masse på tv[:D] Me like[:D][:D]

Her blir det cæsar, farmen, unge mødre også paradise hotel..
Så skal jeg kose meg med salt sørlandschips[:D]

Dere gjør ikveld??

Blir vel masse tv titting her også tenker jeg. Men først må jeg gi lillegutt kveldsmat og få han i seng. [:)]

Skal se det samme som deg jeg også:)
Gleder meg masse til paradise!

Etter å ha lagt i senga heile dagen tror eg at eg skal stå opp til cæsar, samboer har spist middag no så da orka eg ikkje å væra i stua, men no er sikkert den værste lukta vekke...

Cæsar,farmen og paradise [:)] Gleder meg skikkelig til paradise begynner igjen!! [:D]

ORIGINAL: LMG86

Cæsar,farmen og paradise [:)] Gleder meg skikkelig til paradise begynner igjen!! [:D]

Fikk du tak i mailadresse til nav istad eller??[:)]

Blir vel tv eller boblebad med gubben [:)]
Vet iallefall hva jeg IKKE skal ikvled, og det er å se paradise hotel [:D]
Er så møkkalei av reklamene for det som har pågått i 1mnd sikkert nå at jeg vil spy [:'(][:@]
Generellt lei av tv og spesiellt tv3..det er fakern meg mere reklame enn hva det er programmer..

ORIGINAL: ToSmå2010

Ja,sendte en istad jeg [8D] Spørs om de gidder å svare enda.. Får vente å se et par dager,så får jeg ringe om jeg ikke hører noe [:)] 
Ingen krise med de pengene her heller,men skulle gjerne fått handla ferdig mens formen er grei,begynner å bli litt sliten,så vil bli ferdig [8D]

Jeg har nettopp duppet av i noen timer, så føler meg litt svimt av her jeg sitter ;p Blir å se masse på tv i kveld, gleder meg faktisk til Paradise Hotel ;p

Ja,sendte en istad jeg [8D] Spørs om de gidder å svare enda.. Får vente å se et par dager,så får jeg ringe om jeg ikke hører noe [:)] 
Ingen krise med de pengene her heller,men skulle gjerne fått handla ferdig mens formen er grei,begynner å bli litt sliten,så vil bli ferdig [8D]

Ja det er bra..[:)] Greit å bli ferdig med det viktigste snart ja..
Sånn småtteri kan man liksom ta litt inniemellom..

Men jeg vil gjerne snart få vugge åsånn i hus[:D]

Ja det er bra..[:)] Greit å bli ferdig med det viktigste snart ja..
Sånn småtteri kan man liksom ta litt inniemellom..

Men jeg vil gjerne snart få vugge åsånn i hus[:D]

Ja,greit å ha de viktigste tingene på plass snart [:)]

ORIGINAL: Sylvester

Blir vel tv eller boblebad med gubben [:)]
Vet iallefall hva jeg IKKE skal ikvled, og det er å se paradise hotel [:D]
Er så møkkalei av reklamene for det som har pågått i 1mnd sikkert nå at jeg vil spy [:'(][:@]
Generellt lei av tv og spesiellt tv3..det er fakern meg mere reklame enn hva det er programmer..

haha, så enig![:D] Skal IKKE se paradise, cæsar, farmen eller liknende[8D]
Men må nok bort til skjermen for å se hjernevask med Eia. Synes faktisk det er veldig interessant, eller syntes ihvertfall 1.episode var interessant[:)] (men så er jeg jo bio geek også da[:D])

Back
Topp