Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jansa
Skal se det samme som deg jeg også:)
Gleder meg masse til paradise!
ORIGINAL: ToSmå2010
ORIGINAL: LMG86
Cæsar,farmen og paradise [:)] Gleder meg skikkelig til paradise begynner igjen!! [:D]
Fikk du tak i mailadresse til nav istad eller??[:)]
Cæsar,farmen og paradise [:)] Gleder meg skikkelig til paradise begynner igjen!! [:D]
Ja,sendte en istad jeg [8D] Spørs om de gidder å svare enda.. Får vente å se et par dager,så får jeg ringe om jeg ikke hører noe [:)]
Ingen krise med de pengene her heller,men skulle gjerne fått handla ferdig mens formen er grei,begynner å bli litt sliten,så vil bli ferdig [8D]
Ja,sendte en istad jeg [8D] Spørs om de gidder å svare enda.. Får vente å se et par dager,så får jeg ringe om jeg ikke hører noe [:)]
Ingen krise med de pengene her heller,men skulle gjerne fått handla ferdig mens formen er grei,begynner å bli litt sliten,så vil bli ferdig [8D]
Ja det er bra..[:)] Greit å bli ferdig med det viktigste snart ja..
Sånn småtteri kan man liksom ta litt inniemellom..
Men jeg vil gjerne snart få vugge åsånn i hus[:D]
ORIGINAL: Sylvester
Blir vel tv eller boblebad med gubben [:)]
Vet iallefall hva jeg IKKE skal ikvled, og det er å se paradise hotel [:D]
Er så møkkalei av reklamene for det som har pågått i 1mnd sikkert nå at jeg vil spy [:'(][:@]
Generellt lei av tv og spesiellt tv3..det er fakern meg mere reklame enn hva det er programmer..