Det er da noeJeg også.
(men startet da denne)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er da noeJeg også.
(men startet da denne)
Joda, du har alltid noe på hjertetJeg har ikke flere å starte nå tror jeg...
Vi må jo ha en for hver dag, tenker jeg ;-)Det er da noe![]()
Ja, det tenker jegVi må jo ha en for hver dag, tenker jeg ;-)
Nei ikke nå lenger.Joda, du har alltid noe på hjertet
Jeg har bestemt meg for at Tamara ønsker unødvendige tråder, så denne uka skal jeg lage dem. Nemlig.Nei ikke nå lenger.
Å siden det stadig kommer opp om unødvendige tråder så mister jeg også litt lysten på å starte tråder selv om det er ting jeg lurer på
Ja,det skjønner jeg. det kommer nok en del unødvendige tråder ila uken. Fra meg blant annetNei ikke nå lenger.
Å siden det stadig kommer opp om unødvendige tråder så mister jeg også litt lysten på å starte tråder selv om det er ting jeg lurer på
Med det antall tråder som er ønsket tror jeg nok det er nødt til å bli litt unødvendigheterJeg har bestemt meg for at Tamara ønsker unødvendige tråder, så denne uka skal jeg lage dem. Nemlig.
Jepp, derved har jeg konkludert at hun ønsker unødvendige tråder og derfor leverer jeg det denne ukenMed det antall tråder som er ønsket tror jeg nok det er nødt til å bli litt unødvendigheter
Måtte starte tråd om akkurat det for jeg har lurt lenge på hva unødvendige tråder er.Ja,det skjønner jeg. det kommer nok en del unødvendige tråder ila uken. Fra meg blant annet![]()
Ikke værstDet er jo halve morroa det.
Vi er halvveis med tråder, 75 startet
Nesten halvveis med innlegg også, 2398 innlegg skrevet.
Hehe morsomtHaha samme med gubben frista med egent pappa rom men han ser bare rart på meg og Sier " nok at en av oss prøver å holde seg på topp 100 lista. Så kan den andre ha mer nor alt liv"
Det han da mener med normalt liv er fotball manager på pc![]()
Da må jeg seMåtte starte tråd om akkurat det for jeg har lurt lenge på hva unødvendige tråder er.
Blir det fra min side også.Jepp, derved har jeg konkludert at hun ønsker unødvendige tråder og derfor leverer jeg det denne uken
Selv om jeg ikke liker å starte tråder som "alle" har startet før meg er ikke det ensbetydende med at jeg sier de er unødvendige. Jeg ser poenget med at det er attraktivt med mange tråder, jeg orker bare ikke starte de selv.Nei ikke nå lenger.
Tok en sjekk nå.Vi mangler nå 23 tråder og 1621 innlegg
Absolutt ingen tvil om at vi passerer dagens oppvarmingsmål.
Og ang det vi snakket om ang gjester.... 435 gjestet Vs 265 innloggede medlemmer.
Det er et stort potensiale for forumet å få flere av disse til å bli aktive deltagere...
Nei ikke bare dere som har tatt det opp.Selv om jeg ikke liker å starte tråder som "alle" har startet før meg er ikke det ensbetydende med at jeg sier de er unødvendige. Jeg ser poenget med at det er attraktivt med mange tråder, jeg orker bare ikke starte de selv.
Litt drøyt å si at det stadig kommer opp, er vel jeg og sara som har tatt det opp to ganger i det siste. I forbindelse med månedens topp 100 og nå tok jeg opp i denne tråden at jeg nok ikke kommer til å bidra så mye på trådstartingen, fordi det for MEG blir feil å starte tråder kun for å starte tråder. Jeg sleit med å klare 15 tråder på en hel måned, så jeg vet jeg ikke kommer til å klare å finne på mange nye tråder bare pga denne utfordringa. Heldigvis er det mange andre her inne som er gode til det.
Null stress daTok en sjekk nå.
156 tråder, jippi
4.497 innlegg, 1003 igjen