Mandag 8. april

Akkurat NÅ sover alle barna:) men Leoh kommer nok til å våkne snart ;)

Trillet en tur til butikken istad, og når jeg var ferdig med å handle, så kom stefaren min inn i samme butikk:) så han kjørte varene hjem for meg ;):D da dro jeg rett til barnehagen og før jeg hadde rukket å parkere vogna, så hørte jeg "mamma, mamma, mamma" og en lykkelig latter fra Liana som kom løpende mot porten:D skjønner ikke hvordan hun så meg egentlig:P hehe.. ble bitte litt senere i seng idag, for jentene lekte så fint:) hadde bare ikke hjerte til å bryte leken;):P
Så herlig velkomst :D

Hermine gråt så hun hiksta da jeg kom, fordi hun er blitt så redd ute nå :( Hun som elsker å være ute :oops: Men med en gang jeg kom så ble hun trygg, satte i gang med å måkke og ville ikke hjem :D ...så da måtte vi være ute og leke litt før vi kunne gå :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så herlig velkomst :D

Hermine gråt så hun hiksta da jeg kom, fordi hun er blitt så redd ute nå :( Hun som elsker å være ute :oops: Men med en gang jeg kom så ble hun trygg, satte i gang med å måkke og ville ikke hjem :D ...så da måtte vi være ute og leke litt før vi kunne gå :p

Uff så vondt at hun har blitt sånn :( ikke noe godt for noen! Håper veldig at det går over raskt;)

Uff så vondt at hun har blitt sånn :( ikke noe godt for noen! Håper veldig at det går over raskt;)
ja jeg håper det jeg også! ...påskeferien hjelper nok ikke på da :P

Natta her nå :D
Tidlig opp og på påskefrokost i morgen alle sammen, så legetime etter det o gkanskje barnetreffen også :p :D
Natta alle sammen!

ja jeg håper det jeg også! ...påskeferien hjelper nok ikke på da :P

Hmm nei det gjør det kansje ikke.. men har det ikke ofte vært sånn (kansje ikke like ille) når hun har vært lenge borte fra bhgen?

Liana kasta opp:eek: eller det var mer som en stor gulp da! Håper det ikke er omgangssyke:( men er godt mulig det var fordi hun herjet sånn etter kveldsflaska:confused: hun pleier å bli stelt og lagt rett etter.. men idag så ble hun slengt rundt i sofan av Emira:eek::P håååååper håper håper det bare var en supergulp!!

Liana kasta opp:eek: eller det var mer som en stor gulp da! Håper det ikke er omgangssyke:( men er godt mulig det var fordi hun herjet sånn etter kveldsflaska:confused: hun pleier å bli stelt og lagt rett etter.. men idag så ble hun slengt rundt i sofan av Emira:eek::P håååååper håper håper det bare var en supergulp!!
Usj da :confused::confused:
Krysser fingrene for at det kun var det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Æsjda :eek: Krysser fingrene for at det blir med den ene gangen!

Usj da :confused::confused:
Krysser fingrene for at det kun var det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Æsjda :eek: Krysser fingrene for at det blir med den ene gangen!

Takk for fingerkryssingen :D hehe.. har vært stille til nå.. så håpet stiger :P men burde jeg ha hun hjemme imårra sånn i tilfelle? Eller tror dere det går greit å sende hun i bhg om det kun var denne ene gangen?

Takk for fingerkryssingen :D hehe.. har vært stille til nå.. så håpet stiger :P men burde jeg ha hun hjemme imårra sånn i tilfelle? Eller tror dere det går greit å sende hun i bhg om det kun var denne ene gangen?
Hvis formen er fin,så kan det nok ha vært overspising ol.. Ville sett ann formen :)
Håper dere sover alle sammen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg våknet av skikkelig mageknip..... Kjipt..... La meg på sofaen for å se tv å være her på iPaden....

Vil sove sliten... Vært våken siden 6,og kjørt 6 timer idag til Oslo,ventet 2,5 t for å fikse pass på Grønland... Sykt lange ventetider :(
80'stk foran oss,da vi kom....,,

Tenker på familien til Peaches Geldof... Stakkars barna hennes... 1 og 2 år gamle :(
Ingen skal måtte miste mammaen/pappaen sin så unge :(

Sent from my iPad using BV Forum

Hermine kasta jo opp den ene gangen og så ble vi andre skikkelig syke. :eek: hun virka helt frisk! Så du burde nok ha henne hjemme ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hun kasta opp to ganger til..så hun skal være hjemme.. men formen er akkurat som før! Så aner ikke om det er sykdom eller noe reaksjon på noe hun har spist:confused: men det ser vi vel iløpet av de neste dagene :)

Hun kasta opp to ganger til..så hun skal være hjemme.. men formen er akkurat som før! Så aner ikke om det er sykdom eller noe reaksjon på noe hun har spist:confused: men det ser vi vel iløpet av de neste dagene :)
God bedring... håper det ikke er omgangssyken.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Slik var Hermine også, og Eskil, da de nylig hadde omgangssyken. Hun kasta opp 3 ganger totalt, fordelt på 6 dager, men var i strålende form ellers. Ikke noe feber eller noe, bare litt dårligere matlyst enn vanlig, selv om hun spiste og drakk greit ;) En veldig grei form for omgangssyke da!
....E kasta jo opp en gang da de var hos oss, sov i 3 timer etterpå og så spiste vi middag og dro på Lekeland :eek: Så småbarn kan tåle den sjuka veldig bra altså ;)

Slik var Hermine også, og Eskil, da de nylig hadde omgangssyken. Hun kasta opp 3 ganger totalt, fordelt på 6 dager, men var i strålende form ellers. Ikke noe feber eller noe, bare litt dårligere matlyst enn vanlig, selv om hun spiste og drakk greit ;) En veldig grei form for omgangssyke da!
....E kasta jo opp en gang da de var hos oss, sov i 3 timer etterpå og så spiste vi middag og dro på Lekeland :eek: Så småbarn kan tåle den sjuka veldig bra altså ;)

*har skrevet noe av dette i den andre tråden*

Men er nok samme her..for hun jeg snakka med i barnehagen sa at det var et par unger til som hadde kasta opp noen ganger..den ene 6 ganger iløpet av natta, og var i fin form etter det..den andre ungen kasta opp i barnehagen og ble sendt hjem.. vet ikke om h*n hadde kasta opp noe mer enn det, men var også i fin form og var ferdig så fort de hadde fått ut det de skulle:P:) enig med deg at det er en grei form for omgangssyke:) da er det litt mer beroligende med tanke på oss andre her hjemme å, om vi skulle bli smittet ;)

*har skrevet noe av dette i den andre tråden*

Men er nok samme her..for hun jeg snakka med i barnehagen sa at det var et par unger til som hadde kasta opp noen ganger..den ene 6 ganger iløpet av natta, og var i fin form etter det..den andre ungen kasta opp i barnehagen og ble sendt hjem.. vet ikke om h*n hadde kasta opp noe mer enn det, men var også i fin form og var ferdig så fort de hadde fått ut det de skulle:p:) enig med deg at det er en grei form for omgangssyke:) da er det litt mer beroligende med tanke på oss andre her hjemme å, om vi skulle bli smittet ;)
haha, du, jeg tror den "light" versjonen kun gjelder barna altså, for jeg og Harald (og Tea) ble rimelig slått ut :eek: :p Kasta ikke opp så mye, men hadde verk i kroppen, dårlig matlyst og sengeliggende i et par dager etterpå :P ;) Men med god hygiene så slipper du nok unna, du får jo ikke sånt likevel :P ;)

Back
Topp