Mandag 8. april

Jeg kan skryte av ei flott natt, lillesøster sovnet rundt ti, og sov helt til halv fem, deretter til rundt åtte:D
For en flott feiring på at barseltiden er offisielt over i dag, nå er hun seks uker gammel:rolleyes:

Regner og overskyet i dag, men det er sju grader ute og vindstille, så da gjør det ingenting. Tante kommer snart, håper hun blir så lenge at hun kan være med å hente nasse i barnehagen, ikke noe vits i å hente henne før to, for hun sover så lenge.
Nasse har fått mm av meg de siste dagene etter lillesøster har drukket seg mett, har så mye melk at det ble en del på henne også. Håper det hjelper på forkjølelsen hennes. Hun har ikke ammet da, det tørr jeg ikke (hun biter), så jeg håndmelker på flaske:)

Så fin måte å slutte barseltiden på :D tenk 6 uker allerede:eek:

Imponerende at du har melk til 2 barn :D hehe jeg har aldri hatt nok til én engang:confused:

Så fin måte å slutte barseltiden på :D tenk 6 uker allerede:eek:

Imponerende at du har melk til 2 barn :D hehe jeg har aldri hatt nok til én engang:confused:

Jeg føler meg virkelig heldig, rart at det skal være sånn stor forskjell på melken fra kvinne til kvinne.
Det er mer denne gangen når jeg slipper å bruke skjold, jeg ammet nasse med skjold til hun var 6 mnd sist.

Jeg kan skryte av ei flott natt, lillesøster sovnet rundt ti, og sov helt til halv fem, deretter til rundt åtte:D
For en flott feiring på at barseltiden er offisielt over i dag, nå er hun seks uker gammel:rolleyes:

Regner og overskyet i dag, men det er sju grader ute og vindstille, så da gjør det ingenting. Tante kommer snart, håper hun blir så lenge at hun kan være med å hente nasse i barnehagen, ikke noe vits i å hente henne før to, for hun sover så lenge.
Nasse har fått mm av meg de siste dagene etter lillesøster har drukket seg mett, har så mye melk at det ble en del på henne også. Håper det hjelper på forkjølelsen hennes. Hun har ikke ammet da, det tørr jeg ikke (hun biter), så jeg håndmelker på flaske:)
Så flott at du kan gi henne mm, helt fantastisk :D

Haha er ikke alltid man får gjort det man bør :p jeg syns lapping og sying er såååå kjedelig:eek: men kan godt sitte å brodere :p
Ja også alle hullene på VENSTRE KNE da, ensformig arbeid dette :p
Tror jeg må sy et pannebånd for avveksling!

Jeg føler meg virkelig heldig, rart at det skal være sånn stor forskjell på melken fra kvinne til kvinne.
Det er mer denne gangen når jeg slipper å bruke skjold, jeg ammet nasse med skjold til hun var 6 mnd sist.

Ja er veldig forskjellig det der.. så jeg er glad jeg lever i denne tiden :P

Ja også alle hullene på VENSTRE KNE da, ensformig arbeid dette :p
Tror jeg må sy et pannebånd for avveksling!

Hahah merkelig at han sliter det ut på bare det beinet?:P men merker at det er knæra det går utover hos Emira å..hvertfall på sommeren!

Nå tenkte jeg å ta meg en trilletur til butikken :) klarnet opp og sola kom fram:D ser det er 13-14 grader i skyggen:eek::D så da kan man jo ikke være inne med husarbeid:P hehe

Vi har mye pølser og grønnsaker liggende. Lurer på å lage en suppe av det :-p

Surfer mobilt!
Mandag er jo fiskedagen vår, så det ble panert torsk med kokte gulrøtter og fullkornspasta ;) Hermine spiste en stor filet med fisk :D ...jeg er så lei sånn kokt grønnsaksblanding, vi har hatt det flere ganger i uken i flere måneder nå :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så herlig at du har nok melk til dem begge :D skikkelig luksus! :)

Jeg og Hermine har kosa oss sammen i ettermiddag. Hun lekte så fint mens jeg fikk vaska opp etter middag og så fikk vi pakke fra Iherb levert på døra med masse namnam i til barne-tv :D

ImageUploadedByBV Forum1396890454.910565.jpg

Vi brukte en hel time på stelling, lesing og legging. Hjalp på at hun erklærte at hun skulle bæsje etter at vi hadde pussa tennene, men heller da enn etter at hun er kommet i senga:P Tror vi skal forsøke på bleieskift i påska :D

Nå ligger jeg og venter på at hun skal sovne, ser ut til å gå mye fortere idag enn i går :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og Hermine har kosa oss sammen i ettermiddag. Hun lekte så fint mens jeg fikk vaska opp etter middag og så fikk vi pakke fra Iherb levert på døra med masse namnam i til barne-tv :D

Vis vedlegget 56518

Vi brukte en hel time på stelling, lesing og legging. Hjalp på at hun erklærte at hun skulle bæsje etter at vi hadde pussa tennene, men heller da enn etter at hun er kommet i senga:p Tror vi skal forsøke på bleieskift i påska :D

Nå ligger jeg og venter på at hun skal sovne, ser ut til å gå mye fortere idag enn i går :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Så mye godt :D :D
Bleieslutt mener du? :p Håper ikke det er bare i påsken dere skifter bleier :D hehe

Jeg har skysset nevøen min til og fra klatring i dag, det var koselig. Rakk akkurat å dra hjem for å legge Eskil i mellomtiden :D
Nå er det TV og SOFA! :p
I morgen er det legetime for Lillebror. Veldig spent og usikker på den timen...

Så mye godt :D :D
Bleieslutt mener du? :p Håper ikke det er bare i påsken dere skifter bleier :D hehe
Haha, autocorrect i mørket på soverommet :p ;) ja, bleieslutt! :p

Jeg har skysset nevøen min til og fra klatring i dag, det var koselig. Rakk akkurat å dra hjem for å legge Eskil i mellomtiden :D
Nå er det TV og SOFA! :p
I morgen er det legetime for Lillebror. Veldig spent og usikker på den timen...
Lykke til hos legen!
Husk å pushe litt på muligheten for melkeproteinintolleranse, og ikke nødvendigvis allergi ;) Hermine er intollerant, viste ikke noe utslag på blodprøver men hun blir likevel veldig syk når hun får i seg noe med melk i!

Lykke til hos legen!
Husk å pushe litt på muligheten for melkeproteinintolleranse, og ikke nødvendigvis allergi ;) Hermine er intollerant, viste ikke noe utslag på blodprøver men hun blir likevel veldig syk når hun får i seg noe med melk i!

Ja, og det er vel ofte det ikke slår ut på allergi når de er så små også har jeg skjønt.
Altså, han må jo bare si hva han vil. Vi merker godt at han reagerer og at det har blitt bedre nå som jeg endelig kuttet ut melk også..

Akkurat NÅ sover alle barna:) men Leoh kommer nok til å våkne snart ;)

Trillet en tur til butikken istad, og når jeg var ferdig med å handle, så kom stefaren min inn i samme butikk:) så han kjørte varene hjem for meg ;):D da dro jeg rett til barnehagen og før jeg hadde rukket å parkere vogna, så hørte jeg "mamma, mamma, mamma" og en lykkelig latter fra Liana som kom løpende mot porten:D skjønner ikke hvordan hun så meg egentlig:P hehe.. ble bitte litt senere i seng idag, for jentene lekte så fint:) hadde bare ikke hjerte til å bryte leken;):P

Akkurat NÅ sover alle barna:) men Leoh kommer nok til å våkne snart ;)

Trillet en tur til butikken istad, og når jeg var ferdig med å handle, så kom stefaren min inn i samme butikk:) så han kjørte varene hjem for meg ;):D da dro jeg rett til barnehagen og før jeg hadde rukket å parkere vogna, så hørte jeg "mamma, mamma, mamma" og en lykkelig latter fra Liana som kom løpende mot porten:D skjønner ikke hvordan hun så meg egentlig:p hehe.. ble bitte litt senere i seng idag, for jentene lekte så fint:) hadde bare ikke hjerte til å bryte leken;):p
Så herlig at hun ropte etter deg da, og at ungene lekte så fint :D

Ja, og det er vel ofte det ikke slår ut på allergi når de er så små også har jeg skjønt.
Altså, han må jo bare si hva han vil. Vi merker godt at han reagerer og at det har blitt bedre nå som jeg endelig kuttet ut melk også..
Ja, her ble diagnosen basert på symptomene. Det er jo det som er avgjørende på så små, er jo som du sier slettes ikke alle som slår ut på tester.

Ja, her ble diagnosen basert på symptomene. Det er jo det som er avgjørende på så små, er jo som du sier slettes ikke alle som slår ut på tester.

Ja, blir spennende å høre hva han sier :p

Back
Topp