Mandag 8. april

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen godtfolk!
Litt kort natt på meg, men mest pga jobbing.
Kaffe og frokost snart inntatt før Lillebror og jeg skal levere T i barnehagen. Det regner endel, så vi må kle oss godt :-D

Og så er det jo 7.april i dag! Får ikke endret overskriften!!
Surfer mobilt!

God morgen :D

Har regnet her å, og er tåke i fjellene :) jeg sitter å trykker i meg frokost ♡mat♡ :P Leoh ligger å ruller på gulvet og studerer leker:rolleyes: ingen planer her idag.. deilig med litt stilletid;) ellers har natten vært god, men tror Liana drømte, for hun våkna og sa "æjæj" og "Jiana" om og om igjen med klagende tone (betyr Emira og Liana).. haha kansje dem har kranglet litt? :P

God morgen godtfolk!
Kaffe og frokost snart inntatt før Lillebror og jeg skal levere T i barnehagen. Det regner endel, så vi må kle oss godt :-D

Surfer mobilt!
God tur i regnet!

Fikk du flere vakter eller?

Har regnet her å, og er tåke i fjellene :) jeg sitter å trykker i meg frokost ♡mat♡ :p Leoh ligger å ruller på gulvet og studerer leker:rolleyes: ingen planer her idag.. deilig med litt stilletid;) ellers har natten vært god, men tror Liana drømte, for hun våkna og sa "æjæj" og "Jiana" om og om igjen med klagende tone (betyr Emira og Liana).. haha kansje dem har kranglet litt? :p
hehe, ikke greit å skjønne hva det er dem drømmer om :P

God formiddag :)

Idag måtte jeg vekke Hermine kl 07.15 :eek: typisk når hun har våkna rundt 06 hele helgen :P Men var nok fordi hun da lå mellom oss i storsenga, er tydeligvis ekstra deilig å sove lenge der ;) Jeg er SÅ trøtt idag, selv om vi la oss forholdsvis tidlig :confused: Lite klar for ei ny uke tenker jeg :P

Fikk i Hermine grøt og leverte henne i bhg til frokost :P ...uten noen problemer heldigvis :) Men fikk ikke tid til annet enn litt yoghurt selv hjemme, så nå koser jeg meg med egg, hjemmelagde knekkebrød og fersk kaffe på lesesalen :D Herlig start på dagen det, må bare ta meg sammen og begynne arbeidet snart :P

Må til byen før jeg henter Hermine i barnehagen og levere inn solbrillene min med styker på Specsavers, de passer ikke og sklir bare av nesa :eek: OG så må jeg handle noe til middag, men er så middagslei at jeg aner ikke hva :confused:

Middagstips???

God morgen godtfolk!

Surfer mobilt!

Håper du får sovet litt når lillebror skal ha duppen:-) Var det en bra vakt på jobb?

Har regnet her å, og er tåke i fjellene :) jeg sitter å trykker i meg frokost ♡mat♡ :p Leoh ligger å ruller på gulvet og studerer leker:rolleyes: ingen planer her idag.. deilig med litt stilletid;) ellers har natten vært god, men tror Liana drømte, for hun våkna og sa "æjæj" og "Jiana" om og om igjen med klagende tone (betyr Emira og Liana).. haha kansje dem har kranglet litt? :p

For en deilig start på dagen:-) Snedig når de drømmer altså, nasse kan også ha samtaler i søvne:-)

God tur i regnet!

Fikk du flere vakter eller?
Takk. Vi har vært ute en drøy time i tillegg nå - herlig i ruskeværet. Spesielt å komme inn igjen :-p
Jeg har fått et par helger for en som er sykemeldt. Det er egentlig en 30% stilling med 4 senvakter på rappen hver 3. Uke. 4 synes jeg blir litt mye, spesielt når mannen skal være borte en stund og jeg da på ha barnevakt. Men jeg har tatt to av de helgene nå (med forbehold foreløpig) med 3 av vaktene per helg, så får vi håpe jeg får de helgene videre fremover også.
:)

Surfer mobilt!

Håper du får sovet litt når lillebror skal ha duppen:-) Var det en bra vakt på jobb?
Er ikke så trøtt nå lenger, er værst på morgenen. Har egentlig sovet godt og bare våknet for amming en gang. Ble bare litt tidlig morgen etter senvakt :)

Surfer mobilt!

Idag måtte jeg vekke Hermine kl 07.15 :eek: typisk når hun har våkna rundt 06 hele helgen :P Men var nok fordi hun da lå mellom oss i storsenga, er tydeligvis ekstra deilig å sove lenge der ;) Jeg er SÅ trøtt idag, selv om vi la oss forholdsvis tidlig :confused: Lite klar for ei ny uke tenker jeg :P

Fikk i Hermine grøt og leverte henne i bhg til frokost :P ...uten noen problemer heldigvis :) Men fikk ikke tid til annet enn litt yoghurt selv hjemme, så nå koser jeg meg med egg, hjemmelagde knekkebrød og fersk kaffe på lesesalen :D Herlig start på dagen det, må bare ta meg sammen og begynne arbeidet snart :P

Må til byen før jeg henter Hermine i barnehagen og levere inn solbrillene min med styker på Specsavers, de passer ikke og sklir bare av nesa :eek: OG så må jeg handle noe til middag, men er så middagslei at jeg aner ikke hva :confused:

Middagstips???
Vi har mye pølser og grønnsaker liggende. Lurer på å lage en suppe av det :-p

Surfer mobilt!

Har regnet her å, og er tåke i fjellene :) jeg sitter å trykker i meg frokost ♡mat♡ :P Leoh ligger å ruller på gulvet og studerer leker:rolleyes: ingen planer her idag.. deilig med litt stilletid;) ellers har natten vært god, men tror Liana drømte, for hun våkna og sa "æjæj" og "Jiana" om og om igjen med klagende tone (betyr Emira og Liana).. haha kansje dem har kranglet litt? :P
Må ha litt mer mat snart jeg og. Ble bare litt yoghurt og gryn med gutta i stad :)

Surfer mobilt!

hehe, ikke greit å skjønne hva det er dem drømmer om :P

Hehe nei.. kan være mye.. men om det var drøm, så var det tydelig at det handla om hun selv og Emira :P

Middagstips???

Så deilig når barn sover så godt med foreldre:D kjenner ikke til det der jeg :P

Ikke noe voldsomme greiene her til middag.. tok opp noen hjemmelagde rundstykker fra fryseren, og tenkte å bare steke det jeg har av grønnsaker og restekjøtt og noe egg;) gidder ikke handle:P men det er noe alle her liker da:D hehe..

For en deilig start på dagen:-) Snedig når de drømmer altså, nasse kan også ha samtaler i søvne:-)

Ja skal ikke klage nå:D hehe..

Haha ja disse ungene kan gjøre og si mye rart i søvne.. idet hun våkna idag, så sa hun "æsj" :P

Må ha litt mer mat snart jeg og. Ble bare litt yoghurt og gryn med gutta i stad :)

Surfer mobilt!

Ja det var ikke store greiene:P hehe

Ja det var ikke store greiene:p hehe
Tok meg en Luna Bar, og ble sittende med studiesøknad og diverse :p Typisk når man egentlig skal andre ting.
Jeg har en haug med stillongser å lappe blant annet :p

Er ikke så trøtt nå lenger, er værst på morgenen. Har egentlig sovet godt og bare våknet for amming en gang. Ble bare litt tidlig morgen etter senvakt :)

Surfer mobilt!

Godt det går over, det er så vondt å gå å hangle synes jeg:-)

Idag måtte jeg vekke Hermine kl 07.15 :eek: typisk når hun har våkna rundt 06 hele helgen :p Men var nok fordi hun da lå mellom oss i storsenga, er tydeligvis ekstra deilig å sove lenge der ;) Jeg er SÅ trøtt idag, selv om vi la oss forholdsvis tidlig :confused: Lite klar for ei ny uke tenker jeg :p

Fikk i Hermine grøt og leverte henne i bhg til frokost :p ...uten noen problemer heldigvis :) Men fikk ikke tid til annet enn litt yoghurt selv hjemme, så nå koser jeg meg med egg, hjemmelagde knekkebrød og fersk kaffe på lesesalen :D Herlig start på dagen det, må bare ta meg sammen og begynne arbeidet snart :p

Middagstips???

Typisk at de sover lenge når man ikke kan sove selv:cool:
Sliter med middagstyre selv jeg altså, men omelett med noe godt i er jo lettvint på en mandag:-)

Jeg kan skryte av ei flott natt, lillesøster sovnet rundt ti, og sov helt til halv fem, deretter til rundt åtte:D
For en flott feiring på at barseltiden er offisielt over i dag, nå er hun seks uker gammel:rolleyes:

Regner og overskyet i dag, men det er sju grader ute og vindstille, så da gjør det ingenting. Tante kommer snart, håper hun blir så lenge at hun kan være med å hente nasse i barnehagen, ikke noe vits i å hente henne før to, for hun sover så lenge.
Nasse har fått mm av meg de siste dagene etter lillesøster har drukket seg mett, har så mye melk at det ble en del på henne også. Håper det hjelper på forkjølelsen hennes. Hun har ikke ammet da, det tørr jeg ikke (hun biter), så jeg håndmelker på flaske:)

Tok meg en Luna Bar, og ble sittende med studiesøknad og diverse :p Typisk når man egentlig skal andre ting.
Jeg har en haug med stillongser å lappe blant annet :p

Haha er ikke alltid man får gjort det man bør :P jeg syns lapping og sying er såååå kjedelig:eek: men kan godt sitte å brodere :P

Back
Topp