Mandag 6.januar

Haha det var leeeenge å "leve" på én sjokolade:eek: ja fredagene er ganske så tunge! Men hjelper om man ikke har noe snop i huset og heller har andre alternativer som du nevner :D jeg er veldig glad i energidrikker å jeg da..så om søtsuget er veldig stort og jeg ikke vil ha så mye kcal, så har jeg enten er burn eller redbull (uten sukker) til kveldskos ;) men prøver å ikke kjøpe det før fredagen :P hehe.. ikke alltid det funker da men;)
Jeg kan ikke drikke sånt på kvelden, blir jo så himlade våken :eek: Men da blir det sukkerfri brus istedet, for det er lov om fredagene ;)

Jeg kan ikke drikke sånt på kvelden, blir jo så himlade våken :eek: Men da blir det sukkerfri brus istedet, for det er lov om fredagene ;)

Haha jeg blir det om jeg drikker sånt med sukker i.. våkner veldig om jeg får i meg noe som er blanda med koffein og sukker.. men uten sukker kan jeg drikke rett før jeg legger meg :P jeg har også lov til sukkerfri drikke på fredager :p:)

Jeg posta en kommentar til dagens skravletråd i denne tråden, så måtte klippe og lime :p

Haha tenkte du bare følte for å smile litt :P teit at man ikke kan slette et innlegg...

Back
Topp