Huff, skjønner du var på felgen da ja
Jeg skal jobbe full dag i morgen, så skal jeg ha sykmeldingsdag på onsdag og fredag, da skal jeg sove.
Høres ikke dumt ut
★sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, skjønner du var på felgen da ja
Jeg skal jobbe full dag i morgen, så skal jeg ha sykmeldingsdag på onsdag og fredag, da skal jeg sove.
Herlig frøken - den flaska tror jeg jammen vi også må prøve!Jeg kjøpte jordbær for 5kr korga på Rema i dag, og har bedrevet et jordbærsyltetøyprosjekt de siste timene. Kokte halvparten (med konserveringsmiddel) og rørte resten (med frysepulver). Den kokte sylta smakte konserveringsmiddel (usj..), mens den rørte sylta blei perfekt.Nå skal det fryses og lagres her.
Vis vedlegget 25002
Ellers har vi kosa oss ute i dag. For det meste overskya, men gode temperaturer. Kjekt å kunne sitte ute å spise middag, hvor liten og stor kan rote så mye de vil.Jenny var fast bestemt på at hun ville ha likens drikkeflaske som Eskil, så vi ga oss over på den. (Geniaaaaal flaske, FruH!)
Vis vedlegget 25003
Mmm..Vannet har aldri smakt så godt før!!!
Her er det 6, 9 og 12 mndrskontroll, og 9 mndr er bare med barselgruppen. Litt forskjellig fra kommune til kommune det der tydeligvisHer så har vi kontroll 1 gang i mnd til de e 1 år. Og oftar om det e behov førr detEtter 1 år, så veit eg ikje helt
![]()
Hehe, ja hun styrer veldig med dukkene sine nå! Idag har jeg pakka vekk alt av rangler, biteringer og Lamazeleker. DET er tydeligvis bare for småbabyer og SÅ kjedeligSå fin hun er, flink med babyen![]()
Hehe, så herlig! Smakte hun på det?Wow! Jeg som aldri får gjort noen ting når jeg og Simone er alene, har vaska gulv, vaska gulv igjen pga hun fikk tak i oboy:
Vis vedlegget 24922
Vi har gått tur mens vi venta på at deiga til pølsehorna skulle heve og de er ferdig utbakt og står til etterheving. I tillegg har jeg vaska 4 maskiner med klær og tromla 2.
Ble et skryteinnlegg det her, men er faktisk litt stolt, for jeg er alltid på gulvet med snuppa og har ikke engang tid å drikke kaffe utenom med en gang vi har stått opp mens hun gjenoppdager lekene sine eller hun soverså prosjekt "gjøre baby mer selvstendig i lekingen og godta at mamma gjør husarbeid og diverse" er godt i gang!
![]()
Takk for det.Herlig frøken - den flaska tror jeg jammen vi også må prøve!![]()
Høres ikke dumt utdeilig å ha noen dager i uken uten jobb og ansvar for barn.. hvertfall for noen timer
blir rart å være her hjemme uten noen barn og mann også..Liana begynner i bhg om 2 uker
★sender fra pipe-gjøken★
Vi kokte også syltetøy EN gang! Ble IKKE godt nei!!!Jeg kjøpte jordbær for 5kr korga på Rema i dag, og har bedrevet et jordbærsyltetøyprosjekt de siste timene. Kokte halvparten (med konserveringsmiddel) og rørte resten (med frysepulver). Den kokte sylta smakte konserveringsmiddel (usj..), mens den rørte sylta blei perfekt.Nå skal det fryses og lagres her.
Vis vedlegget 25002
Ellers har vi kosa oss ute i dag. For det meste overskya, men gode temperaturer. Kjekt å kunne sitte ute å spise middag, hvor liten og stor kan rote så mye de vil.Jenny var fast bestemt på at hun ville ha likens drikkeflaske som Eskil, så vi ga oss over på den. (Geniaaaaal flaske, FruH!)
Vis vedlegget 25003
Nam syltetøy!!!Jeg kjøpte jordbær for 5kr korga på Rema i dag, og har bedrevet et jordbærsyltetøyprosjekt de siste timene. Kokte halvparten (med konserveringsmiddel) og rørte resten (med frysepulver). Den kokte sylta smakte konserveringsmiddel (usj..), mens den rørte sylta blei perfekt.Nå skal det fryses og lagres her.
Vis vedlegget 25002
Vis vedlegget 25003
Hehe, så herlig! Smakte hun på det?
Hun ser så stor ut på bildet!![]()

Ja, det smakte konsentrert og kunstig. Helt utrolig til forskjell. Hadde sikkert i for mye av det pulveret.. Satte noe av det i kjøleskapet, så får vi smake på det i morra når det har godtgjort seg. Eller ikke...Vi kokte også syltetøy EN gang! Ble IKKE godt nei!!!men rørt syltetøy er NYDELIG, og så lettvindt
![]()
Så søt hun var med flaska si! Her bruker vi bare sånn Imsdal barneflaske, Hermine synes den er SÅ fin å drikke av12kr MED vann i
![]()
Hahaha, så fantastisk! Både jeg og mannen fikk oss en god latterJa hun smakte på det og var veldig fornøydjeg tok bilde og gikk for å hente kost ig brett. Da jeg kom tilbake så lå hun på gulvet og slikka i seg pulver. Jammen bra de tåler litt bakterier!
Hun er stor jakan legge ut noen bilder, så ser du helt sikkert at hun er stor for alderen ;-)
Vis vedlegget 25039
Vis vedlegget 25040
Vis vedlegget 25041
Vis vedlegget 25042
Vis vedlegget 25043
Vis vedlegget 25044
Ble litt mange, men kjekt å vise frem snuppa ;-)
Vi kasta det, og rørte mer hellerJa, det smakte konsentrert og kunstig. Helt utrolig til forskjell. Hadde sikkert i for mye av det pulveret.. Satte noe av det i kjøleskapet, så får vi smake på det i morra når det har godtgjort seg. Eller ikke...![]()
Fare for det her også.Vi kasta det, og rørte mer heller![]()
![]()
Fare for det her også.Vi kasta det, og rørte mer heller![]()
![]()
Hahaha, så fantastisk! Både jeg og mannen fikk oss en god latter![]()
Stor og fin jente! Hun ser lang ut? Et vennepar av oss har en sønn på 14 måneder, han er et hode høyere enn lille Hermine og bruker 86-92 i klær![]()
Fine Simone!!Ja hun smakte på det og var veldig fornøydjeg tok bilde og gikk for å hente kost ig brett. Da jeg kom tilbake så lå hun på gulvet og slikka i seg pulver. Jammen bra de tåler litt bakterier!
Hun er stor jakan legge ut noen bilder, så ser du helt sikkert at hun er stor for alderen ;-)
Vis vedlegget 25039
Vis vedlegget 25040
Vis vedlegget 25041
Vis vedlegget 25042
Vis vedlegget 25043
Vis vedlegget 25044
FOR ei herlig snuppe!!!Ja hun smakte på det og var veldig fornøydjeg tok bilde og gikk for å hente kost ig brett. Da jeg kom tilbake så lå hun på gulvet og slikka i seg pulver. Jammen bra de tåler litt bakterier!
Vis vedlegget 25039
Vis vedlegget 25040
Vis vedlegget 25041
Vis vedlegget 25042
Vis vedlegget 25043
Vis vedlegget 25044
Fine Simone!!
Hun er så skjønn, C. Og en skikkelig luring might I add.Digga O'boy-bildet!!