Mandag 5.august

God morgen:)
Vi sto opp litt over 7 idag:) Mathea er hjemme til skolen begynner den 15 august, så vi koser oss med vinduesmaling, der hvor man maler med sånn malingslim som tørker også blir det til sånn gummiaktig klistermerker;) Emmeth sover lur nå:) Akkurat satt på Rive Rolf til Mathea, hu synes filmen er veldig bra:p Ingen store planer annet enn at vi skal kose oss:) Været er litt skiftende, en del skyer, men sola gløtter imellom noen ganger:)

Omelett hørtes himmelsk godt ut! :D HErlig!

Håper dere får en kjempefin dag!

Eskil og jeg har nettopp levert T i barnehagen. Mannen begynte å jobbe igjen i dag, så her er det tilbake til hverdagen! Jeg skal ha to senvakter nå før jeg skal reise bort på en annen jobbing fra onsdag til søndag. Etter det er det heldigvis litt roligere i heimen!

Eskil følger spent med på plenklipping av fellesarealet her :p
38D6C6B7-FF46-426F-AB32-0B90CD921C94-9458-000009DE62A1DFB9_zpse789daaa.jpg

Hehe, så søøt han er<3

God morgen!
Koser meg med iskaffe mens snuppa leker med dukker :) var på loftet hos mamma i går og fant babydukka mi, Ivan, og en sekk bamser. Nå har bamsene fått seg en runde i vaskemaskinen og ligger strødd utover badegulvet :)
Hermine er så gira på å leke med "babyen" :D gir den sutte og legger den i dukkevogna, om igjen og om igjen :D
Deilig å ha noen dager hjemme igjen, og kjenne litt på hjemmelivet med storbaby også :rolleyes:
Vis vedlegget 24881
Vis vedlegget 24883

Gromjenta<3 Ser ut som hu synes dukken var spennende og leke med:)

Det hørtes ut som en grei ordning :) Kos for mamman din å ha han for seg selv og så kan dere ha kvalitetstid på kvelden :)
Det blir nok jobbing på både mamma og meg døgnet rundt. Han vi skal være med har døgnassistanse. Så vi får gruble litt og finne ut hvordan vi skal fordele jobbingen :D

God morgen!
Koser meg med iskaffe mens snuppa leker med dukker :) var på loftet hos mamma i går og fant babydukka mi, Ivan, og en sekk bamser. Nå har bamsene fått seg en runde i vaskemaskinen og ligger strødd utover badegulvet :)
Hermine er så gira på å leke med "babyen" :D gir den sutte og legger den i dukkevogna, om igjen og om igjen :D
Deilig å ha noen dager hjemme igjen, og kjenne litt på hjemmelivet med storbaby også :rolleyes:
Vis vedlegget 24881
Vis vedlegget 24883
Så fin hun er, flink med babyen :D

Skal pakke idag... kjedelig....
Men,det er ikke før senere idag.
Først strand. Nest siste badedagen...
Gruer meg til å reise. Må dra herifra 07.30,2 timer til flyplassen. Flyet går 12.50. Mye bagasje.bilstoler.vogner etc.
Lander i Nice 1.5time senere. Skal være der i 5 timer. Mulig vi drar inn til byen. Er jo så fint der. Elsker nice. Også lander vi 23.30. Er sikkert ikke ute av gardermoen før halv ett. Håper det går bra med ungene :-)

Sent from my GT-I9300

Skal pakke idag... kjedelig....
Men,det er ikke før senere idag.
Først strand. Nest siste badedagen...
Gruer meg til å reise. Må dra herifra 07.30,2 timer til flyplassen. Flyet går 12.50. Mye bagasje.bilstoler.vogner etc.
Lander i Nice 1.5time senere. Skal være der i 5 timer. Mulig vi drar inn til byen. Er jo så fint der. Elsker nice. Også lander vi 23.30. Er sikkert ikke ute av gardermoen før halv ett. Håper det går bra med ungene :)

Sent from my GT-I9300
Det blir en lang reisedag, håper det går bra =)
Nice er utrolig fint ja!

Ah, Lillebror sover så godt når han blir lagt ikke!
Sov bare litt før han våknet, da jeg bråkte med loftstrappa, men fikk han til å sovne igjen og nå har han sovet 1,5 eller 2 timer (må huske på klokka!) og jeg fikk ryddet litt på loftet og hentet ned et par ting og funnet frem attester og slikt for å få regnet ut lønnen min på jobben!
Da gjenstår bare å kopiere attestene og levere timeliste i morgen :D
Ikke så mange andre planer i dag, ta med Lillebror en tur i sandkassen tenker jeg =)

God formiddag! :)
Vi var oppe kl.5 i dag. Lillebror er ikke helt i slag i dag. Litt feber, utilpass og lite matlyst. Tar det rolig hjemme. Storebror er på friidretts-sommerskole denne uken og mannen er tilbake på jobb.

God formiddag! :)
Vi var oppe kl.5 i dag. Lillebror er ikke helt i slag i dag. Litt feber, utilpass og lite matlyst. Tar det rolig hjemme. Storebror er på friidretts-sommerskole denne uken og mannen er tilbake på jobb.
Han hadde feber ja, stakar liten :( Håper det går fort over!

Han hadde feber ja, stakar liten :( Håper det går fort over!
Ja, han virket verken veldig varm eller veldig dårlig, men hadde faktisk 39,0 i går kveld og 38,8 i dag tidlig. Sov litt urolig i natt også, så tydelig ikke helt i slag.

Lykke til med endrekostholdsdagen!!! :D
Har gått ned 4,5kg på tre uker jeg, bare ved å kutte drastisk ned på sukkervarer og fett ;)
Takktakk! All lykke tas med på ferden.:)
Spiser ikke noe særlig med godteri, men drikker en del brus, siden mannen fyller opp kjøleskapet med det hele tiden. Spiser også.for mye til hvert måltid tror jeg..

Ja, han virket verken veldig varm eller veldig dårlig, men hadde faktisk 39,0 i går kveld og 38,8 i dag tidlig. Sov litt urolig i natt også, så tydelig ikke helt i slag.
Ikke helt i form da, nei. Nei så varm synes jeg ikke han kjentes ut i går ettermiddag hvertfall.

Så gøy at Hermine leker med bebisen:-)

Jeg har ligget til nå, sov ikke men det var godt å være helt passiv. Kunne ligget der i hele dag og sett i taket.
Fått tekst fra barnehagen, legginga har gått strålende:-)

God morgen:)

Jeg har levert nasse i barnehagen, ventet til hun var trygg nok til å farte rundt selv, så dro jeg. Det gikk kjempefint.
Så nå sitter jeg hjemme og ikke vet hva jeg skal ta meg til.
Vurderer å legge med nedpå snart, jeg er så trøtt fortiden. Ellers skinner sola og det er herlig vær:)

Det er jo så herlig når det går så fint med levering! :D
Men blir nok litt tomt hjemme for deg?:P du får slappe av så mye som mulig mens du er hjemme uten barn ;):)

Det var det jeg trodde ;) de står vel plutselig i døra med flyttelasset og skal ut i den store verden helt alene...vi får nyte barneåra for de flyr av sted! :)

hahaha ånei du! her skal ingen barn flytte :P hahahah..

Hallo :)

Liana våkna 6 idag å:eek: men jeg sto ikke opp før 7:P OG hun våknet når vi la oss igår kveld, og holdt på i over 1 time.. samboer prøvde å legge hun ned, gi smokk og sette på uroen hennes.. men da spratt hun bare opp igjen, kastet smokken og begynte å synge og danse :P hehe.. sovet til slutt, men har vært litt urolig inatt.. så hun sover nå :) og har sovet 1 time allerede ;)

Vi har vært på butikken å handla middag, idag blir det hjemmelaget fiskegrateng med laks :)
Jeg skulle egentlig begynt å male det kommende rommet til Liana, meeen har ikke kommet så langt enda :P hihi..
Så får se om jeg starter nå om Liana ikke våkner :) Eller så får jeg ta å brette klær og rydde rommet til Emira..

Det er jo så herlig når det går så fint med levering! :D
Men blir nok litt tomt hjemme for deg?:p du får slappe av så mye som mulig mens du er hjemme uten barn ;):)

Det var litt rart ja:-)
Hentet henne for en halvtime siden, det blir tidsnok lange dager:-)

Wow! Jeg som aldri får gjort noen ting når jeg og Simone er alene, har vaska gulv, vaska gulv igjen pga hun fikk tak i oboy:
ImageUploadedByBV Forum1375704824.520295.jpg

Vi har gått tur mens vi venta på at deiga til pølsehorna skulle heve og de er ferdig utbakt og står til etterheving. I tillegg har jeg vaska 4 maskiner med klær og tromla 2.

Ble et skryteinnlegg det her, men er faktisk litt stolt, for jeg er alltid på gulvet med snuppa og har ikke engang tid å drikke kaffe utenom med en gang vi har stått opp mens hun gjenoppdager lekene sine eller hun sover ;) så prosjekt "gjøre baby mer selvstendig i lekingen og godta at mamma gjør husarbeid og diverse" er godt i gang! :)

Hallo :)

Liana våkna 6 idag å:eek: men jeg sto ikke opp før 7:P OG hun våknet når vi la oss igår kveld, og holdt på i over 1 time.. samboer prøvde å legge hun ned, gi smokk og sette på uroen hennes.. men da spratt hun bare opp igjen, kastet smokken og begynte å synge og danse :P hehe.. sovet til slutt, men har vært litt urolig inatt.. så hun sover nå :) og har sovet 1 time allerede ;)

Vi har vært på butikken å handla middag, idag blir det hjemmelaget fiskegrateng med laks :)
Jeg skulle egentlig begynt å male det kommende rommet til Liana, meeen har ikke kommet så langt enda :P hihi..
Så får se om jeg starter nå om Liana ikke våkner :) Eller så får jeg ta å brette klær og rydde rommet til Emira..

Den fiskegratengen høres god ut! :)

Back
Topp