Lilla-87
Forumet er livet
Takk.Så fine strikkaplagg IngridSå flink du er!
Hvordan går det med tunikaen din da?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.Så fine strikkaplagg IngridSå flink du er!
Så bra at de ikke blir dårlige i etterkant. Jen ble bare litt pjusk og fikk kanskje pittelitt feber, så da gikk det greit.Utrolig hvor fort de vokser ja!han har ikke noe reaksjon enda
ingen av dem har pleid å få det heller
kansje bare at de sover mer, men det er isåfall en reaksjon som er helt grei
Liana sover søtt enda..og er ikke så uvanlig at hun ikke sover på dagen på mandager
fått mye hvile i helgene..hehe..
Det går greit, jeg er nesten ferdigTakk.Jeg er ikke sååå flink skjønner du. Det er bare ei veldig enkel oppskrift! (les: jeg kan bare å strikke det der, så jeg har fått god trening)
![]()
Hvordan går det med tunikaen din da?
Flinking! Syns det er godt gjort å få til mønster i det hele tatt jeg. Du må legge ut skrytebilde når mesterverket er ferdig da.Det går greit, jeg er nesten ferdigHar bare ikke hatt overskudd i det siste.
![]()
Det skal jeg selvsagtFlinking! Syns det er godt gjort å få til mønster i det hele tatt jeg. Du må legge ut skrytebilde når mesterverket er ferdig da.
God kveld!!
Jeg har jobba 6timer som vikar i 4.klasse dag, og er utrolig sliten i hodet nå.
Gleder meg til noen dager med forelesning og "vanlige" dager nå før samling og vikariat.
Jen er i seng, så nå er det kaffe, mørk sjokolade, tv og strikking resten av kvelden. Er snart ferdig med et lue/bootie-sett i mørkebrunt alpakkagarn nå. Det skal jeg levere til ei dame som samler inn babyklær-og utstyr til en fattig familie hun kjenner, så det er godt å få bidra litt der man kan.
Vis vedlegget 54842
Så bra at de ikke blir dårlige i etterkant. Jen ble bare litt pjusk og fikk kanskje pittelitt feber, så da gikk det greit.
Nei, jeg angrer ikke på valget mitt om å bli ungd.skolelærer altså!Haha flinkaikke så rart om du er litt sliten i hode nei
kansje derfor du heller vil jobbe med ungdommer?
Bare frist meg med sjokolade duså flink og snill du er som strikker til noen som virkelig trenger det
![]()
Nei, jeg angrer ikke på valget mitt om å bli ungd.skolelærer altså!
Mørk sjokolade er ikke sååå usunt, så noen biter kan jeg unne meg på hverdagene.
Åååå..Hehe, det greier ikke jeg, så da er det "trygt" med godterier i skuffa.Hehe sant detmen kan ikke ha det her heller jeg, for trykker i meg hele plata på en kveld
![]()
Åååå..Hehe, det greier ikke jeg, så da er det "trygt" med godterier i skuffa.
God natt damer!![]()
Håper alle får en god natt !!
Surfer mobilt!
Åh, nei.Oppkast igjen på lillemor nå i kveld
Sent from my iPhone using BV Forum
:-(Oppkast igjen på lillemor nå i kveld
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun har kastet opp annen hver dag siden torsdag, kun en gang om kvelden hver gangÅh, nei.Håper inderlig dere slipper unna runde nr.2.
*krysserfingra*
Usja. Slitsomt for en liten kropp!Hun har kastet opp annen hver dag siden torsdag, kun en gang om kvelden hver gangSånnsett har vi holdt på like mye, men jeg hadde det konsentrert over 4 timer
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Snakk om uflaks daUsja. Slitsomt for en liten kropp!
Så greit at du fikk det overstått på så kort tid. Både jeg og Jen var ferdig på noen timer når vi hadde det. Mannen holdt derimot på i en evighet OG fikl det to ganger.
Snakk om uflaks da![]()
Jeg trodde den eneste fordelen med sjuka var at man får det samme viruset kun en gang, og det over kort tid...der tok jeg feil![]()
Synes hun er blitt tynnere også stakkars liten
Sent from my iPad using BV Forum mobile app