Mandag 24. mars

Så fine strikkaplagg Ingrid :D Så flink du er!
Takk.:) Jeg er ikke sååå flink skjønner du. Det er bare ei veldig enkel oppskrift! (les: jeg kan bare å strikke det der, så jeg har fått god trening) ;) :p
Hvordan går det med tunikaen din da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Utrolig hvor fort de vokser ja!:eek::) han har ikke noe reaksjon enda ;) ingen av dem har pleid å få det heller:D kansje bare at de sover mer, men det er isåfall en reaksjon som er helt grei:P Liana sover søtt enda..og er ikke så uvanlig at hun ikke sover på dagen på mandager;) fått mye hvile i helgene..hehe..
Så bra at de ikke blir dårlige i etterkant. Jen ble bare litt pjusk og fikk kanskje pittelitt feber, så da gikk det greit.:)

Takk.:) Jeg er ikke sååå flink skjønner du. Det er bare ei veldig enkel oppskrift! (les: jeg kan bare å strikke det der, så jeg har fått god trening) ;) :p
Hvordan går det med tunikaen din da?

Det går greit, jeg er nesten ferdig :D Har bare ikke hatt overskudd i det siste.
:D

Det går greit, jeg er nesten ferdig :D Har bare ikke hatt overskudd i det siste.
:D
Flinking! Syns det er godt gjort å få til mønster i det hele tatt jeg. Du må legge ut skrytebilde når mesterverket er ferdig da.:D

God kveld!!
Jeg har jobba 6timer som vikar i 4.klasse dag, og er utrolig sliten i hodet nå.:p
Gleder meg til noen dager med forelesning og "vanlige" dager nå før samling og vikariat.

Jen er i seng, så nå er det kaffe, mørk sjokolade, tv og strikking resten av kvelden. Er snart ferdig med et lue/bootie-sett i mørkebrunt alpakkagarn nå. Det skal jeg levere til ei dame som samler inn babyklær-og utstyr til en fattig familie hun kjenner, så det er godt å få bidra litt der man kan.:)

Vis vedlegget 54842

Haha flinka;) ikke så rart om du er litt sliten i hode nei:P kansje derfor du heller vil jobbe med ungdommer?:P

Bare frist meg med sjokolade du:oops::p så flink og snill du er som strikker til noen som virkelig trenger det:D

Så bra at de ikke blir dårlige i etterkant. Jen ble bare litt pjusk og fikk kanskje pittelitt feber, så da gikk det greit.:)

Ja godt det ikke var mer da..enda det er ille nok med feber og ubehag! Kan ikke være noe godt for de små kroppene :(

Haha flinka;) ikke så rart om du er litt sliten i hode nei:P kansje derfor du heller vil jobbe med ungdommer?:P

Bare frist meg med sjokolade du:oops::p så flink og snill du er som strikker til noen som virkelig trenger det:D
Nei, jeg angrer ikke på valget mitt om å bli ungd.skolelærer altså!:)
Mørk sjokolade er ikke sååå usunt, så noen biter kan jeg unne meg på hverdagene. ;)

Nei, jeg angrer ikke på valget mitt om å bli ungd.skolelærer altså!:)
Mørk sjokolade er ikke sååå usunt, så noen biter kan jeg unne meg på hverdagene. ;)

Hehe sant det :D men kan ikke ha det her heller jeg, for trykker i meg hele plata på en kveld:eek::P

Åååå..Hehe, det greier ikke jeg, så da er det "trygt" med godterier i skuffa. :)

Haha heldig du som ikke klarer det;):P så her kjøper jeg bare på lørdag og evt litt til fredag, siden det er det samme som lille-lørdag:P

Oppkast igjen på lillemor nå i kveld :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, nei.:( Håper inderlig dere slipper unna runde nr.2.
*krysserfingra*

Hun har kastet opp annen hver dag siden torsdag, kun en gang om kvelden hver gang :confused: Sånnsett har vi holdt på like mye, men jeg hadde det konsentrert over 4 timer :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hun har kastet opp annen hver dag siden torsdag, kun en gang om kvelden hver gang :confused: Sånnsett har vi holdt på like mye, men jeg hadde det konsentrert over 4 timer :p

Usja. Slitsomt for en liten kropp!:(
Så greit at du fikk det overstått på så kort tid. Både jeg og Jen var ferdig på noen timer når vi hadde det. Mannen holdt derimot på i en evighet OG fikl det to ganger.

Usja. Slitsomt for en liten kropp!:(
Så greit at du fikk det overstått på så kort tid. Både jeg og Jen var ferdig på noen timer når vi hadde det. Mannen holdt derimot på i en evighet OG fikl det to ganger.

Snakk om uflaks da :(

Jeg trodde den eneste fordelen med sjuka var at man får det samme viruset kun en gang, og det over kort tid...der tok jeg feil :(

Synes hun er blitt tynnere også stakkars liten :(

Snakk om uflaks da :(

Jeg trodde den eneste fordelen med sjuka var at man får det samme viruset kun en gang, og det over kort tid...der tok jeg feil :(

Synes hun er blitt tynnere også stakkars liten :(

Dem går fort ned i vekt :( men fort opp igjen å;) husker vi så det tydelig rundt håndleddene og kinna til Emira at hun hadde gått ned i vekt, ved omgangssyken:( men kroppen regulerte det selv ved å gi hun en voldsom matlyst etter det..haha

Back
Topp