Mandag 24. mars

Vi fikk oss en drøy time ute, banan og yoghurt med müsli til formiddagsmat og nå snorker vesla i vogna, jeg hviler litt på sofaen og mannen gjør husarbeid :p :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Høres flott ut!
Det ble to timer på øyet på oss begge to. Jeg laget havre- og mandelgrøt til sen lunch og nå steker jeg knekkebrød :D

Da var vi hjemme fra kontrollene :)

Liana sine mål var 84,5cm og 11,7kg
Leoh sine var 69,5cm og 7,8kg :)
Gutten tar jo snart Liana igjen:eek::P

Nå sover han søtt i senga, fikk vaksiner idag, noe som gjorde veldig vondt:( Liana ble nesten litt paff selv av å høre han gråte:P snuppa spiser litt lunsj nå, og skal snart legges for en dubb..hvis hun vil sove da;)

Da var vi hjemme fra kontrollene :)

Liana sine mål var 84,5cm og 11,7kg
Leoh sine var 69,5cm og 7,8kg :)
Gutten tar jo snart Liana igjen:eek::p

Nå sover han søtt i senga, fikk vaksiner idag, noe som gjorde veldig vondt:( Liana ble nesten litt paff selv av å høre han gråte:p snuppa spiser litt lunsj nå, og skal snart legges for en dubb..hvis hun vil sove da;)
Så fine mål på begge to! :D :D
Håper han slipper unna store reaksjoner på vaksinen da!

Uff ja, jeg har prøvd alt. De to nettene hos mamma og pappa sov han med meg, men han vpkner like tidlig. Starter med tull tidlig på natten, og så starter dagen altfor tidlig. Hadde natten vært god frem til kl 5, eller jeg ikke hadde vært på jobb og hjemme først 00.30 så hadde det vært overkommelig.
Jeg skjønner deg utrolig godt. Mannen var veldig ødelagt selv i de periodene, Nasse våknet også mye på natta. Det gikk over heldigvis, får håpe det gjør det hos dere snart også.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så fine mål på begge to! :D :D
Håper han slipper unna store reaksjoner på vaksinen da!

Takk:) han slapp unna sist, så satser på det denne gangen å;):P

Ble ikke noe soving på snupp:P så da lekte vi med ball, bamse, puslespill, keyboard, bøker og gåbil iløpet av 15 min :P
1395669184681.jpg
1395669216070.jpg
1395669230798.jpg
1395669144092.jpg

Vi spiste pølser og pasta til middag, og nå er det barne-tv og litt (ganske mye) sjokkis :D må jo ta igjen de 1.3 kg jeg mista i helga, OG jeg gikk jo glipp av sjokoladedagen min :p

Høres flott ut!
Det ble to timer på øyet på oss begge to. Jeg laget havre- og mandelgrøt til sen lunch og nå steker jeg knekkebrød :D
Så herlig at dere fikk sovet godt da! :)

Havregrøt kokt på mandelmelk da eller?

Så fine mål på dem da :D
Leoh tar vel Liana igjen på str før han blir året ;)

Hehe, Hermine bruker også å løpe turbo mellom leker og aktiviteter når hun egentlig er trøtt :p

Hehe ja ser for meg at innen ett år, så er dem vel like lange og folk tror dem er tvillinger:P

Hahah ja typisk det at dem holder på sånn når dem egentlig burde sove :P:)

Vi spiste pølser og pasta til middag, og nå er det barne-tv og litt (ganske mye) sjokkis :D må jo ta igjen de 1.3 kg jeg mista i helga, OG jeg gikk jo glipp av sjokoladedagen min :p

Hahah heldig du som har lov til sjokolade idag:D

Så herlig at dere fikk sovet godt da! :)

Havregrøt kokt på mandelmelk da eller?

Nei kokt på vann. Ca 50/50 med havregryn og "pulpen" som var igjen etter at jeg laget mandelmelken. Den kan egentlig tørkes, så blir det mandelmel. Men jeg har bare hatt den i kjøleskapet fuktig. Brukte endel til knekkebrød i dag også, men har ikke smakt dem enda. :)

Surfer mobilt!

FruH: Så bra at dere fikk hvilt dere i løpet av dagen.:) Kan bli fryktelig tungt hvis ikke iallfall.
Håper oppgaveskrivinga går greit!!

Anita87: Så fine mål på barna. De vokser fort de minste asså!:) Satser på at minsten slipper reaksjon og at natta blir god - til tross for vaksine på Leoh og lite søvn på Liana. :)

Marian87: Så bra at formen er bedre!:) Typpisk at mensen kommer i tillegg..Hadde det likens før jul. Skikkelig unødvendig spør du meg.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld!!
Jeg har jobba 6timer som vikar i 4.klasse dag, og er utrolig sliten i hodet nå.:p
Gleder meg til noen dager med forelesning og "vanlige" dager nå før samling og vikariat.

Jen er i seng, så nå er det kaffe, mørk sjokolade, tv og strikking resten av kvelden. Er snart ferdig med et lue/bootie-sett i mørkebrunt alpakkagarn nå. Det skal jeg levere til ei dame som samler inn babyklær-og utstyr til en fattig familie hun kjenner, så det er godt å få bidra litt der man kan.:)

1395686045558.jpg

God kveld!!
Jeg har jobba 6timer som vikar i 4.klasse dag, og er utrolig sliten i hodet nå.:p
Gleder meg til noen dager med forelesning og "vanlige" dager nå før samling og vikariat.

Jen er i seng, så nå er det kaffe, mørk sjokolade, tv og strikking resten av kvelden. Er snart ferdig med et lue/bootie-sett i mørkebrunt alpakkagarn nå. Det skal jeg levere til ei dame som samler inn babyklær-og utstyr til en fattig familie hun kjenner, så det er godt å få bidra litt der man kan.:)

Vis vedlegget 54842

Så fin lue og sokker :) Koselig å strikke til noen man vet trenger det ekstra mye! :)

Hehe, jeg bruker også å synes det er deilig å få "pause" fra jobben i bhg og studere istedet :p ;)

Så fin lue og sokker :) Koselig å strikke til noen man vet trenger det ekstra mye! :)

Hehe, jeg bruker også å synes det er deilig å få "pause" fra jobben i bhg og studere istedet :p ;)

Takk for det!:)
Ja, jeg syns det er givende å kunne hjelpe andre, selv om det ikke er all verden, men det utgjør sikkert en forskjell for de som trenger det mest. Bare det at noen er villige til å hjelpe, hadde varma mitt hjerte iallfall.:)
Ja, det har vært heftig med fire uker praksis på en skole og rett over i vikartimer på en anna skole, så det blir fint med litt studier nå asså. ;)

Så fine strikkaplagg Ingrid :D Så flink du er!

FruH: Så bra at dere fikk hvilt dere i løpet av dagen.:) Kan bli fryktelig tungt hvis ikke iallfall.
Håper oppgaveskrivinga går greit!!

Anita87: Så fine mål på barna. De vokser fort de minste asså!:) Satser på at minsten slipper reaksjon og at natta blir god - til tross for vaksine på Leoh og lite søvn på Liana. :)

Marian87: Så bra at formen er bedre!:) Typpisk at mensen kommer i tillegg..Hadde det likens før jul. Skikkelig unødvendig spør du meg.:p

Utrolig hvor fort de vokser ja!:eek::) han har ikke noe reaksjon enda ;) ingen av dem har pleid å få det heller:D kansje bare at de sover mer, men det er isåfall en reaksjon som er helt grei:P Liana sover søtt enda..og er ikke så uvanlig at hun ikke sover på dagen på mandager;) fått mye hvile i helgene..hehe..

Back
Topp