Mandag 24.02

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen :)

Først må jeg ønske Sukkersnusk masse masse lykke til idag!! Og håper dem ikke utsetter ks'et men at du er i bedre form;) spent nå altså! :D

Her er det stille og rolig nå:P turbofisene er i bhg og Leoh sover enda;) ingen spesielle planer idag, bortsett fra at det er et foreldremøte i bhgen ang barnehagens fremtid, så det MÅ jeg få med meg! Bare litt dumt det er kl 18:30..midt oppi all stell her! Menmen..

Har alle sovet godt? Håper alle syke er friske eller på bedringens vei;)

Hei, og god morgen! :D

En kjapp tur innom for å ønske Sukkersnusk masse lykke til!! :):) Håper alt går som på skinner!!
Gleder meg til å se bilder av den lille tulla di! ;):)

Ha en fantastisk fin dag, alle sammen! :):)

Kjip tid for møter.
Her har vi alltid foreldremøte kl 20. Blir jo litt sent før man er ferdig,men det er kjekt å få lagt unger først
Grei natt her, men jeg hR blitt forkjølet :-p
Mannen stelte ungene da de våknet litt før kl 7, og jeg ligger enda i sengen 1,5 time etterpå. Har tatt med paracet og kost meg med en kaffe :)
Guttene leker veldig fint men er nok sultne nå.
I dag skulle jeg egentlig til byen, men da det blir senvakt nummer tre i dag blir det en rolig dag hjemme før jeg og Lillebror må møte mannen i byen før toget mitt går :)

Surfer mobilt!

Og selvsagt:
Lykke til Sukkersnusk :-D

Surfer mobilt!

Masse lykke til Sukkersnusk <3

Her er der stille og rolig. Har sminka meg og tatt blodprøver. Skal spise frokost kl 08.30 når den starter og så ned til Nathaniel og kooooose masse :) han var bare 1600g i går, så håper han ikke har gått ned mer. I går åt han annenhver time og ofte av flaska si.

Simone er frisk og rask igjen, men er hjemme fra bhg i dag for sikkerhets skyld. Så hun og Farfar skal kose seg :) Farmor jobber i bhg selv, men blir nok rask hjem fra jobb for å kose seg med Simone ;) De snakker om å komme oppover og ta hun med seg. De har ikke bestemt når, men det hadde vært koselig :) vi har mulighet til å låne både vogn og bilstol, så da kan de bare ta fly uten å tenke på å drasse med seg de store tingene :)

Jeg savner Simone ekstra mye når jeg snuser inn den deilige lukta til Nathaniel og tenker på at Simone også har sin egen gode lukt :)

Nå må jeg fly av sted og spise frokost :) dagene går så fort så rekker ikke p skrive så mye her og har blitt avbrutt hver gang jeg har prøvd å skrive på bloggen, så håper egentlig vi får flytte så det blir litt ro rundt oss. Håper dere alle får en superfin dag, og håper å se oppdatering fra Sukkersnusk ETTER ks senere i dag :) kjedelig for de om det ikke blir i dag! Krysser alt jeg har! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til sukkersnusk :-) Håper du får lille jenta di idag ♡

God bedring fruH,er selv dårlig med skikkelig forkjølelse. Heldigvis litt bedre nå. Deilig med rolig morgen for deg :-)

Anita87: kjipt at det starter kl 18.30.. teit tidspunkt :-(

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Drittnatt her! Mina var våken ca 10 ganger! Yey,så morro!

Skal til Sverige nå,å hente nøkkelen til leiligheten og har med litt ting :-) :-) Gleder meg.

Ønsker dere en superfin dag jenter :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Masse lykke til idag B!!! :D Dette blir jammen spennenede! :)

Skal til Sverige nå,å hente nøkkelen til leiligheten og har med litt ting :-) :-) Gleder meg.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Usj, så kjipt da! Jeg har selv vært oppe og gitt smokk, tørka snørr, gitt vann etc sikkert 10-15 ganger i natt :confused: Slitsomt, selv om hun slokner igjen med en gang!

Hallo! :)
Her har det snudd til +3 og plaskregn over natta :eek: BRA at den nye vårdressen vår var kommet i posten, for regntøy og snø er en dårlig kombo!!! Men tynn dress med tykk ull under ble bra, men dro regnbuksa utpå til slutt for hun har en tendens til å bade i sølepytter :eek: :p Personalet ble SÅ glad for at Hermine kom i regntøy, for de fleste barna hadde bare vinterdresser...spørs om de går ut likevel da, siden ingen andre barn hadde riktige klær :oops:

MEN hva har man på beina til de små i slikt sørpevær??? Jeg sendte bare med henne vinterskoene, de er det ull inni og ullsåler, så har hun to lag ull på foten, så sa bare at om hun blir våt på beina gjør det ikke noe for hun vil jo holdes varm. Men det er jo ikke noe deilig å være våt på beina da :confused: Hva er forskjellen på cherrox og forede gummistøvler? Jeg kjøpte nemlig lave støvler fra Reima, og de er forede. Men er redd de er for kalde? Og cherrox er så tungt på de små...så jeg ble litt usikker og droppa alt :p

Hei, og god morgen! :D

En kjapp tur innom for å ønske Sukkersnusk masse lykke til!! :):) Håper alt går som på skinner!!
Gleder meg til å se bilder av den lille tulla di! ;):)

Ha en fantastisk fin dag, alle sammen! :):)
Hvordan går det i jobben? Blir det bedre? ;) :p

Kjip tid for møter.
Her har vi alltid foreldremøte kl 20. Blir jo litt sent før man er ferdig,men det er kjekt å få lagt unger først
Mannen stelte ungene da de våknet litt før kl 7, og jeg ligger enda i sengen 1,5 time etterpå. Har tatt med paracet og kost meg med en kaffe :)
I dag skulle jeg egentlig til byen, men da det blir senvakt nummer tre i dag blir det en rolig dag hjemme før jeg og Lillebror må møte mannen i byen før toget mitt går :)

Surfer mobilt!
Masse god bedring! Håper du får hvilt deg litt før jobb da :)

Kjip tid for møter.

Surfer mobilt!

Ja enig med at det er bedre å få lagt ungene først, så kunne man hatt barnevakt også.. her har dem det alltid et sted mellom kl 17:00 og 18:30, så vi begge kan ikke dra.. har lissom ikke lyst til å overlate alt stell og kveldsmat til mora mi heller, for den siste timen før legging er litt hektisk iblandt :P

Ønsker deg god bedring! Håper det ikke blir verre;)

Her er der stille og rolig. Har sminka meg og tatt blodprøver. Skal spise frokost kl 08.30 når den starter og så ned til Nathaniel og kooooose masse :) han var bare 1600g i går, så håper han ikke har gått ned mer. I går åt han annenhver time og ofte av flaska si.

Simone er frisk og rask igjen, men er hjemme fra bhg i dag for sikkerhets skyld. Så hun og Farfar skal kose seg :) Farmor jobber i bhg selv, men blir nok rask hjem fra jobb for å kose seg med Simone ;) De snakker om å komme oppover og ta hun med seg. De har ikke bestemt når, men det hadde vært koselig :) vi har mulighet til å låne både vogn og bilstol, så da kan de bare ta fly uten å tenke på å drasse med seg de store tingene :)

Jeg savner Simone ekstra mye når jeg snuser inn den deilige lukta til Nathaniel og tenker på at Simone også har sin egen gode lukt :)

Nå må jeg fly av sted og spise frokost :) dagene går så fort så rekker ikke p skrive så mye her og har blitt avbrutt hver gang jeg har prøvd å skrive på bloggen, så håper egentlig vi får flytte så det blir litt ro rundt oss. Håper dere alle får en superfin dag, og håper å se oppdatering fra Sukkersnusk ETTER ks senere i dag :) kjedelig for de om det ikke blir i dag! Krysser alt jeg har! :)

Imponerende at du sminker deg!:P akkurat fått baby med ks og er syk, og du sminker deg:D her har det gått flere uker etter fødsel før jeg har gidda å sminke meg :P haha..

Å håper dem kan komme med Simone da:D hun kommer nok til å se stor ut! Hvertfall delee av henne;) merkelig dette med lukt!.. jeg sniffer ofte på unga når jeg har dem på fanget, og alle har sin helt egen gode lukt, og merkelig nok så klarer man å skille hvem som er hvem å :)

Kos deg masse med lille gutten din :D så bra at han klarer å spise "selv" også:)

Det er vel normalt at de taper litt vekt i dagene etter fødsel, får bare håpe han stopper opp og heller snur ganske raskt! Så bildet på fb av han med flaska, DEN knøttlille munnen i forhold til flaskesmokken :rolleyes:

Skjønner godt du savner Simone nå!!! Får håpe besteforeldrene får reist med henne snart, er ganske imponert over dem da, som legger ut på flyreise med en 1.5 åring ;) :)

...jeg smika meg også mens jeg lå på sykehuset etter fødselen! Følte meg ikke bra, men tenkte at jeg kunne iallfall SE bra ut ;) :p

Anita87: kjipt at det starter kl 18.30.. teit tidspunkt :-(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Utrolig teit tidspunkt..de fleste legger ungene sine mellom 18 og 19! Så dem burde jo ha satt møte litt tidligere;) men sambo får styre med dette mens jeg drar på møte;):P

Oooo så spennede:D er så glad på deres vegne! Endelig begynner ting å falle på plass:D

Her har det snudd til +3 og plaskregn over natta :eek: BRA at den nye vårdressen vår var kommet i posten, for regntøy og snø er en dårlig kombo!!! Men tynn dress med tykk ull under ble bra, men dro regnbuksa utpå til slutt for hun har en tendens til å bade i sølepytter :eek: :p Personalet ble SÅ glad for at Hermine kom i regntøy, for de fleste barna hadde bare vinterdresser...spørs om de går ut likevel da, siden ingen andre barn hadde riktige klær :oops:

MEN hva har man på beina til de små i slikt sørpevær??? Jeg sendte bare med henne vinterskoene, de er det ull inni og ullsåler, så har hun to lag ull på foten, så sa bare at om hun blir våt på beina gjør det ikke noe for hun vil jo holdes varm. Men det er jo ikke noe deilig å være våt på beina da :confused: Hva er forskjellen på cherrox og forede gummistøvler? Jeg kjøpte nemlig lave støvler fra Reima, og de er forede. Men er redd de er for kalde? Og cherrox er så tungt på de små...så jeg ble litt usikker og droppa alt :p

Der minte du meg på at jeg burde opp på loftet å finne større regntøy til Liana! Det hun har i bhgen er i str 80, så blir for smått å evt dra utenpå masse klær:P Emira har heldigvis nytt regntøy hengene der:) syns også det er vanskelig med sko på Liana:confused: man må vel bare prøve seg fram kansje? Tok bare med de hun pleier å ha, for dem skal tåle en del vann.. men jeg har masse liggende på loftet:P bare spørs om det er noe i hennes str..

Der minte du meg på at jeg burde opp på loftet å finne større regntøy til Liana! Det hun har i bhgen er i str 80, så blir for smått å evt dra utenpå masse klær:P Emira har heldigvis nytt regntøy hengene der:) syns også det er vanskelig med sko på Liana:confused: man må vel bare prøve seg fram kansje? Tok bare med de hun pleier å ha, for dem skal tåle en del vann.. men jeg har masse liggende på loftet:P bare spørs om det er noe i hennes str..
Ja, skoene til Hermine er fra Kavat, og de er gummiert halve veien opp på skoen, så de tåler sørpa...men når hun bader blir de våte...men da blir jo ALT vått :eek: :p

Heldigvis passa regntøyet fra i fjor, kjøpte 86 i fjor så det passer ennå i massevis :)

Kjekt å bare kunne klatre opp på loftet på "shopping" da :D :p

Vi har veldig dårlig erfaring med både gummistøvler og cherrox tross masse ull inni.
Og har derfor gått over til Dock Boots som er laget av neopren-stoff som ikke blir kaldt ved snø og kulde. Eskil bruker bare de nå om dagen siden han vokste ut av vinterskoene, og de tåler visst ned til 15 minusgrader. Så kaldt kommer vi aldri til å bruke dem da, men et par minusgrader er nok ok. Det følger med ullsåle også. T hadde en annen variant i samme stoff i fjor og han hadde ikke gummistøvler på sommeren en gang, bare de i neopren.

Masse god bedring! Håper du får hvilt deg litt før jobb da :)
Takk!
Det får jeg =) Lillebror er trett allerede, så han får se litt film nå mens jeg somler meg til å få spist litt frokost :D

Back
Topp