Mandag 20. oktober

Joda, men greit å vite med banken og slikt, hva man kan legge seg på :)
Tror i grunnen det kommer veldig an på hva slag hus det er vi ser på. Med bare en utleieenhet vil vi nok nå maksprisen på belåning ved ca 5mill ;) Uten utleie kanskje max 3.5...
 
Hermine spiste masse sushi. Best liker hun nigiri med kun laks og ris, og masse soyasaus. Fulgte ikke med og plutselig satte hun å drakk soyasaus av skåla si :eek: :p

Etterpå gikk vi på Yoghurt Heaven, og så på "lekeland" på G-Max :p :)

Deilig kosedag. Men vesla hoster og hoster og hoster med en gang hun kommer i aktivitet. Og hun klager over vondt i hodet, og tar seg til øret :(
 
Hva driver dere med nå da? :)
Har vært hjemme med Mina, mens K og W har vært på Nordby senteret å handlet mat :)

Jeg har begynt å male kjøkkenskapene, nødvendig ;-)

Ellers så har feberen vært på rundt 39 g, og formen har vært svært varierende.
Så jeg meldte avbud til bhg samtale og foreldremøte der idag. 15 30-18 00 og kanskje jeg er smittsom. .. så da blir det ikke innkjøring før tirsdag neste uke, men men...

Middagen står i ovnen, og jeg gleder meg til å se en film å slappe av ikveld :)

Hva er planene deres da? :)

At du orker å male med en sånn form :p men godt den er bedre enn igår da hvertfall!

Hva ble det til middag? :)
 
Tror i grunnen det kommer veldig an på hva slag hus det er vi ser på. Med bare en utleieenhet vil vi nok nå maksprisen på belåning ved ca 5mill ;) Uten utleie kanskje max 3.5...
Selvsagt, men man blir litt mer dreven av å prøve seg frem tenker jeg :)
 
Besøket til T har nettopp reist!
For en god match! De lekte så fint sammen og fant ut av alt uten diskusjon og uenigheter!
Veldig koselig :)
Mannen legger lillebror nå og T skal straks på badet.
I kveld blir det squats og litt yoga på meg :)
 
At du orker å male med en sånn form :p men godt den er bedre enn igår da hvertfall!

Hva ble det til middag? :)
Ble plutselig litt piggere etter pilla hehe...

Kyllung og grønnsaker i lasagneform i ovnen også ris ved siden av.

Hvordan er det med def og dine idag da? :)
 
Ble plutselig litt piggere etter pilla hehe...

Kyllung og grønnsaker i lasagneform i ovnen også ris ved siden av.

Hvordan er det med def og dine idag da? :)

Så god middag :D er ungene i bedre form nå da? :)

Idag har vi det bra :) ungene har vært blide og dem sover søtt nå :) jeg og sambo er litt trøtte siden vi la oss litt sent igår og våkna så tidlig :p men vil ikke legge meg enda, fordi jeg må se på farmen først :D haha
 
Selvsagt, men man blir litt mer dreven av å prøve seg frem tenker jeg :)
Ja, nå har H regnet litt på det og vi kan visst betjene et lån på 4.5 uten leieinntekter når begge har inntekt. Så da har vi en peikepinne på hva vi skal se etter.

Men i det området vi ønsker finner man jo bare renoveringsobjekter til 4mill :eek:
 
Ja, nå har H regnet litt på det og vi kan visst betjene et lån på 4.5 uten leieinntekter når begge har inntekt. Så da har vi en peikepinne på hva vi skal se etter.

Men i det området vi ønsker finner man jo bare renoveringsobjekter til 4mill :eek:
Ja det er det vi ser vi også, at vi enten på belage oss på et litt mindre hus, "fjernere" beliggenhet eller noe som må pusses opp :eek:
 
Ja det er det vi ser vi også, at vi enten på belage oss på et litt mindre hus, "fjernere" beliggenhet eller noe som må pusses opp :eek:
Vi tenker jo også på at vi vil bare kjøpe hus en gang, så må være rom for å vokse som familie. Dvs 4-5 soverom :p
 
Back
Topp