Mandag 20. oktober

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Planleggingsdag i alle barnehagene her i dag, så minsten og jeg er hjemme.
Ei venninne og datra kommer kanskje en tur =)
Har ikke lagt store planer, det er endel småting som må gjøres her hjemme.
Rydding av klær og pakke bort litt som er for smått/ sommertøy osv!
Ruskete vær ute i dag, og jeg glemte å sende med T støvler på skolen :eek:
Håper det går bra!!
Ha en fin dag.
 
God morgen!
Koselig å pusle litt hjemme i høstværet da, Tea. Håper dere får en fin dag med besøk.:)

Vesla våkna 06.40, så i dag hadde vi god tid før hun og papsen måtte dra.
Jeg skal jobbe med et arbeidskrav som skal leveres på søndag, men hvor er den motivasjonen da?! :p
 
God morgen!

Hermine og pappan skal være hjemme idag.

Jeg blir også hjemme en stund.

Vi er midt inne i budrunde på huset nå, så jeg er rimelig spent og nervøs :p

Iskaldt her idag. -3 og klarvær :)
 
Kos dere hjemme idag, Fru H :)

Håper du har funnet motivasjonen Lilla-87 :p den har nok gått å gjemt seg et sted ;)

Brrrr! Kaldt hos dere Marian87! Lykke til med budrunden :D


Helloo :)
Leoh våkna 5:30 idag!! Men det var pga at jeg måtte inn til Liana.. jeg gadd ikkr stå opp før 6:30 :p men fikk gjort litt før levering idag :) blandt annet å dusje, farge øyenbryn og sminke meg!! Nå gråter/furter ikke Leoh ved levering lenger :D:D:D

Håper dere får en fin dag :)
 
God morgen!

Koselig med hjemmedag Tea :)

Lykke til med arbeidskrav Ingrid :)

Wow så spennende med budrunde Marianne! Håper dere får huset :)

Vi sov til 08.00. Koste oss med frokost og litt lek før Simone dro i bhg. Foreldrene mine kommer i dag for å passe hun mens vi andre er i Trondheim. Det kjennes litt ekstra å skulle reise fra hun denne gangen, siden gutta blir med og det blir ei ekstra natt. Men hun kommer nok til å kose seg her hjemme :) må pakke og rydde litt mens hun er i bhg for vi reiser i kveld når lillebror har fått grøt.
 
God tur til Trondheim idag Bébbe! Simone kommer nok til å storkose seg med besteforeldrene sine :D
 
Han som skal selge huset ringte banken for å sjekke om vi virkelig fikk så høyt lån :eek: :p

Ikke alle 27-åringer som har 800.000 i egenkapital kanskje ;)
 
Han som skal selge huset ringte banken for å sjekke om vi virkelig fikk så høyt lån :eek: :p

Ikke alle 27-åringer som har 800.000 i egenkapital kanskje ;)

Hehe..artig ;)
Håper dere får det for det er supert med stort hus og ekstra inntekt ved utleie :)
 
Hehe..artig ;)
Håper dere får det for det er supert med stort hus og ekstra inntekt ved utleie :)
hehe, ja, nå er budet på 8mill :eek: Men det blir spennende å se ja. Vi når maxgrensa vår på 8.1!
 
Hehe, så bra at han ringte og sjekka :p
Det er fantastisk å ha egenkapital da, det letter jo mye! :D
 
Huset gikk for 8.3 :eek: Vi måtte gi oss på 8.250.000 :oops:

Det var nok tomta og beliggenhet som gjorde utslaget på prisen, for selve huset var ikke SÅ svært og tipp topp liksom.

Litt vemodig, men også ganske letta :p Nå skal vi ut å spise sushi og kose oss litt ;)
 
Det ble kanskje litt mye for det huset ja :eek:
Men nå er dere i gang med å se etter hus da hvertfall :)
 
Ganske dyrt hus ja!! Men dere har vel tilgang til lånet om dere skulle funnet noe annet?
 
Hva driver dere med nå da? :)
Har vært hjemme med Mina, mens K og W har vært på Nordby senteret å handlet mat :)

Jeg har begynt å male kjøkkenskapene, nødvendig ;-)

Ellers så har feberen vært på rundt 39 g, og formen har vært svært varierende.
Så jeg meldte avbud til bhg samtale og foreldremøte der idag. 15 30-18 00 og kanskje jeg er smittsom. .. så da blir det ikke innkjøring før tirsdag neste uke, men men...

Middagen står i ovnen, og jeg gleder meg til å se en film å slappe av ikveld :)

Hva er planene deres da? :)
 
Det ble kanskje litt mye for det huset ja :eek:
Men nå er dere i gang med å se etter hus da hvertfall :)
Vi har jo kikket i snart 2 år da :p Men haster jo ikke, like greit å få jobb først da ;) Kanskje spare opp litt til et par måneder med evt ulønnet permisjon :p
 
Vi har jo kikket i snart 2 år da :p Men haster jo ikke, like greit å få jobb først da ;) Kanskje spare opp litt til et par måneder med evt ulønnet permisjon :p
Joda, men greit å vite med banken og slikt, hva man kan legge seg på :)
 
Back
Topp