Ikke blitt så mye søvn her pga legetime. Spørs om han holder til natta gitt.
Stakkars, hva sa legen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke blitt så mye søvn her pga legetime. Spørs om han holder til natta gitt.
Ikke så mye nytt. Hvis han har virus er det derfor antibiotikaen ikke virker. Men vi skal gi ferdig kuren likevel. Og lindre med ibux. Han er jo i grei form på dagtid.Stakkars, hva sa legen?
Ikke så mye nytt. Hvis han har virus er det derfor antibiotikaen ikke virker. Men vi skal gi ferdig kuren likevel. Og lindre med ibux. Han er jo i grei form på dagtid.
Får håpe litt søvn hjelper. Han tok kvelden 17.25!Bra han er i grei form på dagen, håper virkelig det bedrer seg snart.
Får håpe litt søvn hjelper. Han tok kvelden 17.25!
Masse god bedring til alle de små og syke barna deres![]()
Mini hadde tydeligvis drømt i går kveld for da jeg gikk på do, så stod han plutselig i gangen, begynte og gråte og sa jeg vil ikke sove mer og da var kl 23.30 ca, men så snudde han seg rundt og gikk å la seg igjen. Jeg bråvåkna 07.10 og skjønte ikke noe for var så stille her, så dette var ny rekordjeg måtte vekke han men det gikk så fint. Fikk han i barnehagen og i dag brukes dagen på å handle inn litt og ellers kose meg
![]()
Lurer på om astmaen kan være årsaken ja, hun har ikke hatt slik hoste siden vi begynte på medisin...og nå har vi jo sluttet for å se om hun ble verre...det ble hun
God bedring til hele bølingen din!![]()
Huffda stakkars liten som er så sykJeg synes det virker som hu har astma, jaHar du medisiner ti henne? Emmeth er akkurat likedan, får omtrent ikke puste på natta pga han er sååå tett,slim og han hoster, men på dagen er han nesten helt fin? Han skal undersøkes for astma og den 3 februar!
Takk, takk. Mathea kasta opp når vi kom hjem fra lege og ukeshandling og feber ar da 40.2, så hu er virkelig skrall og blir nok hjemme fra skole hele denne uka.
Jeg skal tilbake til legen på fredag og ta MANGE blodprøver fikk jeg beskjed om. Sjekkes for alt som var av sykdommer spm kunne sjekkes via BP og hormonverdier! Og spurte og om de kunne teste meg for Cøliaki og det var ingen problem![]()
God bedring til Herminemor![]()
Huff, håpe det gir seg snart!Ikke så mye nytt. Hvis han har virus er det derfor antibiotikaen ikke virker. Men vi skal gi ferdig kuren likevel. Og lindre med ibux. Han er jo i grei form på dagtid.
Huff, så slitsomt med slike dager hvor alt går galt. De små senser jo om man er stresset, og slår seg ofte vrang bare pga detJajaDet ha vøre et DRIT dag i dag!
Først å fremst så e det kaaaldt ute…også mått eg innom bokhandelen å kjøp 2 skolebøker…
også fekk eg ei vennina tell å kjør meg tell bilverkstedet, også når eg kom dit la eg merke tell at eg ha ikje mobiln min! (eg har ett sånn deksel tell mobiln, med lomma tell kort o.l) så dermed ha eg ikje førerkort, visakort, studentbevis…eg ha INGENTENG!
Men heldigvis så kjent han som tok i mot biln, meg igjen…så eg fekk nøkkeln, og sku kom innom i mårra og betal….
så eg kjørt tell bokhandelen førr å hør der om eg ha glømt den der…neiiida…
(husk på at eg va ferdig 15.15 på skola, og Fie e "vant" med å bi henta i 15.00 tia, så eg ha det travelt førr hennes del og, sian ho og e vant med å få middag i 16.00 tia)
Så kom eg på at den kansje låg i biln tell vennina mi…
Så eg kjørt heim (tell barnehagen først) starta fra byen i 15.45 tia, og va framme i barnehagen i 16.05, og vi va heijme i 16.20, dermed så va Fie sultn og suuuur, og ha nokk ont i tannebissan :/
Så ho slo seg TOTAL vrang når eg sku gje ho middag (varma et ferdig middagsglass, som eg bestandi har i skapet) men neiiiida, ho hyyyylskreik og la seg ned på golve å skreik å hulka…
så då va det fram med melk, varma litt i mikroen og paracet (ha blanda pacacetn i melka) ho drakk det, også når paraceten funka, så fekk eg i ho 2! skjeie med middag :/
Og då va klokka PLUTTSELE vørte 17.30….og barnetv begynnt (KORR VART TIA A)
så etter barnetv va det kveldsmat, ho spist då 1.5 brødskiva og litt mandarinheldigvis
også va det den store kampen på stellebordet, ente med bærsj på meg, på kleian hennes, på håndduken….etter mye om og men så vart no ongen rein og fekk pussa tennern (litt) og det va tid før kosetid framfør tv´n med kosn og sutta før legging…..
JADDA…så bærsj ho igjen…. :/ så då va den ENDÅ ein kamp på stellebordet (men gjekk litt over, ho ga opp, og leka med "hello kitty") såååå litt tell kosing, så no e ho lagt seg, og eg føl at alt vi ha gjort i dag e å krangel….syns det e så synd, førr eg syns synd i ho, når ho plages…men samtidig MÅ eg jo seff vask ho og bytt på ho, oh prøv å få i ho mat og drekka…..nåkka som ho ikje va enig i….får litt dåle samvittighet…..meeeen får sats på en beire dag i mårra <3 då e eg ferdig tidligar på skola![]()
Huff, så slitsomt med slike dager hvor alt går galt. De små senser jo om man er stresset, og slår seg ofte vrang bare pga det
Det blir sikkert en bedre dag i morgen!![]()
Mannen mistet jo stemmen i går og jeg er groggy nå. Spørs om Lillebror bare fikk litt mer utslag enn oss...Huff, håpe det gir seg snart!bra han er kvikkere på dagtid iallfall
Vet jo selv at halseverk og tetthet blir verre om natta, så er ikke så rart han sover dårlig! ...samme som Hermine, hun har vært i hundre hele dagen selv om hun var i dårlig form i natt![]()
Hvis han f.eks har fått skikkelig influensa så sitter det jo gjerne i opptil ei uke, mens dere andre bare får lightversjonenMannen mistet jo stemmen i går og jeg er groggy nå. Spørs om Lillebror bare fikk litt mer utslag enn oss...
Ja, vi er optimistiskeHvis han f.eks har fått skikkelig influensa så sitter det jo gjerne i opptil ei uke, mens dere andre bare får lightversjonen
Men nå må han vel snart bli bedre skulle man tro!![]()
Vigdis88: Greit å ha litt tid til selvstudie da. Skal se du får gjort en hel masse i dag!Så bra at Fie sov bedre i natt.
Anita87: De tennene er sneaky altså..Her er det ei tann som kom ut med spissen før jul, men den stoppa liksom opp. Uff,-7 blir celdig kaldt htbis det blåser i tillegg. Kos dere hjemme eller på treff!
Marian87: Usj, det var noe til natt. Håper dere får lada batteriene og slappa av godt i dag.God bedring til H!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så godt med en role mårrakjenn eg savn helga
Fie har 3 tenner oppe (fortenner + ei på sia a fortainna) og 4 nedeogså ha ho fått 2 jæksla oppe, de e ikje helt igjønna endå, og ho får begge samtidig, så ho plages litt med det...
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Her har det kommet 4 jeksler uten noe merkverdig besværJa herlig med rolige morgenerhehe her er det mest å gjøre i helgene
for da er alle hjemme.. i uka har jeg og Leoh halve dagen bare for oss selv <3 men koselig å ha jentene hjemme også! Kosa meg i jula når alle hadde fri
Jeksler er nok vonde å få! Har vært dem som har vært vondest hos Emira hvertfallog jeg har jo kjent hvor vondt det er når visdomstanna har vært i bevegelse
![]()
Mornmorn!
Vi har hatt ei grei natt. Vesla sov fra 18.30- 07.50 med tre tilsyn av mammaen, hvor det var nok med litt snuing, gi smokk og pakke henne godt inn i dyna.
Her finnes der ikke en DRÅPE varmtvann i kranene i dag og mannen sendte melding om at ny tank kosta 6-12.000. Fikk litt panikk først, meeeen så gikk jeg til sikringsskapet og skrudde på igjen bryteren. Sååehh..HVA skulle mannen gjort uten sin handywoman?!
![]()
Nå har vi spist frokost og kosa oss.Godt med en sløv dag. Vet ikke om jeg skal levere lilleJen hos dm i noen timer eller om vi går for rolig dag hjemme. Vi får se!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app