Ha en fin mandag du og
Kjedelig å ikke komme seg på barseltreffet da.![]()
Takk
Ja kjedelig er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin mandag du og
Kjedelig å ikke komme seg på barseltreffet da.![]()
Jeg ble sliten av å leseJajaDet ha vøre et DRIT dag i dag!
Først å fremst så e det kaaaldt ute…også mått eg innom bokhandelen å kjøp 2 skolebøker…
også fekk eg ei vennina tell å kjør meg tell bilverkstedet, også når eg kom dit la eg merke tell at eg ha ikje mobiln min! (eg har ett sånn deksel tell mobiln, med lomma tell kort o.l) så dermed ha eg ikje førerkort, visakort, studentbevis…eg ha INGENTENG!
Men heldigvis så kjent han som tok i mot biln, meg igjen…så eg fekk nøkkeln, og sku kom innom i mårra og betal….
så eg kjørt tell bokhandelen førr å hør der om eg ha glømt den der…neiiida…
(husk på at eg va ferdig 15.15 på skola, og Fie e "vant" med å bi henta i 15.00 tia, så eg ha det travelt førr hennes del og, sian ho og e vant med å få middag i 16.00 tia)
Så kom eg på at den kansje låg i biln tell vennina mi…
Så eg kjørt heim (tell barnehagen først) starta fra byen i 15.45 tia, og va framme i barnehagen i 16.05, og vi va heijme i 16.20, dermed så va Fie sultn og suuuur, og ha nokk ont i tannebissan :/
Så ho slo seg TOTAL vrang når eg sku gje ho middag (varma et ferdig middagsglass, som eg bestandi har i skapet) men neiiiida, ho hyyyylskreik og la seg ned på golve å skreik å hulka…
så då va det fram med melk, varma litt i mikroen og paracet (ha blanda pacacetn i melka) ho drakk det, også når paraceten funka, så fekk eg i ho 2! skjeie med middag :/
Og då va klokka PLUTTSELE vørte 17.30….og barnetv begynnt (KORR VART TIA A)
så etter barnetv va det kveldsmat, ho spist då 1.5 brødskiva og litt mandarinheldigvis
også va det den store kampen på stellebordet, ente med bærsj på meg, på kleian hennes, på håndduken….etter mye om og men så vart no ongen rein og fekk pussa tennern (litt) og det va tid før kosetid framfør tv´n med kosn og sutta før legging…..
JADDA…så bærsj ho igjen…. :/ så då va den ENDÅ ein kamp på stellebordet (men gjekk litt over, ho ga opp, og leka med "hello kitty") såååå litt tell kosing, så no e ho lagt seg, og eg føl at alt vi ha gjort i dag e å krangel….syns det e så synd, førr eg syns synd i ho, når ho plages…men samtidig MÅ eg jo seff vask ho og bytt på ho, oh prøv å få i ho mat og drekka…..nåkka som ho ikje va enig i….får litt dåle samvittighet…..meeeen får sats på en beire dag i mårra <3 då e eg ferdig tidligar på skola![]()
hehe, er ikke mye som minner om sykdom her altså, hun er ikke snørrete engang på dagtidKjipt at hun skal være SÅ plaget på natta så hun må være inne/hjemme på dagen
Nå sover hun ute, så får vi se om hun hoster fælt eller om det går bra. For i såfall blir det bhg i morra
![]()
Natta hadde vært så slitsom at jeg syntes ikke det var rettferdig ovenfor henne at hun skulle "på jobb" der med alt stresset og presset som er i bhg. I tillegg ville jeg ikke at hun skulle sitte ute i snøen i -7 med den hosten hun harJeg har sendt barna i bhg om formen har vært som ellers og ingen feberog heller sagt at de skal ringe meg om det blir for slitsomt for dem
typisk her også at snørr og hosting kommer på natta og morgen/formiddag!
![]()
Jada, hun brukte 20 minutter på den ene bilen mens jeg vasket alt det andre
Så bra at tegnebrettet var en hit![]()
![]()
Hermine har tegna i ett siden lørdag, like ivrig hver gang hun oppdager at det er derHun tegner det helt svart med de magnetene som fulgte med
![]()
JajaDet ha vøre et DRIT dag i dag!
Først å fremst så e det kaaaldt ute…også mått eg innom bokhandelen å kjøp 2 skolebøker…
også fekk eg ei vennina tell å kjør meg tell bilverkstedet, også når eg kom dit la eg merke tell at eg ha ikje mobiln min! (eg har ett sånn deksel tell mobiln, med lomma tell kort o.l) så dermed ha eg ikje førerkort, visakort, studentbevis…eg ha INGENTENG!
Men heldigvis så kjent han som tok i mot biln, meg igjen…så eg fekk nøkkeln, og sku kom innom i mårra og betal….
så eg kjørt tell bokhandelen førr å hør der om eg ha glømt den der…neiiida…
(husk på at eg va ferdig 15.15 på skola, og Fie e "vant" med å bi henta i 15.00 tia, så eg ha det travelt førr hennes del og, sian ho og e vant med å få middag i 16.00 tia)
Så kom eg på at den kansje låg i biln tell vennina mi…
Så eg kjørt heim (tell barnehagen først) starta fra byen i 15.45 tia, og va framme i barnehagen i 16.05, og vi va heijme i 16.20, dermed så va Fie sultn og suuuur, og ha nokk ont i tannebissan :/
Så ho slo seg TOTAL vrang når eg sku gje ho middag (varma et ferdig middagsglass, som eg bestandi har i skapet) men neiiiida, ho hyyyylskreik og la seg ned på golve å skreik å hulka…
så då va det fram med melk, varma litt i mikroen og paracet (ha blanda pacacetn i melka) ho drakk det, også når paraceten funka, så fekk eg i ho 2! skjeie med middag :/
Og då va klokka PLUTTSELE vørte 17.30….og barnetv begynnt (KORR VART TIA A)
så etter barnetv va det kveldsmat, ho spist då 1.5 brødskiva og litt mandarinheldigvis
også va det den store kampen på stellebordet, ente med bærsj på meg, på kleian hennes, på håndduken….etter mye om og men så vart no ongen rein og fekk pussa tennern (litt) og det va tid før kosetid framfør tv´n med kosn og sutta før legging…..
JADDA…så bærsj ho igjen…. :/ så då va den ENDÅ ein kamp på stellebordet (men gjekk litt over, ho ga opp, og leka med "hello kitty") såååå litt tell kosing, så no e ho lagt seg, og eg føl at alt vi ha gjort i dag e å krangel….syns det e så synd, førr eg syns synd i ho, når ho plages…men samtidig MÅ eg jo seff vask ho og bytt på ho, oh prøv å få i ho mat og drekka…..nåkka som ho ikje va enig i….får litt dåle samvittighet…..meeeen får sats på en beire dag i mårra <3 då e eg ferdig tidligar på skola![]()
Her har det kommet 4 jeksler uten noe merkverdig besvær
Hun plages mye mer med søvnen i perioder med store utviklingssprang![]()
Natta hadde vært så slitsom at jeg syntes ikke det var rettferdig ovenfor henne at hun skulle "på jobb" der med alt stresset og presset som er i bhg. I tillegg ville jeg ikke at hun skulle sitte ute i snøen i -7 med den hosten hun harSå derfor ble vi hjemme, så kanskje vi kan forhindre en verre forkjølelse og feber
![]()
Jeg ble sliten av å lese![]()
Hehe!
Håper du får en roligere dag i morgen!!!
Hvem er du? Har du barn født i sept 2012? Bare tenker at jeg kan ikke huske deg fra tidligere, og det er jo tross alt et terminforum... just wondering...
mamma'n til Emilie ♡