Ja han liker den godt. Det var først i dag han hoppet skikkelig slik at begge bena var i lufta samtidigNydelige kenguru-Eskilhehe deilig å ha en trampoline dem kan få ut litt energi på
![]()
Surfer mobilt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han liker den godt. Det var først i dag han hoppet skikkelig slik at begge bena var i lufta samtidigNydelige kenguru-Eskilhehe deilig å ha en trampoline dem kan få ut litt energi på
![]()
Ja, hu er så tålmodig og rolig med barna
Hu løper rundt i hagen og koser seg, men er så forsiktig når hu løper rundt barna
Er så glad i henneBeste Selmavofsen som fins. Like snill som hu er stor
Den 13 juni blir hu 8 mnder
•☆Tastedingsen☆•
Skriver mer senereNå skal vi ut igjen. Noen bilder av mini-familien
![]()
Hermine har vært tørr inne i bhg idaglitt våt bleie da de kom inn, men det er som forventet. Da jeg henta henne var bleia tørr så vi tissa på do og tok truse på før vi gikk hjem. Trusa er tørr og hun sier ifra når hun må tisse
Veeeldig stolt mamma![]()
![]()
Jeg har fått svar på blodprøvene mine. Har/har hatt en atypisk lungebetennelse som gir utslag på lunger og allmenntilstanden ;-) Man kan visst være slapp i ukesvis og det stemmer jo. Det var usikkert hvilken effekt det har å påbegynne antibiotikakur når det er gått mer enn 2 uker siden symptomene oppsto så jeg dropper kur siden jeg tåler antibiotika så dårlig.
Greit å få vite at NOE er som det ikke stemmer i kroppen, så jeg ikke bare var utslitt av å være mamma![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er godt å slippe bleiene, både for liten og storHurra!!! SuuuperbraDeilig å få hun tørr.
Driver med W vi nå, men tar nok ikke M før neste sommer tenker jeg.Er litt "jobb" og tiltak og hehe...
Vil det mest sannsynlig gå over av seg selv eller? Håper du slipper en kur. Er noe dritt
God bedring![]()

Ja han liker den godt. Det var først i dag han hoppet skikkelig slik at begge bena var i lufta samtidig
Surfer mobilt!

De som er litt mindre er så utrolig fine!!!Ja da skal du se han hopper og spretter masse iløpet av sommerenmamma vil kjøpe en ny trampoline til å ha i hagen dems.. for den dem har fra før er såå stor og et nytt nett koster nesten like mye som en ny (litt mindre) trampoline med nett
![]()

Hahaha, herlig!Det var varmt på bytur i dag :-o
Etter en is måtte minsten kjøle seg ned litt!
Vis vedlegget 63830
Tørst var han og
Vis vedlegget 63831
Vi har vært ute omtrent i hele dag. Lyt småbrente enda vi smurte godt og til skyggepauser. Jeg har også fått klippet gresset mens gutta lekte ute.
Lillebror slokna kjapt kl 19, T bader nå og skal spise før han også legger seg.
I kveld skal jeg bake kake til sommeravslutning i Bhg i morgen! Ett eller annet melkefritt. Tror jeg har det som trengs til en vanlig sjokoladekake. Men det blir sikkert mange slike langpanner der
Surfer mobilt!

Vakker du er med tøffe negler og fin tightshehe.. søt gutt og dyr har du også
likte godt t-skjorta til Emmeth
Hvordan er det med gutten din? Og deg? Og resten av familien?
Mulig du har skrevet det lenger ut i tråden, men så langt har jeg ikke kommet i lesinga?![]()
Den 14 juni blir Leoh 8 mndhahaha..
Høres ut som en fantastisk hund![]()
Takk
Bodyen hans er kjøpt i fjor sommer, bruker fortsatt str 80/86 så noe n goder er det med og være liten og
Hehe, går fint med oss og endelig er henvisningen framme på ahus. Blei sendt via postbud 2 ganger og blei fakset over idag og, men får ikke vite noe om blodprøvesvarene hans over tlf. Veldig frustrerende så jeg må vente til han får time på ahus før vi får beskjed
•☆Tastedingsen☆•
Hihi, så gøy
Jevngamle de da
Ja, det er hu virkelig og
Snill, tålmodig, kosete og glad i unga
•☆Tastedingsen☆•
Det ble oppdaget på antistoffprøvene.Greit å vite da, og greit å klare seg uten antibiotika.
Hva ser man på på blodprøvene da?
H er superflink!!!
Surfer mobilt!

Den var kjempe finjeg savner noe gult til Leoh..hehe..
Da håper jeg virkelig at timen kommer raskt da! Siden dere har måtte vente mye lenger enn planlagt![]()
Fikk en stor unnskyldning fra legekontoret idag, så fornøyd med det
Men var som de sa både på sykehuset og hos legen at det må sjekkes snarest, så er nervøs. Og vil bli ferdig med det fortest mulig.
•☆Tastedingsen☆•