Mandag 2.juni

Nydelige kenguru-Eskil :D hehe deilig å ha en trampoline dem kan få ut litt energi på ;):D
Ja han liker den godt. Det var først i dag han hoppet skikkelig slik at begge bena var i lufta samtidig :)

Surfer mobilt!

Ja, hu er så tålmodig og rolig med barna:)
Hu løper rundt i hagen og koser seg, men er så forsiktig når hu løper rundt barna:)
Er så glad i henne:) Beste Selmavofsen som fins. Like snill som hu er stor:D:D Den 13 juni blir hu 8 mnder:)

•☆Tastedingsen☆•

Den 14 juni blir Leoh 8 mnd :P hahaha..

Høres ut som en fantastisk hund:D

Hermine har vært tørr inne i bhg idag :D litt våt bleie da de kom inn, men det er som forventet. Da jeg henta henne var bleia tørr så vi tissa på do og tok truse på før vi gikk hjem. Trusa er tørr og hun sier ifra når hun må tisse :)
Veeeldig stolt mamma ;) :P

Jeg har fått svar på blodprøvene mine. Har/har hatt en atypisk lungebetennelse som gir utslag på lunger og allmenntilstanden ;-) Man kan visst være slapp i ukesvis og det stemmer jo. Det var usikkert hvilken effekt det har å påbegynne antibiotikakur når det er gått mer enn 2 uker siden symptomene oppsto så jeg dropper kur siden jeg tåler antibiotika så dårlig.
Greit å få vite at NOE er som det ikke stemmer i kroppen, så jeg ikke bare var utslitt av å være mamma :P ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner godt du er stolt av jenta di!:D kjempe flink er hun;)

Veldig bra at du har fått svar og at det "bare" har vært en sykdom som har vært grunnen til at du har vært så sliten! Da blir nok formen bedre snart:D

Hurra!!! Suuuperbra :-) Deilig å få hun tørr.
Driver med W vi nå, men tar nok ikke M før neste sommer tenker jeg. :-) Er litt "jobb" og tiltak og hehe...

Vil det mest sannsynlig gå over av seg selv eller? Håper du slipper en kur. Er noe dritt :(

God bedring :-)
Ja, det er godt å slippe bleiene, både for liten og stor :)
Syntes det var godt å starte nå siden hun virket så klar ;) Spesielt siden vi skal reise til syden, greit å ha øvd en stund før det!

Men skjønner godt du tar ett barn om gangen, for det krever mye jobb ja!

Ja, hadde jeg gått til legen for 1 måned siden ville jeg nok fått antibiotika da og blitt fort bedre,nå må jeg bare vente på at det skal gå over av seg selv ;)

Skjønner godt du er stolt av jenta di!:D kjempe flink er hun;)

Veldig bra at du har fått svar og at det "bare" har vært en sykdom som har vært grunnen til at du har vært så sliten! Da blir nok formen bedre snart:D
Jepp! Veldig godt å kunne skylde på noe ;) at det ikke bare er syt :p

Ja han liker den godt. Det var først i dag han hoppet skikkelig slik at begge bena var i lufta samtidig :)

Surfer mobilt!

Ja da skal du se han hopper og spretter masse iløpet av sommeren:D mamma vil kjøpe en ny trampoline til å ha i hagen dems.. for den dem har fra før er såå stor og et nytt nett koster nesten like mye som en ny (litt mindre) trampoline med nett:eek:

Det var varmt på bytur i dag :-o
Etter en is måtte minsten kjøle seg ned litt!
ImageUploadedByBV Forum1401730866.588329.jpg

Tørst var han og :-p
ImageUploadedByBV Forum1401730880.417441.jpg

Vi har vært ute omtrent i hele dag. Lyt småbrente enda vi smurte godt og til skyggepauser. Jeg har også fått klippet gresset mens gutta lekte ute.
Lillebror slokna kjapt kl 19, T bader nå og skal spise før han også legger seg.
I kveld skal jeg bake kake til sommeravslutning i Bhg i morgen! Ett eller annet melkefritt. Tror jeg har det som trengs til en vanlig sjokoladekake. Men det blir sikkert mange slike langpanner der :-p

Surfer mobilt!

Ja da skal du se han hopper og spretter masse iløpet av sommeren:D mamma vil kjøpe en ny trampoline til å ha i hagen dems.. for den dem har fra før er såå stor og et nytt nett koster nesten like mye som en ny (litt mindre) trampoline med nett:eek:
De som er litt mindre er så utrolig fine!!! :D jeg håper vi kan få råd til å ha en slik på hytta! :)

Det var varmt på bytur i dag :-o
Etter en is måtte minsten kjøle seg ned litt!
Vis vedlegget 63830

Tørst var han og :-p
Vis vedlegget 63831

Vi har vært ute omtrent i hele dag. Lyt småbrente enda vi smurte godt og til skyggepauser. Jeg har også fått klippet gresset mens gutta lekte ute.
Lillebror slokna kjapt kl 19, T bader nå og skal spise før han også legger seg.
I kveld skal jeg bake kake til sommeravslutning i Bhg i morgen! Ett eller annet melkefritt. Tror jeg har det som trengs til en vanlig sjokoladekake. Men det blir sikkert mange slike langpanner der :-p

Surfer mobilt!
Hahaha, herlig! :D Ikke bare min unge som drikker sølevann som badevann? :p Nam-nam!

Vi skal ha åpen dag i bhg på torsdag. Jeg er i kaféen, men blir å bake noe å ta med til Hermine. Forventer ikke at det er noe hun kan spise der :p men på lista skulle folk enten bake sjokoladekake eller kremkake, så blir endel sjokoladekaker kan jeg tenke meg ;)

Surfer mobilt!
Så flink han er :D

Her letter bare en fot når hun hopper :p

Vakker du er med tøffe negler og fin tights:D hehe.. søt gutt og dyr har du også;) likte godt t-skjorta til Emmeth:D

Hvordan er det med gutten din? Og deg? Og resten av familien? :P:)
Mulig du har skrevet det lenger ut i tråden, men så langt har jeg ikke kommet i lesinga?:P

Takk;)
Bodyen hans er kjøpt i fjor sommer, bruker fortsatt str 80/86 så noe n goder er det med og være liten og;)

Hehe, går fint med oss og endelig er henvisningen framme på ahus. Blei sendt via postbud 2 ganger og blei fakset over idag og, men får ikke vite noe om blodprøvesvarene hans over tlf. Veldig frustrerende så jeg må vente til han får time på ahus før vi får beskjed:confused:

•☆Tastedingsen☆•

De som er litt mindre er så utrolig fine!!! :D jeg håper vi kan få råd til å ha en slik på hytta! :)

Ja så små barn trenger ikke så store greiene:) dem kjøpte en diger når jeg bodde hjemme, siden vi var to store barn og to små :P

men for 2 år siden datt Emira ned fra den når hun skulle prøve sammen med søsteren min:( vi ble såååå redde for hun lå bare på gresset å kveilet seg uten lyd:eek: men hun hadde "bare" slått ut pusten og hadde ikke noe vondt senere! (Heldigvis).. Såååeh, da har vi ikke testet noe mer uten nett! Var sykt fort gjort! Selvom hun var sammen med en som passet på lissom:confused:

Den 14 juni blir Leoh 8 mnd :P hahaha..

Høres ut som en fantastisk hund:D

Hihi, så gøy;)
Jevngamle de da:D

Ja, det er hu virkelig og:rolleyes:
Snill, tålmodig, kosete og glad i unga:)

•☆Tastedingsen☆•

Takk;)
Bodyen hans er kjøpt i fjor sommer, bruker fortsatt str 80/86 så noe n goder er det med og være liten og;)

Hehe, går fint med oss og endelig er henvisningen framme på ahus. Blei sendt via postbud 2 ganger og blei fakset over idag og, men får ikke vite noe om blodprøvesvarene hans over tlf. Veldig frustrerende så jeg må vente til han får time på ahus før vi får beskjed:confused:

•☆Tastedingsen☆•

Den var kjempe fin:D jeg savner noe gult til Leoh..hehe..

Da håper jeg virkelig at timen kommer raskt da! Siden dere har måtte vente mye lenger enn planlagt:confused:

Hihi, så gøy;)
Jevngamle de da:D

Ja, det er hu virkelig og:rolleyes:
Snill, tålmodig, kosete og glad i unga:)

•☆Tastedingsen☆•

Hihi jaaa:D

Hun er jo såååå fin! Jeg digger store hunder:) de er så gode og bamsete:P:D hehe.. deilig å ha en så snill hund i såå ung alder!:)

Greit å vite da, og greit å klare seg uten antibiotika.
Hva ser man på på blodprøvene da?
H er superflink!!!

Surfer mobilt!
Det ble oppdaget på antistoffprøvene.

Hun sa at jeg har eller nylig har hatt en mycoplasma infeksjon og at det var en atypisk bakterie som gir luftveisplager og redusert allmenntilstand. Det er en bakterie uten cellevegg, som ofte overlever antibiotika bra...så det forklarer jo hvorfor antibiotika ofte ikke virker likevel med mindre man får det fort.

Jeg hadde hoste i påska, og fikk cosylan for den da. Men det falt meg ikke inn at det kunne være noe mer enn vanlig influensa :p

Last edited:
Den var kjempe fin:D jeg savner noe gult til Leoh..hehe..

Da håper jeg virkelig at timen kommer raskt da! Siden dere har måtte vente mye lenger enn planlagt:confused:

Fikk en stor unnskyldning fra legekontoret idag, så fornøyd med det:)
Men var som de sa både på sykehuset og hos legen at det må sjekkes snarest, så er nervøs. Og vil bli ferdig med det fortest mulig.

•☆Tastedingsen☆•

Fikk en stor unnskyldning fra legekontoret idag, så fornøyd med det:)
Men var som de sa både på sykehuset og hos legen at det må sjekkes snarest, så er nervøs. Og vil bli ferdig med det fortest mulig.

•☆Tastedingsen☆•

Tror jeg kjøpte den på h&m. Kjøpte 3 forskjellige:) en i hvit, gul og blå med Mickey mus og pluto på:) besteste søteste vennene som fins:):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•

Back
Topp