Mandag 2.juni

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo-hallo!
Minsten våkna før 5.30, men vi sløvet litt med flaska i senga :)
Ikke så mye planer i dag, skulle handlet litt. Gå tur når han skal sove kanskje :)
Ha en fin dag !

Surfer mobilt!

Hallo-hallo!
Minsten våkna før 5.30, men vi sløvet litt med flaska i senga :)
Ikke så mye planer i dag, skulle handlet litt. Gå tur når han skal sove kanskje :)
Ha en fin dag !

Surfer mobilt!
Tidlig oppe han og.. hehe...
Dere koste dere masse igår?
Deilig med en rolig dag også :-) kos dere!

God mor'n!
Tidlig morgen hos dere Fru H. Sikkert godt med litt sløving i senga da.:) Kjekt å være tidlig oppe når det er så fint vær da!

Jeg og mannen sov til 07.20, Jenny ble vekt 07.45. Hun er hos dm og jeg grubler litt på den forberedebde oppgava til muntlig eksamen - mens jeg sitter på bv.;)
Nydelig vær her også i dag! Skal ta med kaffekoppen ut på trappa og bli sittende der resten av dagen, tror jeg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1401692447015.jpg
    1401692447015.jpg
    52,3 KB · Visninger: 13
Vi har hatt en god natt. W våknet 5.30, men jeg fikk sove til 8.20. Da holdt jeg på å bli gal av den terror flua som suste rundt i ansiktet mitt :mad::mad:
Drømte om 3 store krokodiller som var inne i huset her, og drev med den redningsaksjonen her. Så det var greit å våkne haha..

Mulig vi drar til Rottneros Parken igjen idag. Er så idyllisk og flott der ♡

Kos dere jenter :-)

Her er det sommermorgen!
Vis vedlegget 63727
Frokost, kaffe og trampoline ute før kl 9 :)

Surfer mobilt!

Hehe, fin hoppe-gutt du har:D
Emmeth har og akkurat hoppa lirt fra seg på trampolinen:)

•☆Tastedingsen☆•

God morgen:)
I helga blei jeg ferdig med og beise verandagulvet:)
Jentene var hos svigermor fra fredag til søndag og jeg har kost meg i hagen med litt luking, klipping av gress og kos med Emmeth. Var på familiemiddag hos svigers på lørdag.
Koselig med grillmat og godt selskap.
Ellers har jeg fått laga meg nye nails.

Supert sommervær, allerede over 20 grader i skyggen:D slenger med noen bilder og en såkalt selfie:D
Ha en fin dag folkens:)
1401693065787.jpg
1401693093837.jpg
1401693119257.jpg
1401693155251.jpg
1401693196007.jpg
1401693222417.jpg
1401693289508.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Vi har hatt en god natt. W våknet 5.30, men jeg fikk sove til 8.20. Da holdt jeg på å bli gal av den terror flua som suste rundt i ansiktet mitt :mad::mad:
Drømte om 3 store krokodiller som var inne i huset her, og drev med den redningsaksjonen her. Så det var greit å våkne haha..

Mulig vi drar til Rottneros Parken igjen idag. Er så idyllisk og flott der ♡

Kos dere jenter :-)
Slitsomt med fluer og krokodiller!! Enig med deg: helt sikkert like greir å våkne når det er sånn det skal være!
Kos dere i parken!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jentene var hos svigermor fra fredag til søndag og jeg har kost meg i hagen med litt luking, klipping av gress og kos med Emmeth. Var på familiemiddag hos svigers på lørdag.

Supert sommervær, allerede over 20 grader i skyggen:D slenger med noen bilder og en såkalt selfie:D
Vis vedlegget 63738
Vis vedlegget 63739
Vis vedlegget 63740
Vis vedlegget 63741
Vis vedlegget 63742
Vis vedlegget 63743
Vis vedlegget 63744

•☆Tastedingsen☆•
så herlig bilde av Emmeth som får seg en real hundevask :rolleyes: Er de gode venner de to? Ser sånn ut :D

Hallo :)

GJETT om det var stolt jente som idag kunne fortelle i bhg at hun "ikke bleia på, baaaare trusa" :D ;)

Jeg er veldig spent på hvordan det blir å gå i bhg!!! :) Men hun virket iallfall veldig fornøyd ved å være tilbake, og gråt ikke da jeg gikk :)

Da er jeg tilbake på Uit, litt vemodig når sola skinner og det endelig er ordentlig vårvær men man kan ikke ta fri bare pga godt vær heller :P

Bare 4 uker igjen til ferie da, så nå må jeg henge i! I morgen skal bhg på gårdstur, og jeg blir med for å kjøre dit. De sikrer ikke barna i bilstol på bussen, selv om den skal kjøre i 80-sonen :mad: Fester bare ungene, selv de aller minste, med setebeltet. Så det er uaktuelt å la Hermine reise med bussen! Da tar jeg heller fri og blir med!

Hallo :)

GJETT om det var stolt jente som idag kunne fortelle i bhg at hun "ikke bleia på, baaaare trusa" :D ;)

Jeg er veldig spent på hvordan det blir å gå i bhg!!! :) Men hun virket iallfall veldig fornøyd ved å være tilbake, og gråt ikke da jeg gikk :)

Da er jeg tilbake på Uit, litt vemodig når sola skinner og det endelig er ordentlig vårvær men man kan ikke ta fri bare pga godt vær heller :P

Bare 4 uker igjen til ferie da, så nå må jeg henge i! I morgen skal bhg på gårdstur, og jeg blir med for å kjøre dit. De sikrer ikke barna i bilstol på bussen, selv om den skal kjøre i 80-sonen :mad: Fester bare ungene, selv de aller minste, med setebeltet. Så det er uaktuelt å la Hermine reise med bussen! Da tar jeg heller fri og blir med!
Jeg kjørte T til skitur da de skulle ta maxitaxi og selskapet mente det var sikrere uten stol og nektet å ta med stol :-o

Surfer mobilt!

Vis vedlegget 63738
Vis vedlegget 63739
Vis vedlegget 63740
Vis vedlegget 63741
Vis vedlegget 63742
Vis vedlegget 63743
Vis vedlegget 63744

•☆Tastedingsen☆•
Så pen du er!
Alt bra med Emmeth?

Surfer mobilt!

Jeg kjørte T til skitur da de skulle ta maxitaxi og selskapet mente det var sikrere uten stol og nektet å ta med stol :-o

Surfer mobilt!
Ikke sant. Jeg tror det rett og slett er latskap. De orker ikke å bruke tid på å feste alle stolene, og så feste alle barna...Hermine kunne jo fint ha sittet i en bakovervendt babystol,og den festes jo lett som bare det med trepunktsele. Jeg orker ikke å gjøre noen stor sak ut av det i år, men om jeg ikke har muligheten til å være med selv neste år så må jeg høre om det ikke er flere foreldre som reagerer på at de små sitter utsikret.

Hun som var på jobb i morges sa bare (med et sukk) at nå hadde de ikke lov til å ha barna på fanget lengre :eek: Så de måtte sitte en voksen ved siden av hvert småbarn når de satt i sele...

så herlig bilde av Emmeth som får seg en real hundevask :rolleyes: Er de gode venner de to? Ser sånn ut :D

De 2 er bestevenner, ingen tvil om det:D
Hvis Selma ligger i buret og sover, så lukker Emmeth henne ut for hu skal ikke ligge i buret, men sammen med han på gulvet:rolleyes:;):)

Får seg en skikkelig hundevask hver dag, det må til:):cool:

•☆Tastedingsen☆•

Ikke sant. Jeg tror det rett og slett er latskap. De orker ikke å bruke tid på å feste alle stolene, og så feste alle barna...Hermine kunne jo fint ha sittet i en bakovervendt babystol,og den festes jo lett som bare det med trepunktsele. Jeg orker ikke å gjøre noen stor sak ut av det i år, men om jeg ikke har muligheten til å være med selv neste år så må jeg høre om det ikke er flere foreldre som reagerer på at de små sitter utsikret.

Hun som var på jobb i morges sa bare (med et sukk) at nå hadde de ikke lov til å ha barna på fanget lengre :eek: Så de måtte sitte en voksen ved siden av hvert småbarn når de satt i sele...
Det var kun jeg som reagerte på 5-åringer usikret i maxi taxi i år hvertfall. Han har fått kjøre bybussen, det gjør jo vi og uten sete. Og stor rutebuss til fjellet... Ikke da han var så liten da.. Men taxi blir mer som bil for meg!

Surfer mobilt!

Så pen du er!
Alt bra med Emmeth?

Surfer mobilt!

Hahah, nei, hater bilder av meg selv, men Tuuusen takk for det søta:rolleyes::)

Emmeth sliter ennå, men humøret er da litt bedre. Prata med ahus igjen idag og ikke mottatt noe henvisning på tross av at det blei sendt med bud igjen den 28 mai, samt blodprøvesvar.

Så legesekretæren fra legen skulle sende det til ahus med faks i stedet nå. Prata med henne for ei halvtime sia. Jeg kunne desverre ikke få svar på hva blodprøvesvarene tilsa:(:confused: Den informasjonen hadde hu ikke lov til og utgi. Æsj, hater og gå og vente sånn.. Frustrerende... Heldigvis skjer det noe nå:)

Hvordan er formen din og når skal du til legen igjen?

•☆Tastedingsen☆•

Det var kun jeg som reagerte på 5-åringer usikret i maxi taxi i år hvertfall. Han har fått kjøre bybussen, det gjør jo vi og uten sete. Og stor rutebuss til fjellet... Ikke da han var så liten da.. Men taxi blir mer som bil for meg!

Surfer mobilt!
rutebuss har ikke jeg heller noe imot, men når turbussen skal ut i 80-sonen da vil jeg at hun skal være sikret. Et så lite barn i trepunktsele kan jo kveles ved en bråbrems...da er det nesten bedre at de sitter løs!

De 2 er bestevenner, ingen tvil om det:D
Hvis Selma ligger i buret og sover, så lukker Emmeth henne ut for hu skal ikke ligge i buret, men sammen med han på gulvet:rolleyes:;):)

Får seg en skikkelig hundevask hver dag, det må til:):cool:

•☆Tastedingsen☆•
så herlig da :D
Er hun like rolig som hun ser ut til? Store hunder kan jo ofte være mye mer "stabil" i lynnet enn små hunder, det har iallfall vi fått erfare ;) :P

Back
Topp