Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kooos og sommer ♡Her er det sommermorgen!
Vis vedlegget 63727
Frokost, kaffe og trampoline ute før kl 9
Surfer mobilt!
Tidlig oppe han og.. hehe...Hallo-hallo!
Minsten våkna før 5.30, men vi sløvet litt med flaska i senga
Ikke så mye planer i dag, skulle handlet litt. Gå tur når han skal sove kanskje![]()
Ha en fin dag !
Surfer mobilt!
Herlig å starte dagen ute altså. Det har vi gjort lite på sommeren!Kooos og sommer ♡
Her er det sommermorgen!
Vis vedlegget 63727
Frokost, kaffe og trampoline ute før kl 9
Surfer mobilt!

Slitsomt med fluer og krokodiller!! Enig med deg: helt sikkert like greir å våkne når det er sånn det skal være!Vi har hatt en god natt. W våknet 5.30, men jeg fikk sove til 8.20. Da holdt jeg på å bli gal av den terror flua som suste rundt i ansiktet mitt
Drømte om 3 store krokodiller som var inne i huset her, og drev med den redningsaksjonen her. Så det var greit å våkne haha..
Mulig vi drar til Rottneros Parken igjen idag. Er så idyllisk og flott der ♡
Kos dere jenter![]()
så herlig bilde av Emmeth som får seg en real hundevaskGod morgen
I helga blei jeg ferdig med og beise verandagulvet
Jentene var hos svigermor fra fredag til søndag og jeg har kost meg i hagen med litt luking, klipping av gress og kos med Emmeth. Var på familiemiddag hos svigers på lørdag.
Koselig med grillmat og godt selskap.
Ellers har jeg fått laga meg nye nails.
Supert sommervær, allerede over 20 grader i skyggenslenger med noen bilder og en såkalt selfie
Ha en fin dag folkens
Vis vedlegget 63738
Vis vedlegget 63739
Vis vedlegget 63740
Vis vedlegget 63741
Vis vedlegget 63742
Vis vedlegget 63743
Vis vedlegget 63744
•☆Tastedingsen☆•
Jeg kjørte T til skitur da de skulle ta maxitaxi og selskapet mente det var sikrere uten stol og nektet å ta med stol :-oHallo
GJETT om det var stolt jente som idag kunne fortelle i bhg at hun "ikke bleia på, baaaare trusa"![]()
Jeg er veldig spent på hvordan det blir å gå i bhg!!!Men hun virket iallfall veldig fornøyd ved å være tilbake, og gråt ikke da jeg gikk
Da er jeg tilbake på Uit, litt vemodig når sola skinner og det endelig er ordentlig vårvær men man kan ikke ta fri bare pga godt vær heller
Bare 4 uker igjen til ferie da, så nå må jeg henge i! I morgen skal bhg på gårdstur, og jeg blir med for å kjøre dit. De sikrer ikke barna i bilstol på bussen, selv om den skal kjøre i 80-sonenFester bare ungene, selv de aller minste, med setebeltet. Så det er uaktuelt å la Hermine reise med bussen! Da tar jeg heller fri og blir med!
Så pen du er!God morgen
I helga blei jeg ferdig med og beise verandagulvet
Jentene var hos svigermor fra fredag til søndag og jeg har kost meg i hagen med litt luking, klipping av gress og kos med Emmeth. Var på familiemiddag hos svigers på lørdag.
Koselig med grillmat og godt selskap.
Ellers har jeg fått laga meg nye nails.
Supert sommervær, allerede over 20 grader i skyggenslenger med noen bilder og en såkalt selfie
Ha en fin dag folkens
Vis vedlegget 63738
Vis vedlegget 63739
Vis vedlegget 63740
Vis vedlegget 63741
Vis vedlegget 63742
Vis vedlegget 63743
Vis vedlegget 63744
•☆Tastedingsen☆•
Ikke sant. Jeg tror det rett og slett er latskap. De orker ikke å bruke tid på å feste alle stolene, og så feste alle barna...Hermine kunne jo fint ha sittet i en bakovervendt babystol,og den festes jo lett som bare det med trepunktsele. Jeg orker ikke å gjøre noen stor sak ut av det i år, men om jeg ikke har muligheten til å være med selv neste år så må jeg høre om det ikke er flere foreldre som reagerer på at de små sitter utsikret.Jeg kjørte T til skitur da de skulle ta maxitaxi og selskapet mente det var sikrere uten stol og nektet å ta med stol :-o
Surfer mobilt!
så herlig bilde av Emmeth som får seg en real hundevaskEr de gode venner de to? Ser sånn ut
![]()
Det var kun jeg som reagerte på 5-åringer usikret i maxi taxi i år hvertfall. Han har fått kjøre bybussen, det gjør jo vi og uten sete. Og stor rutebuss til fjellet... Ikke da han var så liten da.. Men taxi blir mer som bil for meg!Ikke sant. Jeg tror det rett og slett er latskap. De orker ikke å bruke tid på å feste alle stolene, og så feste alle barna...Hermine kunne jo fint ha sittet i en bakovervendt babystol,og den festes jo lett som bare det med trepunktsele. Jeg orker ikke å gjøre noen stor sak ut av det i år, men om jeg ikke har muligheten til å være med selv neste år så må jeg høre om det ikke er flere foreldre som reagerer på at de små sitter utsikret.
Hun som var på jobb i morges sa bare (med et sukk) at nå hadde de ikke lov til å ha barna på fanget lengreSå de måtte sitte en voksen ved siden av hvert småbarn når de satt i sele...
Så pen du er!
Alt bra med Emmeth?
Surfer mobilt!
rutebuss har ikke jeg heller noe imot, men når turbussen skal ut i 80-sonen da vil jeg at hun skal være sikret. Et så lite barn i trepunktsele kan jo kveles ved en bråbrems...da er det nesten bedre at de sitter løs!Det var kun jeg som reagerte på 5-åringer usikret i maxi taxi i år hvertfall. Han har fått kjøre bybussen, det gjør jo vi og uten sete. Og stor rutebuss til fjellet... Ikke da han var så liten da.. Men taxi blir mer som bil for meg!
Surfer mobilt!
så herlig daDe 2 er bestevenner, ingen tvil om det
Hvis Selma ligger i buret og sover, så lukker Emmeth henne ut for hu skal ikke ligge i buret, men sammen med han på gulvet
Får seg en skikkelig hundevask hver dag, det må til
•☆Tastedingsen☆•