SøtingenLitt Skrytebilder av en liten tass som ikke liker nisseluerHan drar den av på både seg selv og andre med en gang og gliser
Vis vedlegget 42118
Vis vedlegget 42119
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SøtingenLitt Skrytebilder av en liten tass som ikke liker nisseluerHan drar den av på både seg selv og andre med en gang og gliser
Vis vedlegget 42118
Vis vedlegget 42119
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Hermine hadde bare sovet 40 min i bhg idag, og ennå var hun uthvilt og blid når hun våkna helt av seg selv, før alle de andre barnaLurer på om det er fordi hun sov 13 timer i natt?
Hvor stort søvnbehov har en 15 måndling???
...men etter at vi kom hjem og hadde lekt litt ute så var hun pottsur, så la henne kl 15.45 så får hun heller sove litt nå og være blid i ettermiddag og ta litt seinere kveld. Vil ikke at hun skal være sur og trøtt all våkentida hun og pappan har sammen idag...dessuten fikk hun jo ikke sove på kvelden sist hun var overtrøtt, ble jo bare krakilsk og hysterisk
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Yesss!! Da har lillemor tatt sitt første steg. Full fest i stua!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld
Kontrollen gikk fint, men skal på undersøkelse hos nevrolog på grunn av hodepinen og svimla.
Etter legebesøket gikk jeg rett inn til hårfrisøren min for å sjekke om de hadde ledig time der og da, det var det, så jeg nøt 1,5 timer med egenpleie. Når de vasker håret får man sitte i massasjestol...lykke![]()
Tror ikke hun kommer til å gå-gå med det første, så vi har litt av de "rolige" tidene igjen. Tror jeg..Jeeeej!!så flink hun er
nå blir det full fres
![]()
Takk!Oioi, gratulerer![]()
Takk!
Trasig at du er så svimmel.. Håper de finner ut hvorfor hos nevro.
Massasjestol hos frisøren? Mæn.. Det høres greit ut.
Så bra at kontrollen gikk fintog håper de finner ut hvorfor du er plaga med hodepine og svimmelhet!
Tenker det var deilig med frisørtime! Gjorde du mye?
SÅ MOROYesss!! Da har lillemor tatt sitt første steg. Full fest i stua!
Jeg prøver meg på å skrive oppgave, men får det IKKE til![]()
Irritert!
Neida, egentlig ikke vanskelig, men jeg kommer bare ikke i gangUff da, vanskelig? Hva går oppgaven ut på?
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Heia jenterno ha eg fått juleferie
Trur dt gjekk bra på eksamen i dag, og no ha eg ha fått pynta litt te advent
<3 Fie Elise <3
Neida, egentlig ikke vanskelig, men jeg kommer bare ikke i gang![]()