Mandag 2.12

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen:-)

Nasse sov til 06.45 i dag, jippi, håper hun fortsetter med det:D:cool:

Vi har nå spist frokost begge to, jeg skal på svangerskapskontroll hos legen i dag, så vi stresser ikke med å komme oss til barnehagen riktig enda:p

God morgen:-)

Vi har nå spist frokost begge to, jeg skal på svangerskapskontroll hos legen i dag, så vi stresser ikke med å komme oss til barnehagen riktig enda:p

Deilig natt :) håper det fortsetter :) og koselig å ha en rolig morgen!

Lykke til på kontroll i dag! :)

God morgen!:)
Så bra at Nasse sov litt lenger i dag. Sånt liker vi!:D

Jenny sov hele natta uten et kny og våkna 06.50. Hun er mindre tett i systemet (etter at vi kutta ut Rhinox og gikk tilbake til saltvanbsdråper) og det gjør susen for nattesøvnen. Deilig!
Vi spiste frokost sammen før jeg leverte henne hos dm. Nå er det innspurt og stresslesing til morgendagens eksamen for min del. :)
Ha en fin dag alle sammen!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :)

Her sto vi voksne opp klokka 06.30. Simone sov til 07.30. Helt utslitt etter gårsdagen sikkert. Simone og sambo var på julemiddag hos søsteren hans mens jeg var på jobb. Hun hadde spist svinemør, kålrabistappe, potet, gulrot. Smakte på riskrem, men likte det ikke, så hun fikk jordbær til dessert :)

I dag skal vi være hjemme og prøve å rydde og pynte litt. Sambo skal kjøpe med seg kroker så vi får hengt opp julekuler og stjerner i vinduet. Juleserviset er klar til å kjøres gjennom oppvaskmaskina og det vanlige serviset må settes bort. Litt på etterskudd i år, men jul skal det bli! :)

Når Simone sover skal jeg handle litt julegaver på nett :)

Ha en fin dag alle sammen!

Jenny sov hele natta uten et kny og våkna 06.50. Hun er mindre tett i systemet (etter at vi kutta ut Rhinox og gikk tilbake til saltvanbsdråper) og det gjør susen for nattesøvnen. Deilig!
Vi spiste frokost sammen før jeg leverte henne hos dm. Nå er det innspurt og stresslesing til morgendagens eksamen for min del. :)

Så bra at hun er bedre :)

Oh..eksamen er ikke gøy, men det føles nok godt i morgen når du er ferdig!

Lykke til med lesinga! :)

Hallo! :D
Bursdagsfeiringen ble vellykket i går! :D
Nå har Lillebror og jeg fått levert T i barnehagen og slapper av litt hjemme. Det er endel som bør ryddes, men jeg får ikke gjort så mye med han våken. Og etterpå har jeg lyst til å trille en tur for å besøke mormoren min, men må ringe for å høre om hun orker besøk først. Det er så koselig med adveldslys nå! På jobb i går hang vi opp julestjerne og bakte pepperkaker :)

God morgen:)

Så bra hu endelig sov lenger enn til halv 6-6;):)
Hjelper på det:) Koselig og ikke måtte stresse på morran:) Lykke til på kontroll:):)

Åååh, så spennende med eksamen:D:o Sikker på du gjør det helt supert, jeg:);)
Så godt det hjalp og heller bruke saltvansdråper og at hu da sov hele natta:) Både store og små nyter godt av det:) Koselig med en frokost sammen på morran:) Fin start på dagen:) Lykke til med lesinga idag:)
Ha en finfin dag du også<3

God morgen :)

Her sto vi voksne opp klokka 06.30. Simone sov til 07.30. Helt utslitt etter gårsdagen sikkert. Simone og sambo var på julemiddag hos søsteren hans mens jeg var på jobb. Hun hadde spist svinemør, kålrabistappe, potet, gulrot. Smakte på riskrem, men likte det ikke, så hun fikk jordbær til dessert :)

I dag skal vi være hjemme og prøve å rydde og pynte litt. Sambo skal kjøpe med seg kroker så vi får hengt opp julekuler og stjerner i vinduet. Juleserviset er klar til å kjøres gjennom oppvaskmaskina og det vanlige serviset må settes bort. Litt på etterskudd i år, men jul skal det bli! :)

Når Simone sover skal jeg handle litt julegaver på nett :)

Ha en fin dag alle sammen!

Så moro hu smakte på så mye forskjellig:) Riskrem kan nok også ha en rar konsistens!? Jeg er ikke glad i den norske riskremen, liger bedre den danske ria ala manden;) hehe
Greit og få unnagjort litt rydding ila av dagen også:) Skulle gjort en del jeg og, men idag gidder jeg faktisk ikke gjøre en døyt!:) Koselig med julepynting:)
Ha en fin dag du også:)

Hallo! :D
Bursdagsfeiringen ble vellykket i går! :D
Nå har Lillebror og jeg fått levert T i barnehagen og slapper av litt hjemme. Det er endel som bør ryddes, men jeg får ikke gjort så mye med han våken. Og etterpå har jeg lyst til å trille en tur for å besøke mormoren min, men må ringe for å høre om hun orker besøk først. Det er så koselig med adveldslys nå! På jobb i går hang vi opp julestjerne og bakte pepperkaker :)

Så fantastisk T hadde en god fødselsdagsfeiring:)
Har mye som skulle vært rydda her og, men idag gidder jeg ikke gjøre så mye kjenner jeg:)
Koselig og besøke besteforeldre:) Håper hu orker besøk:) Jula er kjempekoselig:) Åååh, vil bake jeg også;) Er så gøy:)
Ha en fin dag, snupp:)

Idag er ENDELIG Emmeth i bedre form:) Fortsatt litt snørr og sånn, men han er blid og opplagt:) Det er det viktigste:) Han SOV gjennom hele natta og våkna kl 6, men sovna igjen og sov videre til halv 8:D
Planene for dagen er absolutt ingen. Gidder ikke gjøre en døyt idag;) Bare sitte litt på pcen og ellers kose meg med Emmeth når han er våken:) Julegavene er i boks og mesteparten er pakka inn:) Nå er julekortene klare til og bli sendt av gårde, skal sende dem i ettermiddag:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Så bra at hun er bedre :)

Oh..eksamen er ikke gøy, men det føles nok godt i morgen når du er ferdig!

Lykke til med lesinga! :)
Håhåå.. det gjenstår å se! Jeg stryker nok ikke, meeeen en grei karakter er ikke uvelkommen. ;)

Så godt at Simone sov lenge da. Deilig det, når man er sliten etter gårsdagen. :) Kos dere hjemme, snuppelurer! ♡

Åååh, så spennende med eksamen:D:o Sikker på du gjør det helt supert, jeg:);)
Så godt det hjalp og heller bruke saltvansdråper og at hu da sov hele natta:) Både store og små nyter godt av det:) Koselig med en frokost sammen på morran:) Fin start på dagen:) Lykke til med lesinga idag:)
Ha en finfin dag du også<3
Offh, ja! Spennende med eksamen. Litt nervepirrende, men i morra kan jeg altså ta juleferie - i teorien.;)
Takk for lykkeønskninger! De kommer nok godt med..:p

Idag er ENDELIG Emmeth i bedre form:) Fortsatt litt snørr og sånn, men han er blid og opplagt:) Det er det viktigste:) Han SOV gjennom hele natta og våkna kl 6, men sovna igjen og sov videre til halv 8:D
Planene for dagen er absolutt ingen. Gidder ikke gjøre en døyt idag;) Bare sitte litt på pcen og ellers kose meg med Emmeth når han er våken:) Julegavene er i boks og mesteparten er pakka inn:) Nå er julekortene klare til og bli sendt av gårde, skal sende dem i ettermiddag:)

Hurra for at Emmeth er bedre! Håper han blir helt frisk til jul da. Unner dere et opphold fra sykdom nå.:)
Kos deg masse med slække-dagen. Det fortjener du.:)

Offh, ja! Spennende med eksamen. Litt nervepirrende, men i morra kan jeg altså ta juleferie - i teorien.;)
Takk for lykkeønskninger! De kommer nok godt med..:p

Alltid en sikker pekepinn på at man er nervøs går det superbra:) Så helt sikker på det går fint, jeg:)
Hehe, godt med litt julefri og roe ned tempoet litt:)

God formiddag :)
Hermine sov til 07.45 idag :D Litt kjipt at jeg likevel måtte stå opp kl 07 da :P Men så slipper hun iallfall å være trøtt i bhg før lunsj og hviling :)
Ute snøøøør det ennå! o_O Ikke helt happy med det altså, for nå er det mest pes å vasse seg gjennom alt, hale på akebrett osv :P Idag skal jeg forsøke å få lest litt til den eksamenen jeg har om ei uke...får se hvordan det går :P

I morgen skal Hermine bake pepperkaker i bhg, så da skal hun få med seg melkefri pepperkakedeig hjemmefra. Og på torsdag skal de ha julebord i bhg, så da må hun få finkjole på :) Mye kos i bhg fram mot jul nå, synd jeg har eksamen så himlade seint at jeg ikke får jobba noe. Synes det er så kos å være på jobb i bhg i desember ;)

Så bra at han endelig er frisk :D
Kan ikke du komme hit å styre litt også? Har en hel armè med julegaver å pakke inn, vasking, rydding og klesvask som ikke blir tatt før etter 19.desember :p

Hurra for at Emmeth er bedre! Håper han blir helt frisk til jul da. Unner dere et opphold fra sykdom nå.:)
Kos deg masse med slække-dagen. Det fortjener du.:)

Han virker helt frisk bortsett fra snørr og litt hosting-så jeg er takknemlig for det:)
Godt og ikke minst kunne sove på natta og ikke være våken med han fra kl 23-04.30 på morran:o:( YESS, da er man trøtt på morran og bittelitt gretten, bare;) hahaha..
Jo, takk:) Vanskelig og ikke gjøre noe som helst, men da har jeg god tid til og sitte her og taste i det minste;):D^^

Så bra at han endelig er frisk :D
Kan ikke du komme hit å styre litt også? Har en hel armè med julegaver å pakke inn, vasking, rydding og klesvask som ikke blir tatt før etter 19.desember :p

Mhm, jeg er jeg kjempehappy:D Endelig, etter 14 uker(:o) så er han frisk:D
Håper det kan holde til jul og;) Phuuuh, blir svett bare av og lese hvor mye du har og gjøre;):O:D hehe.. Jeg har en haug med klesvask selv og, men den går ingen steder, så kan vente en dag til;)

Litt Skrytebilder av en liten tass som ikke liker nisseluer:D Han drar den av på både seg selv og andre med en gang og gliser;):p:D
1385983317181.jpg
1385983329801.jpg
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Back
Topp