mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei egentlig ikke mer fristende, men jeg måtte koble av littHehe, BV er mer fristende altså?sender deg masse komme igang med oppgaven støv
☆★☆Tastedingsen☆★☆
TakkGratulerer med overstått eksamenSå koselig du har fått det
Er såå herlig med jul
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Nei egentlig ikke mer fristende, men jeg måtte koble av litt![]()
Takkeg e så gla førr å va ferdig
![]()
Så morroYesss!! Da har lillemor tatt sitt første steg. Full fest i stua!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Høres veeeldig kjent ut!Neida, egentlig ikke vanskelig, men jeg kommer bare ikke i gang![]()
Tok en måned fra Hermine tok sine første skritt til hun begynte å gå hele tiden og sluttet å krabbeTror ikke hun kommer til å gå-gå med det første, så vi har litt av de "rolige" tidene igjen. Tror jeg..
Hun kan fint sove opp mot 2,5 timer på en lørdag, men bare 40 min i bhg innimellom altsåJeg tror det søvnbehovet er veldig individuelt. Her trengs det alt fra 30 min-1,5 timer på dagtid. Om natta sover hun fra 07.30-06.30/07.00. Da sover hun hele natta uten å våkne for noen ting. Men..så er Simone hjemme og Hermine i bhg...tror Hermine bruker en del mer energi enn Simone på lek og samhandling med andre. Merker her at de dagene vi er sammen med andre, på kjøpesenter, på lekeland, besøk osv, så sover hun lenger på dagtid. Da bruker hun både kroppen og hjerne mer enn de dagene vi er hjemme. Og så har vi jo det momentet at alle mennesker er forskjellige. Mener å ha lest at 1 åringer bør sove 1-3 timer på dagtid, men her er det sikkert store variasjoner. Noen våkner mange ganger om natta, og da kan jeg tenke meg at de kanskje sover mer på dagtid.
Jeg fikk skikkelig tak på det nå da, men er så ufattelig trøtt!Høres veeeldig kjent ut!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hvor mange sider skal det være?Jeg fikk skikkelig tak på det nå da, men er så ufattelig trøtt!
Men jeg har skrevet innledning og stikkord til hoveddelen. Har senvakt i morgen, men satser på å skrive ferdig på onsdag![]()
Hurra !!! Det er stasYesss!! Da har lillemor tatt sitt første steg. Full fest i stua!
Hun kan fint sove opp mot 2,5 timer på en lørdag, men bare 40 min i bhg innimellom altsåMen inatt sov hun først 10 timer uten en lyd, fikk mme og sov i 3 timer til uten en lyd, så tenker at 13 timer god søvn nok hjelper på!
Bare 1500 ord!Hvor mange sider skal det være?
Jeg kom endelig, etter 10 dager, igang med jobbing mot muntligeksamen idag...men så måtte jeg pakke sammen og hente Hermine i bhgHåper jeg klarer å fortsette der jeg slapp i morgen
De sover inne, og det er nok det som er avgjørende, hun er jo vant til å sove ute! Men hun sover i vogna si, det er kaldt på soverommet OG det er stille for alle barna sover så skjønner det ikke heltHun var flink å sove mye til sammen da!13 timer er ikke dårlig! kanskje hun sover lett med mye bråk rundt seg i bhg? Og sover de inne eller ute?
Ja, men når du da først kommer i gang så er det jo bare et svisj så er du i målBare 1500 ord!