Hun sov til 14.15, slettes ikke ille med nesten to timerGodt du får gjort litt da, hvertfall![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sov til 14.15, slettes ikke ille med nesten to timerGodt du får gjort litt da, hvertfall![]()
Jeg er frelst, jeg kan føle kroppen slapper av bare jeg lukter på den saken her
![]()
Den så god ut
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Å neiiN kom hjem fra bhgen i stad med 39.4 i feber
synes hu virka veldig stille og pjusk så tok like gjerne en temp. Rart bhgen ikke har ringt
De gangene hu har hatt ørebetennelse har hu kun hatt litt forhøya temp rundt 38, så da har hu nok fått skiten jeg har nå da.. Nu e æ lei
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Uff så kjedelig.Å neiiN kom hjem fra bhgen i stad med 39.4 i feber
synes hu virka veldig stille og pjusk så tok like gjerne en temp. Rart bhgen ikke har ringt
De gangene hu har hatt ørebetennelse har hu kun hatt litt forhøya temp rundt 38, så da har hu nok fått skiten jeg har nå da.. Nu e æ lei
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Du kommer deg gjennom du vettuHei på dere!
- Gratulerer med dagen til T!
- En god bedringsklem sendes til Hermine og Emmeth.
- Skrubben ser herlig ut, sukkernsusk! Tok en bodyscrub hos hudpleier en gang og det var en helt fantasisk opplevelse. Anbefales!
- Så flink du er til å rydde bort klær underveis, Anita! Jeg er alt for sløv til det der..
Vi er nettopp ferdig med en sein middag. Vesla var ikke interessert i middag, så da får hun brødskive med prim eller makrell i tomat om ei lita stund. Det går ALLTID ned.
Jeg er inne i siste praksisuke, og selv om jeg trives så gleder jeg meg til å bli ferdig slik at jeg får konsentrere meg om innlevering av observasjonsoppgave og eksamen. Rekker ikke å lese noe, meeeen jeg satser på at jeg står uansett - så flink som jeg er.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Oppe tidlig her også, men det var fordi vi skulle rekke å synge for T før mannen måtte på jobb!Goddag jenter
Vi har vært på ikea idag... Kjøpt litt lyspg sengehest til sengen til Wael...
Så stolt når senga ble som ny
Har skiftet på alle sengene idag og vasket sengetøyetog hengt opp...
Mina skal snart dusje. Også blir det kveld for begge rundt 18.30 idag.
De var oppe kl 6. Driiiittidlig altså
Hva skal dere ikveld da? Lyst å se en film
Sent from my iPad using BV Forum
Såkjedelighan blir borte så lenge. Går det greit for deg?Oppe tidlig her også, men det var fordi vi skulle rekke å synge for T før mannen måtte på jobb!
Ingen store planer i kveld, se serie med mannen tenker jeg, siden han reiser bort igjen i morgen og blir borte i 1,5 uke.
Å neiiN kom hjem fra bhgen i stad med 39.4 i feber
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Den er det, skulle ønske jeg hadde badekar, da hadde lykken vært komplett hehe![]()
Huff stakkars lita, denne årstia er ikke bare bare, masse god bedring.
Vi har kjøpt ei brukt lita sklie til 50kr som Hermine idag fikk leke med på rommet sittHundreogørten runder seinere var hun helt våt i håret men SÅ lykkelig
Vis vedlegget 40421
*Surfer mobilt*
Uff så kjedelig.
Men vi har hentet febersyk ungen flere ganger vi, han merkes ikke så godt på når han har feber…![]()
Åneidere blir jo aldri ferdig med sykdom jo
ønsker dere rask god bedring!
<3
☆★hilsen meg★☆
Takk for detNå er jeg bare obs på nyrebekkenbetennelse på tutta, pleier og komme når hu er syk, meeeen kan jo hende det holder seg unna! Krysser fingrene for det
Ja, er tia for det, er bare så synd, så da har vi det gående i mange mnder! Selvom vi vasker hender og bruker antibac
Og når N først er blitt syk, så henger det så lenge i og immunforsvaret hennes går ned når hu er kronisk syk og da setter den dumme nyrebekkenbetennelsen igang!