Mandag 18.11 :)

Godt du får gjort litt da, hvertfall :p
Hun sov til 14.15, slettes ikke ille med nesten to timer :) satser på at jeg får gjort litt mer i kveld slik at jeg blir ferdig innen torsdag :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Djises nå blåser og regner det fælt ute, bekksvart er det også :eek: nå får vi stormen resten av landet er ferdig med! Bare å holde seg inne i kveld med andre ord :p
Hermine klatrer opp og ned fra sofaen og spør etter pappa? ...får håpe han kommer hjem snart, han har med seg ei lita sklie til henne. Er spent på om blir å synes den er like gøy som sklia på lekeland! I tillegg har hun funnet ut at sparkebuksa i ull er veeeldig glatt på parketten så hun sklir rundt på knær :eek: :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Å neii:( N kom hjem fra bhgen i stad med 39.4 i feber:eek: synes hu virka veldig stille og pjusk så tok like gjerne en temp. Rart bhgen ikke har ringt:oops::confused: De gangene hu har hatt ørebetennelse har hu kun hatt litt forhøya temp rundt 38, så da har hu nok fått skiten jeg har nå da.. Nu e æ lei:mad::mad::mad:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Jeg er frelst, jeg kan føle kroppen slapper av bare jeg lukter på den saken her:-)

13970_Kremfresh_Rosmarin___lavendel_1.jpg

Den så god ut:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Goddag jenter :)
Vi har vært på ikea idag... Kjøpt litt lyspg sengehest til sengen til Wael...
Så stolt når senga ble som ny :)

Har skiftet på alle sengene idag og vasket sengetøyet :) og hengt opp...
Mina skal snart dusje. Også blir det kveld for begge rundt 18.30 idag.
De var oppe kl 6. Driiiittidlig altså :(

Hva skal dere ikveld da? Lyst å se en film :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei på dere!
- Gratulerer med dagen til T!:D
- En god bedringsklem sendes til Hermine og Emmeth.:)
- Skrubben ser herlig ut, sukkernsusk! Tok en bodyscrub hos hudpleier en gang og det var en helt fantasisk opplevelse. Anbefales!:)
- Så flink du er til å rydde bort klær underveis, Anita! Jeg er alt for sløv til det der..:p

Vi er nettopp ferdig med en sein middag. Vesla var ikke interessert i middag, så da får hun brødskive med prim eller makrell i tomat om ei lita stund. Det går ALLTID ned.;)
Jeg er inne i siste praksisuke, og selv om jeg trives så gleder jeg meg til å bli ferdig slik at jeg får konsentrere meg om innlevering av observasjonsoppgave og eksamen. Rekker ikke å lese noe, meeeen jeg satser på at jeg står uansett - så flink som jeg er.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å neii:( N kom hjem fra bhgen i stad med 39.4 i feber:eek: synes hu virka veldig stille og pjusk så tok like gjerne en temp. Rart bhgen ikke har ringt:oops::confused: De gangene hu har hatt ørebetennelse har hu kun hatt litt forhøya temp rundt 38, så da har hu nok fått skiten jeg har nå da.. Nu e æ lei:mad::mad::mad:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Huff stakkars lita, denne årstia er ikke bare bare, masse god bedring.

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Uff så kjedelig.
Men vi har hentet febersyk ungen flere ganger vi, han merkes ikke så godt på når han har feber… :(

Hei på dere!
- Gratulerer med dagen til T!:D
- En god bedringsklem sendes til Hermine og Emmeth.:)
- Skrubben ser herlig ut, sukkernsusk! Tok en bodyscrub hos hudpleier en gang og det var en helt fantasisk opplevelse. Anbefales!:)
- Så flink du er til å rydde bort klær underveis, Anita! Jeg er alt for sløv til det der..:p

Vi er nettopp ferdig med en sein middag. Vesla var ikke interessert i middag, så da får hun brødskive med prim eller makrell i tomat om ei lita stund. Det går ALLTID ned.;)
Jeg er inne i siste praksisuke, og selv om jeg trives så gleder jeg meg til å bli ferdig slik at jeg får konsentrere meg om innlevering av observasjonsoppgave og eksamen. Rekker ikke å lese noe, meeeen jeg satser på at jeg står uansett - så flink som jeg er.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du kommer deg gjennom du vettu :D

Goddag jenter :)
Vi har vært på ikea idag... Kjøpt litt lyspg sengehest til sengen til Wael...
Så stolt når senga ble som ny :)

Har skiftet på alle sengene idag og vasket sengetøyet :) og hengt opp...
Mina skal snart dusje. Også blir det kveld for begge rundt 18.30 idag.
De var oppe kl 6. Driiiittidlig altså :(

Hva skal dere ikveld da? Lyst å se en film :)

Oppe tidlig her også, men det var fordi vi skulle rekke å synge for T før mannen måtte på jobb!
Ingen store planer i kveld, se serie med mannen tenker jeg, siden han reiser bort igjen i morgen og blir borte i 1,5 uke.

Oppe tidlig her også, men det var fordi vi skulle rekke å synge for T før mannen måtte på jobb!
Ingen store planer i kveld, se serie med mannen tenker jeg, siden han reiser bort igjen i morgen og blir borte i 1,5 uke.
Såkjedelighan blir borte så lenge. Går det greit for deg?
Gratulerer med en 5 åring i hus :)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ånei:oops::( dere blir jo aldri ferdig med sykdom jo:( ønsker dere rask god bedring!;) <3

☆★hilsen meg★☆

Vi har kjøpt ei brukt lita sklie til 50kr som Hermine idag fikk leke med på rommet sitt:) Hundreogørten runder seinere var hun helt våt i håret men SÅ lykkelig:rolleyes:
1384796412195.jpg

*Surfer mobilt*

Huff stakkars lita, denne årstia er ikke bare bare, masse god bedring.

Takk for det:) Nå er jeg bare obs på nyrebekkenbetennelse på tutta, pleier og komme når hu er syk, meeeen kan jo hende det holder seg unna! Krysser fingrene for det:) Ja, er tia for det, er bare så synd, så da har vi det gående i mange mnder! Selvom vi vasker hender og bruker antibac:( Og når N først er blitt syk, så henger det så lenge i og immunforsvaret hennes går ned når hu er kronisk syk og da setter den dumme nyrebekkenbetennelsen igang!

Uff så kjedelig.
Men vi har hentet febersyk ungen flere ganger vi, han merkes ikke så godt på når han har feber… :(

Ja, det er nå greit, MEN det var helt tydelig! Hu så jo ut som en sammenfallen sokk, jo:( Uff! Hadde ikke brydd med det minste om hu ikke SÅ så dårlig ut!

Ånei:oops::( dere blir jo aldri ferdig med sykdom jo:( ønsker dere rask god bedring!;) <3

☆★hilsen meg★☆

Jau, jau;)
DEt som er så leit er at sykdommen sitter sånn i. Og da varer det i månedsvis, selvom vi vasker hender til tusen, bruker antibac og bytter håndklær hver dag! Nå er N kronisk syk, så det er jo litt av grunnen til at det sitter sånn i hos henne, men hu har jo vært så og si frisk ett år nå!:)

Takk for det:) Nå er jeg bare obs på nyrebekkenbetennelse på tutta, pleier og komme når hu er syk, meeeen kan jo hende det holder seg unna! Krysser fingrene for det:) Ja, er tia for det, er bare så synd, så da har vi det gående i mange mnder! Selvom vi vasker hender og bruker antibac:( Og når N først er blitt syk, så henger det så lenge i og immunforsvaret hennes går ned når hu er kronisk syk og da setter den dumme nyrebekkenbetennelsen igang!

Huff, det er ikke spøk. Mamma hadde det slik når hun var liten, men på den tiden var de ikke så obs på sånt, så hun mistet faktisk den ene nyren sin.

Back
Topp