Mandag 18.11 :)

Vi har kjøpt ei brukt lita sklie til 50kr som Hermine idag fikk leke med på rommet sitt:) Hundreogørten runder seinere var hun helt våt i håret men SÅ lykkelig:rolleyes:
Vis vedlegget 40421

*Surfer mobilt*

Så morro :D ser ut som hun stråler av glede:D vi har også en sklie, men den er så stor at det ikke er plass lenger på romma :P så har måtte sette den hos mora mi ;)

☆★hilsen meg★☆

Så morro :D ser ut som hun stråler av glede:D vi har også en sklie, men den er så stor at det ikke er plass lenger på romma :p så har måtte sette den hos mora mi ;)

☆★hilsen meg★☆
er bare to trappetrinn på denne, så den er ikke mer enn ca 80cm høy. Også kan den flatpakkes, så når hun er ferdig og skli så legger vi den sammen og putter den under sovesofaen på rommet hennes :D På den måten kan hun også leke alene der inne, for sålenge sklia er der må hun være under oppsyn...det ble litt ekstremskliing etter hvert kan man si :P ;)

Jau, jau;)
DEt som er så leit er at sykdommen sitter sånn i. Og da varer det i månedsvis, selvom vi vasker hender til tusen, bruker antibac og bytter håndklær hver dag! Nå er N kronisk syk, så det er jo litt av grunnen til at det sitter sånn i hos henne, men hu har jo vært så og si frisk ett år nå!:)

Virkelig synd at det sitter så lenge i:( håper det går fortere over denne gangen ;) kanske imunnforsvaret hennes har blitt bedre, siden hun ikke har vært såå mye syk?:D dere gjør hvertfall det dere kan for å ikke spre smitte;)

☆★hilsen meg★☆

Hei på dere!
- Gratulerer med dagen til T!:D
- En god bedringsklem sendes til Hermine og Emmeth.:)
- Skrubben ser herlig ut, sukkernsusk! Tok en bodyscrub hos hudpleier en gang og det var en helt fantasisk opplevelse. Anbefales!:)
- Så flink du er til å rydde bort klær underveis, Anita! Jeg er alt for sløv til det der..:p

Vi er nettopp ferdig med en sein middag. Vesla var ikke interessert i middag, så da får hun brødskive med prim eller makrell i tomat om ei lita stund. Det går ALLTID ned.;)
Jeg er inne i siste praksisuke, og selv om jeg trives så gleder jeg meg til å bli ferdig slik at jeg får konsentrere meg om innlevering av observasjonsoppgave og eksamen. Rekker ikke å lese noe, meeeen jeg satser på at jeg står uansett - så flink som jeg er.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
haha, jeg har heller ikke rukket å lese noe men siden jeg har hjemmeeksamen går det aldeles strålende (tror jeg) :P ;) Leser bare underveis i skrivingen :)

Hei å håpp jenterrr!!

I helga ha vi besøk av ho hilde…ho tok med seg strømmen ei stund, og vartså sint at ho velta søppeldonken, og felt nån tre over strømlinjan….

Men utn om deeeeet så ha eg min 2 eksamen i dag, trur det gjekk sånn passe bra….eg trur at eg bi å stå ihværtfall :)

Ellers så e det ikje mysje nytt her….no ska eg begynn å pugg på de 2 næste eksamenan, matematikk i næste uka, og ex.phil uka etter der igjen….long way to go!

Men såååå bi det juuuuleferiiiiii :D :D :D

er bare to trappetrinn på denne, så den er ikke mer enn ca 80cm høy. Også kan den flatpakkes, så når hun er ferdig og skli så legger vi den sammen og putter den under sovesofaen på rommet hennes :D På den måten kan hun også leke alene der inne, for sålenge sklia er der må hun være under oppsyn...det ble litt ekstremskliing etter hvert kan man si :P ;)

Å så kjekt å kunne legge den under noe :D hehe ja hun er vel litt for liten til å styre helt alene enda :P kan fort bli litt knall og fall.. Emira fikk jo sin til 2 årsdagen, og til og med hun hadde vi under oppsyn ;)

☆★hilsen meg★☆

Såkjedelighan blir borte så lenge. Går det greit for deg?
Gratulerer med en 5 åring i hus :)

Sent from my iPad using BV Forum
Ja det går greit det, som regel :D Ble bare litt mange øvelser og kurs på rad nå frem mot jul :p

hahaha, har du bare badesaltet å sniffe på? :p Du får smøre inn et lammelår med det i stedet da :p ;)

Hehehe, ikke helt den samme effekten er jeg redd:p

Hei på dere!
- Gratulerer med dagen til T!:D
- En god bedringsklem sendes til Hermine og Emmeth.:)
- Skrubben ser herlig ut, sukkernsusk! Tok en bodyscrub hos hudpleier en gang og det var en helt fantasisk opplevelse. Anbefales!:)
- Så flink du er til å rydde bort klær underveis, Anita! Jeg er alt for sløv til det der..:p

Vi er nettopp ferdig med en sein middag. Vesla var ikke interessert i middag, så da får hun brødskive med prim eller makrell i tomat om ei lita stund. Det går ALLTID ned.;)
Jeg er inne i siste praksisuke, og selv om jeg trives så gleder jeg meg til å bli ferdig slik at jeg får konsentrere meg om innlevering av observasjonsoppgave og eksamen. Rekker ikke å lese noe, meeeen jeg satser på at jeg står uansett - så flink som jeg er.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha ja kjempe flink :P skulle sett sist gang jeg måtte rydde vekk klær, hadde bare kasta alt som hadde blitt for smått inn i et skap, så hadde fylt halve skapet :P haha lærte av det..så nå prøver jeg å sortere etter inneklær, uteklær og hva jeg skal spare på og resten gir jeg bort til Frelsesarmeen ;):)

Jeg tror nok du består forde ;) skal mye til for å ikke bestå i det heletatt! Bare jeg som klarer det :P hahah..

☆★hilsen meg★☆

Å så kjekt å kunne legge den under noe :D hehe ja hun er vel litt for liten til å styre helt alene enda :p kan fort bli litt knall og fall.. Emira fikk jo sin til 2 årsdagen, og til og med hun hadde vi under oppsyn ;)

☆★hilsen meg★☆
ungen eier jo ikke frykt jo :eek: :p Hun klatrer opp, og reiser seg opp på toppen og står der å balanserer :eek: SÅ bestemmer hun seg for å snu seg og skli på magen med beina først...endte jo selvfølgelig med at hun tumla ned med hodet først...lo litt og tok en runde til :p Så ja, er nok best å passe på ;)

SÅH! Da har jeg fått skrevet litt mer på eksamenen min, så nå er det ikke like krise lengre at jeg og Hermine har vært hjemme idag :P :) Noen få sider til nå så kan jeg si meg ferdig! :D

Bra vi var hjemme idag, for merka når hun lekte i sklia si at med en gang hun kommer i aktivitet så begynner hun å hoste :( Skal ta henne med til legen i morgen tidlig og få resept på ventoline, mistenker at den anstrengelseshosten nok vil bli bedre med medisin ja! Er hun mer pjusk i morgen får vi vel være hjemme en dag til!

Nå blir det en kopp te og snart Broen :D

SÅH! Da har jeg fått skrevet litt mer på eksamenen min, så nå er det ikke like krise lengre at jeg og Hermine har vært hjemme idag :p :) Noen få sider til nå så kan jeg si meg ferdig! :D

Bra vi var hjemme idag, for merka når hun lekte i sklia si at med en gang hun kommer i aktivitet så begynner hun å hoste :( Skal ta henne med til legen i morgen tidlig og få resept på ventoline, mistenker at den anstrengelseshosten nok vil bli bedre med medisin ja! Er hun mer pjusk i morgen får vi vel være hjemme en dag til!

Nå blir det en kopp te og snart Broen :D
Det høres ut som at hun trenger Ventoline ja. Høres ganske likt ut som T!

ungen eier jo ikke frykt jo :eek: :p Hun klatrer opp, og reiser seg opp på toppen og står der å balanserer :eek: SÅ bestemmer hun seg for å snu seg og skli på magen med beina først...endte jo selvfølgelig med at hun tumla ned med hodet først...lo litt og tok en runde til :p Så ja, er nok best å passe på ;)

Haha såpass:eek::p skikkelig tøff jente ;) ille dårlig at hun faktisk lo da:P haha.. Godt hun ikke slo seg:)

☆★hilsen meg★☆

Haha såpass:eek::p skikkelig tøff jente ;) ille dårlig at hun faktisk lo da:P haha.. Godt hun ikke slo seg:)

☆★hilsen meg★☆
Den jenta er ikke skvetten av seg, ofte ser det nok verre ut enn hva det er men om hun koser seg veldig og har det morro så har hun ikke tid til å slå seg/kjenne etter om det var vondt :p :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Den jenta er ikke skvetten av seg, ofte ser det nok verre ut enn hva det er men om hun koser seg veldig og har det morro så har hun ikke tid til å slå seg/kjenne etter om det var vondt :p :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha nei det er sant! Verre om dem er trøtte og slitne, da gjør det "vondt" bare å falle ned på rumpa :P haha..

☆★hilsen meg★☆

Huff, det er ikke spøk. Mamma hadde det slik når hun var liten, men på den tiden var de ikke så obs på sånt, så hun mistet faktisk den ene nyren sin.

Ånei, men stakkars liten da:( tenk så smertefullt det må ha vært for henne:(:eek::oops:
Går det bra med henne nå? Ingen senskader ellers? Ikke det at det ikke var nok og miste nyra altså:(
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ånei, men stakkars liten da:( tenk så smertefullt det må ha vært for henne:(:eek::oops:
Går det bra med henne nå? Ingen senskader ellers? Ikke det at det ikke var nok og miste nyra altså:(
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Det gikk helt fint med henne, hun vokste det av seg:-) Dessverre lever hun ikke lenger nå, men det var ikke på grunn av at hun levde med en nyre, men av kreft.
Det var ikke bare bare før i tiden nei, synes det er helt utrolig at mormoren min overlevde brystkreft når hun var rundt 30, opererte bort begge, da har du englevakt

Back
Topp