Badekar er kjipt og vaske, men sinnsykt deilig og ha![]()
Det er verdt alt slitet hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Badekar er kjipt og vaske, men sinnsykt deilig og ha![]()
Vi har kjøpt ei brukt lita sklie til 50kr som Hermine idag fikk leke med på rommet sittHundreogørten runder seinere var hun helt våt i håret men SÅ lykkelig
Vis vedlegget 40421
*Surfer mobilt*
er bare to trappetrinn på denne, så den er ikke mer enn ca 80cm høy. Også kan den flatpakkes, så når hun er ferdig og skli så legger vi den sammen og putter den under sovesofaen på rommet hennesSå morroser ut som hun stråler av glede
vi har også en sklie, men den er så stor at det ikke er plass lenger på romma
så har måtte sette den hos mora mi
☆★hilsen meg★☆
hahaha, har du bare badesaltet å sniffe på?Den er det, skulle ønske jeg hadde badekar, da hadde lykken vært komplett hehe![]()
hihihi, ja, det var virkelig superpopulært! Greit å ha noe hun kan få ut litt energi på innendørs når hun ikke er i form til å leke uteSe lille gullhår<3 Som hu KOSER seg![]()
Jau, jau![]()
DEt som er så leit er at sykdommen sitter sånn i. Og da varer det i månedsvis, selvom vi vasker hender til tusen, bruker antibac og bytter håndklær hver dag! Nå er N kronisk syk, så det er jo litt av grunnen til at det sitter sånn i hos henne, men hu har jo vært så og si frisk ett år nå!![]()
haha, jeg har heller ikke rukket å lese noe men siden jeg har hjemmeeksamen går det aldeles strålende (tror jeg)Hei på dere!
- Gratulerer med dagen til T!
- En god bedringsklem sendes til Hermine og Emmeth.
- Skrubben ser herlig ut, sukkernsusk! Tok en bodyscrub hos hudpleier en gang og det var en helt fantasisk opplevelse. Anbefales!
- Så flink du er til å rydde bort klær underveis, Anita! Jeg er alt for sløv til det der..
Vi er nettopp ferdig med en sein middag. Vesla var ikke interessert i middag, så da får hun brødskive med prim eller makrell i tomat om ei lita stund. Det går ALLTID ned.
Jeg er inne i siste praksisuke, og selv om jeg trives så gleder jeg meg til å bli ferdig slik at jeg får konsentrere meg om innlevering av observasjonsoppgave og eksamen. Rekker ikke å lese noe, meeeen jeg satser på at jeg står uansett - så flink som jeg er.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
er bare to trappetrinn på denne, så den er ikke mer enn ca 80cm høy. Også kan den flatpakkes, så når hun er ferdig og skli så legger vi den sammen og putter den under sovesofaen på rommet hennesPå den måten kan hun også leke alene der inne, for sålenge sklia er der må hun være under oppsyn...det ble litt ekstremskliing etter hvert kan man si
![]()
![]()
Ja det går greit det, som regelSåkjedelighan blir borte så lenge. Går det greit for deg?
Gratulerer med en 5 åring i hus
Sent from my iPad using BV Forum
hahaha, har du bare badesaltet å sniffe på?Du får smøre inn et lammelår med det i stedet da
![]()
![]()
Hei på dere!
- Gratulerer med dagen til T!
- En god bedringsklem sendes til Hermine og Emmeth.
- Skrubben ser herlig ut, sukkernsusk! Tok en bodyscrub hos hudpleier en gang og det var en helt fantasisk opplevelse. Anbefales!
- Så flink du er til å rydde bort klær underveis, Anita! Jeg er alt for sløv til det der..
Vi er nettopp ferdig med en sein middag. Vesla var ikke interessert i middag, så da får hun brødskive med prim eller makrell i tomat om ei lita stund. Det går ALLTID ned.
Jeg er inne i siste praksisuke, og selv om jeg trives så gleder jeg meg til å bli ferdig slik at jeg får konsentrere meg om innlevering av observasjonsoppgave og eksamen. Rekker ikke å lese noe, meeeen jeg satser på at jeg står uansett - så flink som jeg er.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
ungen eier jo ikke frykt joÅ så kjekt å kunne legge den under noehehe ja hun er vel litt for liten til å styre helt alene enda
kan fort bli litt knall og fall.. Emira fikk jo sin til 2 årsdagen, og til og med hun hadde vi under oppsyn
☆★hilsen meg★☆
Det høres ut som at hun trenger Ventoline ja. Høres ganske likt ut som T!SÅH! Da har jeg fått skrevet litt mer på eksamenen min, så nå er det ikke like krise lengre at jeg og Hermine har vært hjemme idag![]()
Noen få sider til nå så kan jeg si meg ferdig!
Bra vi var hjemme idag, for merka når hun lekte i sklia si at med en gang hun kommer i aktivitet så begynner hun å hosteSkal ta henne med til legen i morgen tidlig og få resept på ventoline, mistenker at den anstrengelseshosten nok vil bli bedre med medisin ja! Er hun mer pjusk i morgen får vi vel være hjemme en dag til!
Nå blir det en kopp te og snart Broen![]()
ungen eier jo ikke frykt jo![]()
Hun klatrer opp, og reiser seg opp på toppen og står der å balanserer
SÅ bestemmer hun seg for å snu seg og skli på magen med beina først...endte jo selvfølgelig med at hun tumla ned med hodet først...lo litt og tok en runde til
Så ja, er nok best å passe på
![]()
Den jenta er ikke skvetten av seg, ofte ser det nok verre ut enn hva det er men om hun koser seg veldig og har det morro så har hun ikke tid til å slå seg/kjenne etter om det var vondtHaha såpassskikkelig tøff jente
ille dårlig at hun faktisk lo da
haha.. Godt hun ikke slo seg
☆★hilsen meg★☆
Den jenta er ikke skvetten av seg, ofte ser det nok verre ut enn hva det er men om hun koser seg veldig og har det morro så har hun ikke tid til å slå seg/kjenne etter om det var vondt![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Huff, det er ikke spøk. Mamma hadde det slik når hun var liten, men på den tiden var de ikke så obs på sånt, så hun mistet faktisk den ene nyren sin.
Ånei, men stakkars liten datenk så smertefullt det må ha vært for henne
Går det bra med henne nå? Ingen senskader ellers? Ikke det at det ikke var nok og miste nyra altså
☆★☆Tastedingsen☆★☆