Mandag 17.03.

Han har faktisk holdt seg frisk i 5 uker:D DEt er ny rek, men rakk jo selvsagt og si at nåer han ikke syk lenger og da sa det BOOM og han blei dårlig igjen:p Jinxa det...

Ja, han hadde ikke sovet siden kl 11, så han var veldig trøtt:) Desverre sover han veldig dårlig når han er syk, han sliter sånn med og puste og har feber. Vært syk i 6 dager nå, men har sovet greit nok. Han sover bedre etter jeg har lagt meg, for da hører han meg helt inn på rommet;)

Hvordan går det med deg etter steriliseringen?

Ja men så bra at han har vært frisk da:D selvom det ikke er bra at han har blitt syk igjen:(

Uff ja, det kan være ganske urolige netter når de små er syke:( men åssen er formen din da? Blitt noe bedre?

Går bra nå:) men hadde mye verking i skuldrene og ribbeina de første dagene! Ellers kjenner jeg ikke noe inni magen, og er ikke så sår ved snittet heller:) tok av plasteret idag:D

Ja, 95% vokser det av seg innen tre år :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Da satser vi på at Hermine-mor også gjør det :D men da er dere kansje så vandt med å ikke bruke melk :P

Da satser vi på at Hermine-mor også gjør det :D men da er dere kansje så vandt med å ikke bruke melk :p
jada, det er ikke noe problem i matlagingen hjemme. Er mer på farta, på ferie og på besøk at det noen ganger er litt sårt for henne å ikke kunne få smake på noe ;)

jada, det er ikke noe problem i matlagingen hjemme. Er mer på farta, på ferie og på besøk at det noen ganger er litt sårt for henne å ikke kunne få smake på noe ;)
Herlighet. Nå drakk jeg nettopp en cappuchino... Je som ikke skulle ha i meg melk. Teflonhjerne!

Surfer mobilt!

Herlighet. Nå drakk jeg nettopp en cappuchino... Je som ikke skulle ha i meg melk. Teflonhjerne!

Surfer mobilt!
hahaha, åh, jeg dør :P Sånn kan det gå når man er litt trøtt ;) Jaja, da får du prøve på nytt i morgen ;) Jeg kjøpte mandeldrikk i går fra gogreen, tenkte jeg skulle prøve den i kaffen i dag :D

hahaha, åh, jeg dør :P Sånn kan det gå når man er litt trøtt ;) Jaja, da får du prøve på nytt i morgen ;) Jeg kjøpte mandeldrikk i går fra gogreen, tenkte jeg skulle prøve den i kaffen i dag :D
Takk for tips.
Jeg dør litt jeg og. Det slo meg ikke før etter at jeg var ferdi.

Surfer mobilt!

Ja skjønner det :( hun forstår jo ikke hvorfor hun ikke kan få..

Back
Topp