Mandag 17.03.

Hmmm...det kan jo være en annen årsak...umulig å si hva da :confused: Gluten? Egg?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Vanskelig å si.. Håper på ny time hos barnelegen snart!

Surfer mobilt!

Så på det igår og tårene bare rant! Må være helt fryktelig og miste det absolutt kjæreste man har</3 Hjerteskjærende rett og slett.

Ja man kan ikke helt forstå det.. men må være det vondeste :( og hvertfall i tillegg vite at barnet har det vondt.. har fulgt en stund på det pappan har skrevet på facebook.. og han skriver ting så utrolig godt og fint! Syns dem er så sterke..

Emmeth er ikke helt i slaget, feber og forkjølet. Hoster mye og snørret renner. Jeg har fått samma greia, men går fint med paracet innabords;) Idag har det omtrent vært blåsbort dagen her, for fytti som det har vært vind, så da blei vi inne når formen til Emmeth`n er så skrall. Vi har lekt med byggeklosser, lekemat, "kom og ta meg, mamma-leken" og en del kos på fanget:)<3
Nyter det for fullt mens jeg ennå kan;) Ellers har jeg vaska akvarier, rydda, lagga en haug med pannekaker(ungene fikk pannekaker med is idag;))
Emmeth la seg 17 idag, han var sååå trøtt, stakkars. Nå er det snart leggetid for snuppene:)
Og da er det sofakos som står for tur;)

Ha en fin kveld snupper:)

Synd at Emmeth er syk igjen (eller fortsatt syk:( ) tidlig kveld på han, men godt å få hvile i kroppen når man ikke er helt frisk ;) god bedring til dere begge! <3 hvordan er nettene deres for tiden? flink du er som står sånn på!:D ha en fin kveld du også ;)

Vi dro ut kl 9,og var hjemme kl 16. Vært på Ikea i Karlstad,og kjøpt en turkis hylle,leker til ungene,lys,2 gulvtepper,en planter,2 barnestoler til rommet deres og mer ting. Dro til leiligheten å satt opp masse ting :-)

Nå har vi spist taco,og de har lagt seg :-)
Fikk 4- på prøven igår. Visste jeg skulle skrevet litt mer. Men,ikke lett når man er sliten med hodepine :eek:

Hva skal dere ikveld jenter? :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Å så gøy med shopping :D hehe..
4- er jo ikke dårlig da! Sjeldent jeg har fått høyere karakterer :P haha..

Jeg laga meg en Chai Latte i ettermiddag, og før jeg fikk sukk for meg hadde Hermine dyppa fingeren i melkeskummet og putta det i munnen :eek: Jeg tenkte at det sikkert ikke var så farlig, for det var jo så innmari små mengder men 30 min etterpå fikk hun skikkelig diaré :oops: Jaja, da fikk vi bekreftet at hun ennå reagerer på melk :eek: :p

:eek: så det skal ikke mer til enn en liten babyfinger til?! Tror du hun kommer til å vokse det fra seg?

God kveld :)

Her er det sofakos og tv! Må få satt igang litt fyring, for jeg fryser;) Emira og Liana sover og Leoh bråker i lekegrinda:) jeg tok han med på en trilletur til butikken tidligere idag..fikk til og med gått litt i sola:D men blåste surt og når jeg kom inn på butikken så ble jeg så svimmel:confused: mulig jeg tok litt av og gikk for fort..aner ikke! Imårra kan jeg fjerne plasteret fra navlen og ta med en god dusj!! :D er sååå nysgjerrig på åssen snittet ser ut og hvor det ble tatt :P haha..

God kveld :)

Her er det sofakos og tv! Må få satt igang litt fyring, for jeg fryser;) Emira og Liana sover og Leoh bråker i lekegrinda:) jeg tok han med på en trilletur til butikken tidligere idag..fikk til og med gått litt i sola:D men blåste surt og når jeg kom inn på butikken så ble jeg så svimmel:confused: mulig jeg tok litt av og gikk for fort..aner ikke! Imårra kan jeg fjerne plasteret fra navlen og ta med en god dusj!! :D er sååå nysgjerrig på åssen snittet ser ut og hvor det ble tatt :p haha..
Kanskje det ble litt mye md den turen ja =) Håper såret ser greit ut da!

Kanskje det ble litt mye md den turen ja =) Håper såret ser greit ut da!

Ja kan nok hende.. er ikke såå langt da.. mellom 1,5 og 2 km..men gikk dit på litt over 5 min fant jeg ut.. hehe.. vanlig tempo for meg, men ble nok litt mye pga operasjonen;) gikk fint når jeg tok det rolig på vei hjem :) men ekkelt var det!

Ja håper jeg å! Men det er ikke så sårt lenger og har begynt å småklø, så er jo et tegn på at det gror hvertfall :)

God bedring til Emmeth!
Har dere vært på oppfølging mht astmaen og medisineringen? Er han noe bedre?

Takk søte du:)
Han er ganske dårlig nå. Sliter en del med og få til og puste og mye slim:(
Likedan med medisineringen, han får morgen, middag og kveld.
Var hos barnelegen igjen den 11 mars. Dessverre blir Emmeth ennå blå på både lepper, hender og føtter. Og kroppen er og veldig marmorert. Barnelegen mente at det nok er fordi han har gått såpass lenge med astma og mye slim i lungene, så det gir ikke så lett slipp igjen, men at Emmeth da må på røntgen og UL av hjertet og lunger. Kun for og utelukke at noe skulle være galt der, men han tvilte på det:) Greit og uansett sjekke en gang for mye enn en for lite:)
Går det bra med Hermine og natthosten?

Ja man kan ikke helt forstå det.. men må være det vondeste :( og hvertfall i tillegg vite at barnet har det vondt.. har fulgt en stund på det pappan har skrevet på facebook.. og han skriver ting så utrolig godt og fint! Syns dem er så sterke..

Ja, må være helt grusomt:(
Tenk og aldri få en god klem av den lille skatten sin igjen:( Og at den lille klumpen har det vondt og sakte men sikkert blir verre og verre</3</3</3 Helt forferdelig og tenke på.
Foreldrene virker veldig sterke og står sammen oppi alt det triste.

Takk søte du:)
Han er ganske dårlig nå. Sliter en del med og få til og puste og mye slim:(
Likedan med medisineringen, han får morgen, middag og kveld.
Var hos barnelegen igjen den 11 mars. Dessverre blir Emmeth ennå blå på både lepper, hender og føtter. Og kroppen er og veldig marmorert. Barnelegen mente at det nok er fordi han har gått såpass lenge med astma og mye slim i lungene, så det gir ikke så lett slipp igjen, men at Emmeth da må på røntgen og UL av hjertet og lunger. Kun for og utelukke at noe skulle være galt der, men han tvilte på det:) Greit og uansett sjekke en gang for mye enn en for lite:)
Går det bra med Hermine og natthosten?
Håper medisinene virker bedre snart!!! Han fikk ikke økt dosen da?

Ei jeg snakka med på universitetet en dag hadde vært hjemme til sønnen var 3 fordi han hadde så alvorlig astma, var mye syk og inn og ut av sykehus. Så det er flere små som har så alvorlig astma ;) kan det hende at han blir tettere pga kattene?
Vi måtte omplassere katta vår da jeg var liten, pga broren min som hadde astma og ble så tett av den:(

:eek: så det skal ikke mer til enn en liten babyfinger til?! Tror du hun kommer til å vokse det fra seg?
Det kan jo være tilfeldig med diaréen og melken hun smakte på da, jeg er litt i tvil om at så lite skulle gi en så heftig reaksjon...men samtidig er det vanlig å reagere verre på noe når kroppen ikke er vant til det. Jeg er helt sikker på at hun vokser det av seg, det må hun bare :p

Synd at Emmeth er syk igjen (eller fortsatt syk:( ) tidlig kveld på han, men godt å få hvile i kroppen når man ikke er helt frisk ;) god bedring til dere begge! <3 hvordan er nettene deres for tiden? flink du er som står sånn på!:D ha en fin kveld du også ;)

Han har faktisk holdt seg frisk i 5 uker:D DEt er ny rek, men rakk jo selvsagt og si at nåer han ikke syk lenger og da sa det BOOM og han blei dårlig igjen:p Jinxa det...

Ja, han hadde ikke sovet siden kl 11, så han var veldig trøtt:) Desverre sover han veldig dårlig når han er syk, han sliter sånn med og puste og har feber. Vært syk i 6 dager nå, men har sovet greit nok. Han sover bedre etter jeg har lagt meg, for da hører han meg helt inn på rommet;)

Hvordan går det med deg etter steriliseringen?

Håper medisinene virker bedre snart!!! Han fikk ikke økt dosen da?

Ei jeg snakka med på universitetet en dag hadde vært hjemme til sønnen var 3 fordi han hadde så alvorlig astma, var mye syk og inn og ut av sykehus. Så det er flere små som har så alvorlig astma ;) kan det hende at han blir tettere pga kattene?
Vi måtte omplassere katta vår da jeg var liten, pga broren min som hadde astma og ble så tett av den:(

Vi har hatt en veldig stor endring etter vi fikk medisiner til han:D Første gang han er syk på 5 uker nå og det er virkelig en stor seier. Dessverre er han ofte blå ennå, det likte ikke legen helt. Vi har fått en helt ny gutt som løper rundt dagen lang og som er blid og fornøyd:D<3

Merker STOR forskjell på når han er frisk og når han er syk.

Ja, vi har og vurdert og gi slipp på dyrene, men virker ikke som han reagerer på dem:)

Vi er veldig takknemlige for at medisinene virker og at han nå stort sett er frisk hele tiden.

Vi har hatt en veldig stor endring etter vi fikk medisiner til han:D Første gang han er syk på 5 uker nå og det er virkelig en stor seier. Dessverre er han ofte blå ennå, det likte ikke legen helt. Vi har fått en helt ny gutt som løper rundt dagen lang og som er blid og fornøyd:D<3

Ja, vi har og vurdert og gi slipp på dyrene, men virker ikke som han reagerer på dem:)

Vi er veldig takknemlige for at medisinene virker og at han nå stort sett er frisk hele tiden.

Så bra han er bedre, måtte det bare fortsette den retningen :)

Surfer mobilt!

Usj, Lillebror er så urolig i kveld. Våkner og vrir på seg hele tiden. Vurderer å bare legge meg der inne.

Surfer mobilt!

Ja, må være helt grusomt:(
Tenk og aldri få en god klem av den lille skatten sin igjen:( Og at den lille klumpen har det vondt og sakte men sikkert blir verre og verre</3</3</3 Helt forferdelig og tenke på.
Foreldrene virker veldig sterke og står sammen oppi alt det triste.

Ja jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet noe sånt:eek::( hvertfall om jeg kun hadde hatt én unge! Når man har flere barn, så må man lissom prøve å fortsette hverdagen for dems skyld..

Det kan jo være tilfeldig med diaréen og melken hun smakte på da, jeg er litt i tvil om at så lite skulle gi en så heftig reaksjon...men samtidig er det vanlig å reagere verre på noe når kroppen ikke er vant til det. Jeg er helt sikker på at hun vokser det av seg, det må hun bare :p

Ja sant det du sier.. og spesielt er det med melk og hvete! Om kroppen ikke er vandt med det, så vil den reagere sterkere enn ellers.. bra du er bestemt på at det skal gi seg :D:P hehe..de fleste vokser det vel fra seg? :)

Det er jo helt supert at han har vært frisk så lenge da :D ny rekord? ;)

Ja sant det du sier.. og spesielt er det med melk og hvete! Om kroppen ikke er vandt med det, så vil den reagere sterkere enn ellers.. bra du er bestemt på at det skal gi seg :D:P hehe..de fleste vokser det vel fra seg? :)
Ja, 95% vokser det av seg innen tre år :)

Back
Topp