Mandag 17.03.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hjelpes så fort mars flyr av sted :eek: Jeg får jo ikke gjort noenting fra måned til måned :P

Vi kosa oss på morran idag,litt for lenge, så måtte såklart kle på Hermine i FULL fart og løpe til bilen, løpe fra bilen og til bhg...får så vondt av henne når jeg har det travelt, hun henger liksom bare på slep :oops: Når jeg sier hun må stå stille og vente så skjønner hun åpenbart ikke hva det betyr og svarer bare "ja" før hun går :P

Jeg må huske på å si det til barnehagen, at de også må huske på at hun er liten selv om hun prater godt, og ofte ikke forstår særlig mye av beskjeder eller spørsmål hun får. Hun er en av de eldste på avdelingen nå, selv om at de andre "store" er 2-2.5 år, og hun bare er 1.5. De spurte om hun fikk lov til å være med på turer sammen med storbarna, og det er jo kjempeflott for henne da. Torsdags skal de på vitensenteret, sånn ta-og-føle-på museum med ymse vitenskapsgreier :) Det blir nok morro, men det er nok viktig at de husker på at hun er liten og må behandles som det.

Jeg har låst meg ute fra lesesalen :P ...eller nå er jeg inne, men går jeg ut kommer jeg ikke inn igjen :P Håper det kommer flere snart, ellers må jeg bare dra hjem igjen og hente nøkkelkortet mitt! Snakk om surrehue! I morgen MÅ jeg stå opp tidligere! ;)

Ha en fin dag dere!

Hehe ikke lett når du absolutt skal dra deg om morgenen:P ja viktig at man husker på alderen dems! Emira er jo like lang som de som er 1 år eldre, og mange kan da behandle hun deretter.. var litt slitsomt før med tanke på forståelsen og språket hennes.. folk kunne lett spørre hun ting hun ikke forsto seg på :P

Ha en fin dag du også Marianne:)

Jeg husker at T ofte ble tatt for eldre enn han var pga størrelse og språk. Det er viktig å huske på det, ja! :D
Håper du får gjort litt i dag da, Marianne, at du ikke må reise hjem med en gang

T er levert i barnehagen. Vi våknet altfor tidlig i dag, så Lillebror må nok sove før halv elleve tenker jeg.
Jeg skal på personalmøte, så eldste søs er snill og passer ungene der hjemme. Da får ungene middag i grei tid også, og jeg får oppdatert meg litt på hva som skjer på jobb. Lite vakter om dagen, så jeg faller så ut av hva som skjer der :(

Jeg sitter å sløver og nyter en litt mer stille formiddag mens Leoh studerer og skravler med leker:rolleyes:
Jentene var kjempeglade for å endelig skulle dra til barnehagen:P reine jubelen jo!:P:D avdelingen til Emira skulle kansje på fjellet.. men spørs om det blir noe av, for der blåste det opp nå med masse snø! Begynte her å når jeg skrev om det :P hehe.. jeg måtte flytte timen jeg hadde på hs, så skal dit med Liana og Leoh om en uke istedet;) sambo var ikke så ivrig på å ta en time fri fra jobb idag:P;)

Håper alle får en fin dag og at dere har sovet godt:)

Jeg sitter å sløver og nyter en litt mer stille formiddag mens Leoh studerer og skravler med leker:rolleyes:
Jentene var kjempeglade for å endelig skulle dra til barnehagen:p reine jubelen jo!:p:D avdelingen til Emira skulle kansje på fjellet.. men spørs om det blir noe av, for der blåste det opp nå med masse snø! Begynte her å når jeg skrev om det :p hehe.. jeg måtte flytte timen jeg hadde på hs, så skal dit med Liana og Leoh om en uke istedet;) sambo var ikke så ivrig på å ta en time fri fra jobb idag:p;)

Håper alle får en fin dag og at dere har sovet godt:)
Mannen elsker å få være med på kontroller om det lar seg gjøre at han tar fri.
Akkurat nå er han inne i en periode hvor det kanskje kunne vært vanskelig, han driver endel undervisning og planlegging av utenlandsreise. Må du ta med begge alene da?

Mannen elsker å få være med på kontroller om det lar seg gjøre at han tar fri.
Akkurat nå er han inne i en periode hvor det kanskje kunne vært vanskelig, han driver endel undervisning og planlegging av utenlandsreise. Må du ta med begge alene da?

Mannen her syns det er kjedelig med kontroller..haha..men det er heller det at han har tatt så mye fri nå, så han ville helst ikke spørre idag også;) og skjønner det, for sjefen kan bli litt sur:P jeg er nødt til å ha med meg noen når begge har kontroll, for har ikke lappen og nå skal jeg helst ikke bære så mye på ungene heller.. så enten må sambo bli med til mandagen eller så må jeg spørre faren min :) han kunne ikke kjøre oss dit idag :P

Mannen her syns det er kjedelig med kontroller..haha..men det er heller det at han har tatt så mye fri nå, så han ville helst ikke spørre idag også;) og skjønner det, for sjefen kan bli litt sur:P jeg er nødt til å ha med meg noen når begge har kontroll, for har ikke lappen og nå skal jeg helst ikke bære så mye på ungene heller.. så enten må sambo bli med til mandagen eller så må jeg spørre faren min :) han kunne ikke kjøre oss dit idag :P
Kjekt å ha med seg noen ja :)

Surfer mobilt!

Hehe ja, han sover godt i seng gitt :)

Surfer mobilt!

Ja det er så herlig når de sover så søtt! Man kan jo bare stå å stirre på de:) hehe..

Uff.. jeg valgte igår å ikke se på "Vårt lille land" pga dette med Ylva.. har jo fulgt med på facebook og syns som mange andre at det er en utrolig sterk historie! Men så kom jammen reprisen på tv idag og da klarte jeg ikke la være:P for noen sterke foreldre dette er! Kan da ikke finnes noe verre enn å oppleve at barnet ditt dør:( skulle ønske barn var udødelig! <3 altfor trist!

Jeg husker at T ofte ble tatt for eldre enn han var pga størrelse og språk. Det er viktig å huske på det, ja! :D
Håper du får gjort litt i dag da, Marianne, at du ikke må reise hjem med en gang

T er levert i barnehagen. Vi våknet altfor tidlig i dag, så Lillebror må nok sove før halv elleve tenker jeg.
Jeg skal på personalmøte, så eldste søs er snill og passer ungene der hjemme. Da får ungene middag i grei tid også, og jeg får oppdatert meg litt på hva som skjer på jobb. Lite vakter om dagen, så jeg faller så ut av hva som skjer der :(
Vel, det var særdeles dårlig timet å glemme nøkkelkortet/studentkortet for det var INGEN på lesesalen idag:eek: OG jeg måtte ha et studentkort for å komme inn på printerrommet OG for å få brukt printeren. Så måtte kjøre hjem igjen for å printe ut spørsmålene mine (har hatt et intervju idag) og så reise ut til en skole som lå på andre siden av byen for å prate med en hyggelig lærer...kom hesblesende inn der kl 10.40, til avtalen vår 10.30 :p ...etter det måtte jeg inn til sentrum for å levere noen lånte infatninger tilbake til Specsavers. Etter det orka jeg ikke å dra tilbake til universitetet for det er umulig å finne parkering der midt på dagen...og jeg hadde fortsatt ikke nøkkelkortet med meg, så da ble det ukeshandel på Coop-xtra og så landa jeg i sofaen nå. Dette ble en rotete og kaotisk dag, nå må jeg ha en kopp kaffe:p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe ikke lett når du absolutt skal dra deg om morgenen:P ja viktig at man husker på alderen dems! Emira er jo like lang som de som er 1 år eldre, og mange kan da behandle hun deretter.. var litt slitsomt før med tanke på forståelsen og språket hennes.. folk kunne lett spørre hun ting hun ikke forsto seg på :P

Ha en fin dag du også Marianne:)
Vi sto opp kl 07.15, og hadd god tid helt til 08.10...da hadde vi plutselig veldig dårlig tid :p

Da var han lagt
Vis vedlegget 53953
Jeg hadde ikke hjerte til å flytte han da han lå så godt i storsengen!!
:)

Surfer mobilt!
Nåå, søtnosen! :rolleyes:

Ligger han enda i senga når han våkner? Hermine turner noe helt vanvittig, små armer og bein overalt, setter seg opp og tipper ned andre veien. Risikosoving :p

Vi sto opp kl 07.15, og hadd god tid helt til 08.10...da hadde vi plutselig veldig dårlig tid :p

Hehe kjenner godt til den der!

Hehe kjenner godt til den der!
Men i morges bestemte jeg meg for at NÅ går ikke dette lengre, er ikke rettferdig ovenfor Hermine. Så nå MÅ jeg begynne å stå opp 06.30 selv HVER dag og gjøre meg selv og alt klart og heller vekke Hermine 07.30 de dagene hun sover lenge så vi er ute av døra innen 08 og har gooood tid til å rekke frokost i bhg 08.30 ;)

Men i morges bestemte jeg meg for at NÅ går ikke dette lengre, er ikke rettferdig ovenfor Hermine. Så nå MÅ jeg begynne å stå opp 06.30 selv HVER dag og gjøre meg selv og alt klart og heller vekke Hermine 07.30 de dagene hun sover lenge så vi er ute av døra innen 08 og har gooood tid til å rekke frokost i bhg 08.30 ;)

Er nok lurt det ja.. selvom fristelsen er stor for å sove lenger når man kan det ;) men bedre det enn å stresse.. her står vi også opp litt etter 6:30..men det et fordi sambo begynner på jobb 7:30.. og barnehagen har ikke frokost før kl 9 da:)

Back
Topp