Mandag 16.12.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)
Hadde bestemt meg i går for at jeg skulle holde Hermine hjemme idag, selv om hun ikke har feber, og godt var det. For hun har vært våken maaange gang i natt, og har SÅ mye slim :( Har nesesugd to ganger i natt og to ganger nå på morran, er best å få ut den tykke, grønne gugga før hun får det ned i luftveiene tenker jeg! Så nå skal vi kose oss hjemme til kl 12, da kommer pappan hjem og avløser meg så kan jeg få skrevet ferdig eksamenen min ;)

Hva skal dere idag?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Usj stakkars lita!
Vi har hatt en fin natt.
Jeg har laget trøffelblanding som står til avkjøling og koker nå blandingen til karamellene mine :)
T var våken men gikk og la seg med pappaen igjen :-p
Må snart vekke de så vi får T i Bhg og oss på postkontoret!!!
Tenkte jeg skulle trene litt etter det :)

Usj stakkars lita!
Vi har hatt en fin natt.
Jeg har laget trøffelblanding som står til avkjøling og koker nå blandingen til karamellene mine :)
T var våken men gikk og la seg med pappaen igjen :-p
Må snart vekke de så vi får T i Bhg og oss på postkontoret!!!
Tenkte jeg skulle trene litt etter det :)
Hehe, du måtte koke karmeller til T? for noen sovegutter du har idag! :)
Hva har du i karamellene? Jeg skal lage brendte mandler sammen med ei venninne idag, en familiefavoritt ;)

Første bordsetting i morges. Enten er han ikke sulten, ellers har han ikke tid. Har prøvd tre ganger med frokost :-p
Vis vedlegget 43645
Hihi, har ikke tid til spising vettu ;)
Hva er det han får servert der? Så spennende ut ;) Dårlig matlyst her iallfall, brød vil hun ikke ha så tenker vi prøver med litt fruktgrøt!

For en flott stol han har :D

Hihi, har ikke tid til spising vettu ;)
Hva er det han får servert der? Så spennende ut ;) Dårlig matlyst her iallfall, brød vil hun ikke ha så tenker vi prøver med litt fruktgrøt!

For en flott stol han har :D

Det er lompe med soft flora og salami :-)
Fin stol ja. Men begge ungene velger som regel en hard liten gul trestol i stedet når de sitter i stua :-p

Hehe, du måtte koke karmeller til T? for noen sovegutter du har idag! :)
Hva har du i karamellene? Jeg skal lage brendte mandler sammen med ei venninne idag, en familiefavoritt ;)

Er nok mest til meg disse, men kanskje han liker de. Fløte, smør, sukrinmelis og vaniljepulver :) også tenkte jeg å ha i hakket mørk sjokolade i halvparten.

Hei jenter :)

E ha vøre litt travel dame i det siste :rolleyes:
På tordag som va så va eg på nattåpent, va i byen fra klokka 11 tell klokka 21 !!!!
Meeen eg kjøpt aill julegaven på en dag, og godt va det!

Ellers så fekk eg Fie telbake på fredag :D:D:D

Fie ha vøre litt pjusk, men ha ikje hatt feber…bære snørrat.

I dag så mått eg vekk Fie…før e vørte ein skikkele syvsover ;)

Og ho va kjæmpe fornøyd med å fær i barnehagen i dag, smila tell ynglings barnehage-tanta og vinka tell meg før eg ha fått sakt hade :p Ho va sekkert lei a å va i lamme mamma heile helga :confused:

uten om det trur eg det e lite nytt…her e kjæææmpe glatt i dag! mått kjør heeelt i kanten på veien, så eg fekk litt sny under dekkan…

Joooo…Fie fekk julegaven fra meg på forskudd på fredag, eg ha kjøpt i en komfyr med vask….veeeldi populært :D

Hei jenter :)

E ha vøre litt travel dame i det siste :rolleyes:
På tordag som va så va eg på nattåpent, va i byen fra klokka 11 tell klokka 21 !!!!
Meeen eg kjøpt aill julegaven på en dag, og godt va det!

Ellers så fekk eg Fie telbake på fredag :D:D:D

Fie ha vøre litt pjusk, men ha ikje hatt feber…bære snørrat.

I dag så mått eg vekk Fie…før e vørte ein skikkele syvsover ;)

Og ho va kjæmpe fornøyd med å fær i barnehagen i dag, smila tell ynglings barnehage-tanta og vinka tell meg før eg ha fått sakt hade :p Ho va sekkert lei a å va i lamme mamma heile helga :confused:

uten om det trur eg det e lite nytt…her e kjæææmpe glatt i dag! mått kjør heeelt i kanten på veien, så eg fekk litt sny under dekkan…

Joooo…Fie fekk julegaven fra meg på forskudd på fredag, eg ha kjøpt i en komfyr med vask….veeeldi populært :D
Så fin gave :)

God dag!
Ei litt urolig natt her, da vesla plages med ei ny tann og fikk en paracet. Hun havna på gjesterommet hos meg etterhvert og der lå vi til nærmere 09. Nå er hun hos dm en liten tur, så skal jeg få rydda og vaska mens hun er borte. Greit å få unna litt nå mens formen er fin.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Marian87: God bedring til Hermine og lykke til med eksamensskrivinga!:)

FruH: Mmm..Fløtekarameller er tingen! Blir de skikkelig harde eller myke de du lager?

Vigdis: Litt av en shoppingrunde du har vært på! Herlig å være ferdig med gavene da..:)

Marian87: God bedring til Hermine og lykke til med eksamensskrivinga!:)

FruH: Mmm..Fløtekarameller er tingen! Blir de skikkelig harde eller myke de du lager?

Vigdis: Litt av en shoppingrunde du har vært på! Herlig å være ferdig med gavene da..:)

De er myke, som fudge :)

God dag!
Ei litt urolig natt her, da vesla plages med ei ny tann og fikk en paracet. Hun havna på gjesterommet hos meg etterhvert og der lå vi til nærmere 09. Nå er hun hos dm en liten tur, så skal jeg få rydda og vaska mens hun er borte. Greit å få unna litt nå mens formen er fin.:p

Krysser fingrene for at du slipper unna altså! Mannen fortsatt syk?

Krysser fingrene for at du slipper unna altså! Mannen fortsatt syk?
Han har ikke kasta opp noe mer siden i går kveld, men han sover enda, så det var kortvarig - akkurat som med Jenny. Heldigvis! Ja, det håper jeg også.. Syns liksom at den kan komme nå i det minste og ikke nærmere jul.:p
Ringte og avbestilte morgendagens 15mnd-kontroll, så kommer vi heller friske og raske tilbake over nyttår. :)

Her starta dagen like tidlig som vanlig, men etter og ha levert i barnehagen så har jeg tatt meg en dupp for vært en urolig natt på begge barna, de endte opp i senga mi :) Ellers driver jeg og tenker på hva jeg skal ha med på ferie så jeg får begynt og pakke :) Ellers blir det en rolig dag i dag uten alt for mye planer men har planer om å kose meg masse med ungene :)

Heisann:-)

Jeg kom tilbake fra Oslo i går, det var en fin tur, men gud hvor sliten jeg var, fått tatt det igjen i dag:-)
Må si det var godt å få se snuppa mi igjen i går, hun var heldigvis ikke fornærmet på meg.

Tante kommer snart på besøk, da skal vi hente nasse fra barnehagen, håper hun har sovet en god lur, for i helga hadde de vart bare 30 min.
Så har mannen funnet nattpose av dun fra babydan, meeeget fornøyd:D

Da ble det trening på meg etter at alle julepakkene var sendt av gårde! :D
Nå koser jeg meg med fudgen/karamellene jeg har laget og skal snart hente T i bhg!

Vi har akkurat kommet hjem fra ikea.
Fikk kjøpt et bord og 2 stoler til å ha på rommet til barna. Så nå sitter se å tegner å koser seg :-)
Fikk også kjøpt masse telys,kubbelys og pepperkakedeig(10 kr nå)..

Hva skal dere idag? :-) god bedring til allr syke :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Da ble det trening på meg etter at alle julepakkene var sendt av gårde! :D
Nå koser jeg meg med fudgen/karamellene jeg har laget og skal snart hente T i bhg!

Mmmm, ingenting er som godis etter man har trent litt, velfortjent:-)

Vi skulle egentlig hentet barna for en time siden, men det var noen og seksti stykker før oss på posten, så det røyk! Dårlig samvittighet = pølse til middag :) jeg skal ta igjen litt husarbeid og forhåpentligvis få sett noe episoder av The Walking Dead :) god bedring til sykingene!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp